لنز رنگی آرین Aryan ❤️ رنگ طوسی عسلی ، آبی و سبز ❤️ لنزویژن

در حال نمایش یک نتیجه

490.000 تومان

لنز رنگی آرینخرید لنز رنگی آرین

در این پست تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان به معرفی لنز آرین بپردازیم که محبوبیت زیادی در بین لنزهای رنگی در ایران پیدا کرده است. این لنز طرفداران خاص خود را دارد و بدلیل تشابه رنگهای آن با سایر برندها می تواند جایگزین خوبی باشد. از نظر کیفیت به شما اطمینان می دهیم که در سطح بالایی قرار داشته و فروش آن نیز در این سالها به نسبت سایر برندها خوب بوده است. در حال حاضر کمپانی آرین که در کره جنوبی واقع شده در حال تولید آن می باشد.

قیمت خرید لنز رنگی آرین

لنز آرین بیشتر مصرف زیبایی دارد و در مواردی همچون شرکت در مراسم عروسی و جشن های هالووین مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فروشگاه لنزویژن شما می توانید نوع لنز طبی رنگی آن را نیز در سری های سالانه و فصلی خریداری نمایید. در ایران برخی این برند را با نام آریان و یا کلیر کالر می شناسند و در خواستشان معمولا با این نام ها است. قیمت خرید لنز آرین را در بالای همین صفحه می توانید مشاهده نمایید.

این لنز در نوع طبی خود دارای شماره های متفاوتی برای کسانی است که می خواهند عینک را کنار گذاشته و چشمی رنگی داشته باشند و دوربینی یا نزدیک بینی خود را اصلاح کنند. این لنز چشم به راحتی بر روی چشم بیمار فیت شده و راحتی خوبی را برای او خواهد داشت.

انواع لنز رنگی آرین

لنز رنگی آرین دارای دو مدل فصلی و سالانه است که نوع اول آن برای استفاده تا مدت سه ماه است و در بسته بندی های ژله ای واقع در یک جعبه قرار دارد و نوع دوم آن را فقط می توانید به مدت 12 ماه در چشم خود داشته باشید و در بسته بندی های شیشه ای حاوی محلول خاص قرار داده شده اند. فراموش نکنید که موقع خواب حتما باید آنها را از چشم خود بیرون آورده و در محلول لنز نگهداری کنید.

رنگبندی لنز آرین یا کلیر کالر

رنگهای لنز رنگی آرین با لنز رنگی کلیر کالر تفاوتی ندارند و فقط نوع بسته بندی آنها با یکدیگر متفاوت است و همچنین فن آوری ساخت هر دوی آنها هایدروژل است که توسط متخصصین محصولات مراقبت از چشم کره ای بخوبی طراحی شده است. بهترین ماده ای که می توان گفت در حال حاضر برای تولید لنز چشم استفاده می شود پلی ماکن است و می توانید آن را در مشاخصات فنی این برند مشاهده کنید.

در این محصول کاتالوگ رنگبندی همانطور که در تصاویر واقع در محصولات مشاهده می کنید بصورت خیلی خاص و سلسله مراتبی است و برای انتخاب دست مصرف کنندگان را کاملا باز گذاشته تا هر نوع رنگی که خواستند را بتوانند بخرند. خاص بودن لنز رنگی آرین بیشتر در تن بندی آن است که به سه دسته یک تن، دو تن و سه تن تقسیم شده است و اینها تاثیری بر قیمت آن ندارد.

ویژگی های تن های مختلف

سری یک تن آن فاقد حلقه لیمبال است برای کسانی مناسب است که می خواهند رنگ چشم روشن تری داشته باشند اما برای آن دسته از خانم ها که می خواهند دور لنز آنها مشکی باشد پیشنهاد می کنیم از سری تن سه آن استفاده کنند.  سری آخری که از بقیه ویژه تر طراحی شده از ترکیب سه رنگ بسیار متنوع و زیبا تشکیل شده که رنگ عسلی آن بیشتر نمود پیدا می کند. در این مجموعه شما می توانید بسیاری از رنگها مانند طوسی ، عسلی ، خاکستری ، سبز ، آبی ، بنفش ، قهوه ای و یخی را مشاهده نمایید.

ویژگی های لنز رنگی آرین

در ادامه بهترین دلایلی که وجود دارد تا لنز رنگی آرین را برای خرید انتخاب کنید برای شما عزیزان بیان می کنیم :

  • مناسب برای خانم های زیبا با چشم های درشت و متوسط
  • مجموعه کاملی از انواع رنگ چشم های طبیعی کشورهای اروپایی
  • استفاده از فناوری هایدروژل برای عبور راحت اکسیژن از طریق لنز و فراهم شدن راحتی آن
  • استفاه از متخصصین که منجربه ابداع تکنولوژی AQUAGRIP در تولید یک لنز با کیفیت بالا شدند
  • آبرسانی بسیار خوب در طول مدتی که مصرف کننده می خواهد از لنز استفاده کند
  • سالانه و فصلی بودن آن که در تعیین قیمت مناسب تاثر گذار بوده است

درباره لنز رنگی آرین بیشتر بدانید

یکی از فاکتورهای مهم که باید در تولید یک لنز طبی خوب حتما رعایت شود اکسیژن رسانی بالا و مناسب آن است. امروزه از دو تکنولوژی برای ساخت لنز چشم استفاده می شود که هایدروژل و سیلیکون هایدروژل نام دارند. نوع دوم قابلیت عبور اکسیژن را بیشتر از نوع اول دارد و لنزهایی که با آن ساخته می شوند از سری نسل جدید هستند. لنز رنگی آرین نیز شامل لنزها هایدروژل می شود و می توان گفت قابلیت خوبی در عبور اکسیژن و رساندن آن به چشم دارد.

دومین فاکتور شکل و طراحی کروی لنز تماسی است که باید مانند قرنیه کاملا کروی باشد تا بتواند بر روی چشم به راحتی بشیند و جابجا نشود. این ویژگی خیلی به داشتن یک دید روشن و واضح به بیمار کمک می کند. لبه های لنز رنگی آرین به گونه ای دقیق طراحی شده که به هیچ عنوان چشم را دچار سوزش و قرمزی نمی کند و بسیار راحت است.

در پایان به شما مصرف کنندگان عزیز توصیه می کنیم که حتما لنز آرین را از فروشگاه لنزویژن خریداری نمایید و تنها علت آن کیفیت بالای محصولات و عدم تقلبی بودن آنها می باشد. ارسال محصولات ما به سرتاسر ایران برای خرید های بالای 100 هزار تومان رایگان بوده و برای تهرانی های عزیز این امکان فراهم شده تا بتوانند درب منزل یا محل کار خود لنز چشم خریداری شده را تحویل بگیرند و بعد هزینه ان را پرداخت نمایند.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+