لنز رنگی بلا Bella ❤️ نمایندگی و قیمت خرید مارک لنز چشم بلا ❤️ لنزویژن
هیچ محصولی یافت نشد.

لنز رنگی بلا

خرید برند لنز بلا

یکی از مواردی که در زندگی شخصی هر فردی بویژه خانم ها همیشه به آن اهمیت داده می شود زیبا و جذاب بودن است و این عامل باعث شده است که در سرتاسر دنیا خانم ها رو به استفاده از لوازم آرایشی مانند رژلب، سایه و خط چشم و لنزهای زیبایی بیاورند. در بین مواردی که برای میکاپ صورت گفته شده لنز رنگی بلا Bella با رنگبندی های زیبای خود در طیف های مختلف عسلی ، آبی ، طوسی ، یخی ، سبز و عسلی نقش بسزایی را ایفا می کند.

لنز بلا امروزه در بین خانم های جوان در کشور عزیزمان ایران دارای محبوبیت خاصی است و توانسته که در بین انواع لنز لاکچری که در فروشگاه لنز چشم لنزویژن به فروش می رسید جایگاه خود را در لیست پرفروشترین ها تثبیت کند.

خرید لنز رنگی بلا

یکی از برندهای لنز چشم کره ای که اخیرا وارد بازار لنز دنیا شده و و توانسته است بسرعت خود را مطرح کند برند لنز رنگی بلا می باشد. در ساخت این لنز چشم زیبا که در خود هنر و زیبایی خاصی را بهمراه دارد از جدیدترین تکنولوژی های ساخت لنز تماسی با موادی منحصر به فرد استفاده شده و سعی تمامی متخصصان در این شرکت کره ای بر این بوده تا بتوانند تمام نیازهای وسیعی که در زمینه مد و زیبایی بوجود می آید را برطرف کنند.

این لنز چشم طوری طراحی شده که کاملا سطح آن که با چشم تماس برقرار می کند تراشیده می شود و به اصطلاح خود کارشناسان فعال در این زمینه طراحی آسفریک در آن بکار برده شده است و بیشتر هدف از این گزینه راحت قرار گرفتن لنز بر روی چشم بوده است. لنز رنگی بلا طوری طراحی شده که وقتی روی چشم قرار می گیرد انحراف کروی آن را بخوبی تحت پوشش خود در آورد. قیمت خرید آن را می توانید از لیست محصولات آن مشاهده کنید.

پیشنهاد ما به شما مصرف کنندگان لنز چشم خرید لنز بلا از فروشگاه تخصصی لنزویژن است که از کادر مجربی برخردار بوده و تمامی مجوزهای لازم برای فروش لنزهای زیبایی را در یافت نموده است. به سلام چشم خود اهمیت فراوان دهید و سعی کنید به هیچ عنوان از مراکز غیر معتبر مانند آرایشگاه ها و سوپر مارکت ها آنها را خریداری ننمایید. چشم حساس ترین عضو بدن است و باید مراقب آن باشید.

اطلاعات بیشتر در مورد لنز بلا

بنیانگذاران لنز بلا امروزه تاسیسات و دفاتر مختلفی در سرتاسر دنیا دارند وهمه اینها را مدیون نبوغ طراحان آینده نگر خود هستند. پس از یک دهه تلاش در طراحی این برند لنز چشم محصولاتی منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای افرادی که به دنبال زیبایی هستند تولید شده است.

این لنز تماسی تمامی استانداردهای برجسته در تولید را در نظر گرفته و تلاش می کند این صنعت را در مسیر طراحی یک محصول جدید هدایت کند. طراحی فوق العاده لنز فصلی بلا این برند را به عنوان یک رهبر در بازار گسترده لنزهای رنگی معرفی نموده است.

روش مناسب برای استفاده و مراقبت از لنزهای بلا

بهداشت ضروری ترین بخش مراقبت از لنز رنگی بلا می باشد و باید به درستی مدیریت شود. اطمینان حاصل کنید که قبل از قرار دادن لنز بر روی چشم، دست ها همیشه تمیز و بدون هیچ گونه مواد آلوده باشند.

دست ها را با استفاده از صابون و آب ملایم بشویید. قبل از دست زدن به لنزها، آن را کاملا با یک حوله بدون رطوبت خشک کنید.

قبل از دست زدن به لنزهای چشم، از صابون حاوی لوسیون، کرم سرد یا هر گونه لوازم آرایشی روغن استفاده نکنید. این مواد می توانند با لنز تماس پیدا کرده و به چشم و لنز آسیب وارد کنند.

