لنز رنگی نچرال Naturel ❤️ نمایندگی لنز نچرال سری کُر و لیمیت ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 2 نتیجه

500.000 تومان
500.000 تومان

لنز رنگی نچرال

خرید لنز رنگی نچرال

لنز رنگی نچرال محصولی است از کشور کره جنوبی که در دو سری کر و لیمیت وارد بازار ایران شده است. این شرکت که به تازگی کار خود را در زمینه تولید محصولات لنز طبی رنگی و لنز رنگی شروع کرده است توانسته در مدت کوتاهی با تشکیل یک تیم متخصص در زمینه تولید محصولات سلامت چشم به موفقیت های زیادی در این زمینه دست پیدا کند. در ادامه در مورد این مارک لنز رنگی بیشتر خواهید خواند :

خرید لنز رنگی نچرال

برای کسانی که برای اولین بار می خواهند از لنز زیبایی استفاده کنند خیلی مهم است که یک مارک لنز مانند لنز رنگی نچرال برای خرید در دسترس باشد تا بتوانند تجربه خوبی از راحتی و دید خوب را داشته باشند. در واقع وقتی کیفیت یک لنز مانند نچرال را بخوبی حس می کنید خیلی واضح است که آن لنز از نرمی و سطح بسیار صاف با لبه های نازک برخوردار بوده است.

فناوری ساخت لنز نچرال

لنز نچرال با توجه به اینکه از جدید ترین روش در ساخت آن بکار رفته توانسته است کیفیت و کارایی خوب خود را در آزمایش هایی که توسط FDA آمریکا بر روی آن صورت داده نشان دهد و موفق به دریافت مجوز فروش شود. داشتن قطر مناسب با سطحی که بخوبی رطوبت بر روی آن پخش می شود یکی عوامل خوب بودن آن است. لنز طبی نچرال بیشتر برای کسانی تصیه می شود با استفاده از برند لنز دیگر دچار مشکل می شوند که یکی از آنها خشکی چشم است.

ویژگی های لنز رنگی نچرال

برای ساخت لنز رنگی نچرال از یک ماده پلیمری بسیار نرم به نام پلی ماکن استفاده می شود که می شود گفت بیشتر محصولات لنز تماسی را با این ماده می سازند. پلی ماکن وقتی در کنار آب قرار می گیرد خاصیت ویژه ای پیدا می کند که به لنز کمک می کند تا در مدتی که در چشم است بخوبی تمامی سطح آن را مرطوب نگه دارد.

در واقع این میزان رطوبت بالا به چشم اجازه می دهد که براهتی تنفس کند و هرگز درگیر عارشه های چشمی مانند خشکی و سوزش نشود. توجه داشته باشید که وقتی با لنز بخوابید دیگر اکسیژن نمی تواند وارد چشم شما شود و دچار عارضه عفونت در چشم خود خواهید شد.

بهتر است برای استفاده از لنز رنگی نچرال حتما برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. به طور مثال حتما موقع خواب برداشتن آن فراموش نشود. و یا اینکه بعد از برداشتن لنز از روی چشم حتما آنها را با محلول لنز بخوبی شستشو دهید تا رسوبات و آلودگی هایی که در طول روز از محیط پیرامون شما بر روی سطح لنز چسبیده اند بخوبی پاک شوند.

درباره لنز رنگی نچرال بیشتر بدانید

لنز رنگی نچرال علاوه بر اینکه در مهمانی های شبانه و جشن هایخاص مانند سال نو می تواند برای داشتن یک نگاه زیبا و جذاب به شما کمک کند می تواند بطور معمول برای انجام فعالیت های روزانه نیز استفاده شود. به این علت که نیازی به عینک UV نخواهید داشت چون این لنز بخوبی این اشعه های مضر را که از نور خورشید حاصل می شوند دفع کرده و در سلامت بینایی شما نقش مهمی ایفا می کنند.

در نتیجه این عمل بسیار فنی و جالب بینایی شما نه تنها در طول روز بلکه در تاریکی شب شفافیت دید خود را از دست نمی دهد. این یک ویژگی منحصر به فرد است که در برخی محصولات لنز رنگی می توانید مشاهده کنید. توجه به اینکه چشم یک عضو مهم از بدن است آنقدر مهم است که نباید از هر نوع لنز رنگی که در بازار دیدید استفاده کنید. داشتن مقداری اطلاعات فنی در مورد آنها بخوبی کارایی خود را موقع خرید نشان می دهد.

هدف از تولید لنز نچرال

لنز نچرال و سایر لنزهای موجود در بازار همگی به دنبال ایجاد اصلاح در سلامت چشم هستند.تنها علتی که یک لنز رنگی می تواند به مشتریان خود نشان دهد که چقدر سلامت چشم برایشان مهم است فراهم کردن ابزار لازم مانند استفاده از متخصصان چشم پزشکی و اپتومتری در زمینه تحقیق و توسعه این لنزها است.

لنز رنگی نچرال همیشه پس از یک دوره یک ساله نظر سنجی کیفیت محصولات خود را در سرتاسر دنیا انجام می دهد و با توجه به داشتن رضایت مشتریان خود توانسته که تا به امروز تولید محصولات خود را ادامه دهد و همچنان در ردیف بهترین و پرفروشترین لنز رنگی قرار داشته باشد و تمامی اینها را مدیون تلاش های مستمر کارکنان خود در زمینه تحقیق و توسعه لنزهای تماسی است.

برخی از بهترین خصوصیات لنز رنگی نچرال عبارتند از :

  • حفظ سلامت کامل بینایی مصرف کننده در تمام مدت زمان استفاده
  • استفاده از مواد با کیفیت بالا برای راحتی هر چه بیشتر در چشم بیمار و کسانی که استفاده زیبایی دارند
  • برخورداری از قیمت کاملا منسب نسبت به سایر برندهای موجود در بازار ایران با توجه به سالانه بودن آن
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+