آموزش برداشتن لنز از چشم ✔️ لنزویژن

آموزش برداشتن لنز از چشم

خارج کردن لنز از چشم

در این پست به صورت کامل و اصولی با نحوه برداشتن لنز تماسی از روی چشم  آشنا خواهید شد :

آماده سازی برای برداشتن لنز

قبل از دست زدن به چشم ها و یا برداشتن لنزهای تماسی، همیشه دست های خود را با آب و صابون شسته و تمیز کنید. اگر شما از لنزهای فصلی استفاده می کنید، یک محلول لنز چند منظوره برای ضدعفونی کردن لنزها پس از بیرون آوردن آنها حتما به همراه داشته باشید.

برداشتن لنز تماسی

همیشه از لنز چشم راست شروع کنید تا در مواقعی که نمره آنها متفاوت است جابجا نشوند. از دست غیر غالب خود برای پایین کشیدن پلک پایین استفاده و با دست دیگر خود به آرامی پلک بالا را به سمت ابرو بکشید.

اکنون از دست غالب خود برای برداشتن لنز از چشم استفاده کنید – برای انجام این کار، انگشت اول و انگشت شست خود را روی هر دو طرف لنز قرار دهید و آن را به آرامی خارج کنید. دقت کنید و لنز را به آرامی بر روی سفیدی چشم خود بچرخانید، سپس آن را بر روی انگشت خود قرار دهید.

تکرار مرحله قبل برای چشم دیگر

اکنون همه کارهایی که باید انجام دهید این است که این مراحل قبل را برای چشم دیگر تکرار کنید و لنزهای خود را با خیال راحت بردارید.

توجه : در صورتی که برای برداشتن لنز از چشم خود مشکل داشتید می توانید از طریق کلیپ آموزشی که در انتهای پست قرار گرفته است نحوه صحیح این کار را به صورت تصویری مشاهده نمایید.

نگهداری لنز فصلی و سالانه بوسیله جالنزی

اگر از لنزهای بلند مدت استفاده می کنید پس از هر بار برداشتن از چشم آنها را با محلول چند منظوره شستشو داده و در جالنزی حاوی محلول نگهداری نمایید. اگر هم از لنزهای یکبار مصرف روزانه استفاده می کنید نیازی به محلول و جالنزی نخواهید داشت و در پایان پس از خارج کردن از چشم در پایان روز آنها را دور خواهید انداخت.

یک نظر در مورد “آموزش برداشتن لنز از چشم

  1. پانته آ میگوید:

    سلام
    ممنون از این آموزش خوبتون. خیلی وقت بود که برای برداشتن لنز دچار مشکل بودم، اما با دیدن این آموزش دیگه مشکلی ندارم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+