لنزهای تماسی خود را روی نوک انگشتان خود قرار دهید و مراقب باشید که از تماس با ناخن هایتان جلوگیری کنید. توصیه می شود که ناخن ها را کوتاه و صاف نگه دارید.

لنزهای تماسی بلا را از کجا بخرم؟

فروشگاه لنز چشم لنزویژن تمام مجموعه ها و رنگهای لنز رنگی بلا را عرضه می کند و آنها را در همان روز به سرتاسر ایران به صورت کاملا رایگان ارسال می کند. شما می توانید این لنز رنگی را به صورت آنلاین سفارش دهید و در شهر تهران در محل تحویل محصول هزینه آن را پرداخت نمایید. تحویل برای شهرهای بغیر از تهران ممکن است حداکثر 2 روز به طول انجامد.

خصوصیات لنز رنگی بلا

لنز رنگی بلا با ویژگی هایی که کمتر در یک برند لنز تابحال دیده اید چهره شما را به سمت یک جذابیت و زیبایی خاص و قابل توجهی می برد که کمتر کسی تابحال دیده باشد. بدنبال داشتن یک چهره طبیعی با چشمان رنگی زیبا و حساس از خصوصیت های بارز این لنز رنگی چشم به شمار می رود.

مردمک چشم شما با سایه های رنگی و خطهای زیبا که در آن بکار رفته شده خیلی جذابتر می شود. برای اینکه چشم حالت طبیعی خود را از دست ندهد و درشت تر هم به نظر برسد در اطراف لنز رنگی بلا از خطوط مشکی استفاده شده است.

در دنیا مد و فشن که امروزه رو به پیشرفت های زیادی آورده بلا از آخرید ترفندهای ترکیبی استفاده کرده تا یک ترکیب خاص از آرامش و زیبایی را بوجود آورد. در ادامه همراه ما باشید تا سایر ویژگیهای لنز رنگی بلا را بیان کنیم :

  • طراحی لبه های نازک، استفاده از آن را در طول روز خیلی راحت تر کرده است.
  • استفاه از آخرین روش های ساخت لنز چشم در طراحی آن از همان شروع تولید.
  • طراحی آسفریک برای پوشش کامل منطقه کروی چشم مصرف کننده.
  • لایه بسیار قوی در برابر انواع اشعه های مضر یو وی.
  • مناسب برای هر رنگ چشم تیره و روشن با بکارگیری رنگهای مختلف و زیبا

تمیز کردن لنز رنگی بلا با محلول لنز

مرحله1 :حداقل سه قطره از محلول شوینده لنز را روی هر طرف لنز بلا بریزید و به آرامی با انگشت خود به مدت 5 ثانیه مالش داده و بشویید و یادتان نروید که حتما تاریخ انقضا محلول را چک کنید.

مرحله2 :لنز ضدعفونی شده را در جالنزی حاولی محلول لنز قرار داده و درب آن را محکم ببندید. البته دقت کنید که لنز چشم بلا لای درب جالنزی گیر نکند. حداقل بگذارید 4 ساعت در آن بماند تا رطوبت خود را دوباره بدست آورد و پس از هر بار استفاده محلول را تعویض کنید.

لنز چشم شما اکنون برای استفاده آماده شده و در صورتی که هنوز هم مقداری آلودگی در سطح آن مشاهده کردید باز هم برای برطرف کردن آن از محلول استفاده کنید.

نکته : فراموش نکنید که شما نباید با لنز تماسی به رختخواب بروید چون ممکن است باعث عارضه های بینایی و حتی کوری چشم شما بشود.

اگر به دنبال یک ظاهر ظریف و درامتیک هستید پیشنهاد لنزویژن به شما لنز رنگی بلا است که امروزه خود را در بین لوازم مد و زیبایی جا داده اند و به شما کمک می کنند تا چشم شما کاملا زیبا و خیره کننده شود.

این برند کیفیت را با زیبایی ترکیب کرده تا در آرامش کامل یک چهره خیره کننده به شما بدهد. هر رنگ در این مارک معتبر با ظراقت خاصی طراحی شده و دور مشکی آنها برای داشتن یک نگاه بهتر ضروری به نظر می رسد. هر مجموعه از آن به شما کمک می کند تا به یک استایل کاملا کلاسیک یا جسورانه برسید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+