لنز ایراپتیکس Air Optix ❤️ نمایندگی خرید لنز طبی ایر اپتیکس آمریکا ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 4 نتیجه

فروش ویژه
380.000 تومان1.300.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
700.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان

لنز ایراپتیکس

قیمت خرید لنز ایر اپتیکس

لنز ایراپتیکس Air Optix یکی از محصولات لنز چشم است که بسیار راحت بوده و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند به جای عینک طبی از لنز چشم استفاده کنند. این مارک لنز از کیفیت و راحتی بالایی برخوردار بوده و طوری طراحی شده که مناسب برای اصلاح دوربینی و نزدیک بینی است.

لنز نرم ساخته شده از مواد سیلیکون هایدروژل است که محتوای آب مناسب و بالایی دارد و برای حفاظت از لنزهای راحت تر در برابر رسوبات مقاوم هستند. ما تصمیم گرفته ایم که در این فروشگاه تمامی محصولات این برند آمریکایی را ارائه دهیم و به دلایلی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت آن را به شما توصیه کنیم.

قیمت خرید لنز طبی ایراپتیکس

لنز طبی ایراپتیکس توسط کمپانی آمریکایی لنز آلکان ( با نام قدیمی لنز سیباویژن ) که یکی از متخصصان در زمینه محصولات مراقبت از سلامت چشم است تولید می شود. این کمپانی در زمینه تولید لنز چشم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل اعتماد است و توانسته که نام تجاری Air Optix را در سرتاسر دنیا معرفی کند.

این برند لنز دارای مجموعه ای از لنز های فصلی است که برای استفاده راحت در طول روز طراحی شده اند. این چرخه سه ماهه جایگزینی این لنزها را راحت و آسان می کند. به راحتی می توانید این لنز طبی را در چشم خود گذاشته و قبل از خواب آنها را بیرون بیاورید و سپس بعد از مدت تعیین شده جایگزین نمایید.


قیمت خرید یک جفت لنز ایراپتیکس خیلی مناسب است. این لنز تماسی از تکنولوژی Surface Smooth استفاده می کند تا بتواند در طول مدت استفاده یک لایه رطوبت در سطح لنز ایجاد کند. رسوبات وپروتئین هایی که روز سطح لنز می چسبند باعث تحریک آن می شوند. برای حل این مشکل این لایه ی منحصر به فرد از کاهش رطوبت جلوگیری کرده و میزان این رسوبات را کاهش می دهد.

ویژگی های لنز ایراپتیکس

  • مقاومت در برابر رسوب و تضمین تجربه راحت استفاده از لنز چشم در طول مدت استفاده.
  • از مواد سیلیکون هایدروژل ساخته شده تا پنج برابر اکسیژن را نسبت به لنزهای هایدروژل به چشم برساند.
  • حفظ رطوبت لنز برای کاهش دادن ایجاد خشکی در چشم. مشکلی که اندکی مصرف کنندگان موقع استفاده از برخی برندهای لنز دارند.
  • با تولید لنز ایر اپتیکس و کاهش خشکی چشم، این محصولات تجربه خوبی را در استفاده از یک جفت لنز ماهانه به شما می دهند.

معرفی سه محصول شرکت لنز ایراپتیکس

این مجموعه از محصولات برای اصلاح نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم طراحی شده اند و در کنار همه اینها نوع رنگی آن هم در یک محصول وجود دارد که هم برای اصلاح بینایی و هم زیبایی می تواند بکار رود.

در ادامه این مقاله به معرفی سه محصول برتر این برند که در حال حاضر در دسترس مصرف کنندگان در ایران است را به تور مختصر به شما عزیزان معرفی می نماییم :

لنز طبی ایراپتیکس

لنز طبی ایراپتیکس آکوا Air Optix® Aqua رسوبات مانند آلودگی های وجود در محیط و چربی ها می توانند بر روی سطح لنز تماسی بنشینند و حتی به آن بچسبند و موجب احساس خشکی و کاهش طول عمر لنز شوند.

این محصول دارای ویژگی SmartShield® Technology است که لایه محافظتی فوق العاده نازک را برای کمک به محافظت از لنزهایتان از رسوبات تحریک کننده ایجاد می کند و برای ماه ها راحت و سازگار است.

علاوه بر این، لنزهای Air Optix® Aqua از یک ماده بسیار تنفسی ساخته شده است که اجازه می دهد اکسیژن را به طور مداوم از طریق لنز برای چشم جریان دهد. این لنز چشم کاملا انعطاف پذیر برای یک زندگی پر مشغله بوده و حتما باید توسط چشم پزشک تجویز شود.

برخی از ویژگی های اساسی

  • دریافت مجوز از FDA آمریکا برای استفاده از یک جفت لنز تا مدت 30 روز
  • اکسیژن رسانی بالا از طریق هر لنز نرم موجود در چشم مصرف کننده
  • لذت بردن از چشم انداز روشن و لنزی راحت در تمام ساعات روز

لنز آستیگمات ایراپتیکس

لنز آستیگمات ایراپتیکس Air Optix® for Astigmatism برای افرادی طراحی شده که آستیگماتیسم دارند و در ساخت آن از دو تکنولوژی منحصر به فرد استفاده شده است تا به شما بینایی روشن و راحتی را ارائه دهد.

برخی از ویژگی های اساسی

  • با تکنولوژی پیشرفته طراحی شده یک رطوبت طولانی مدت را به ارمغان آورد
  • به طور پیوسته در مدت استفاده راحت و سالم می ماند
  • روشنایی دید را کاملا تضمین و آن را بهتر می کند
  • حد بینایی بسیار عالی دارد و کیفیت خیلی خوبی دارد

لنز رنگی ایراپتیکس

لنز رنگی ایراپتیکس کالرز Air Optix® Colors یک نگاه زیبا و طبیعی برای شما ایجاد می کند و به راحتی با رنگ طبیعی چشم شما ترکیب می شود. آیا شما چشم های تیره یا روشن دارد و یا نیاز به اصلاح بینایی دارید؟ این محصول تغییر رنگ چشم خیره کننده و عالی را در کنار اصلاح بینایی مشا ارائه می دهد. بعلاوه اینکه هر جفت آن باید بعد از 30 روز جایگزین شود.

برخی از ویژگی های اساسی

  • عدم ایجاد رسوبات در سطح لنز با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد در ساخت آن
  • نگاهی کاملا روشن و صاف در فواصل دور و نزدیک
  • رنگبندی بسیار زیبا و قابل توجه در زیبایی طبیعی
  • راحت در طول دوره ای که از لنز استفاده می شود

بهترین راه خرید لنز ایراپتیکس

قیمت های مقرون به صرفه، شفافیت کامل و بررسی های شگفت انگیز مشتریان، تماس ساده با مدیریت فروش در فروشگاه لنزویژن همگی از ویژگیهای خوب ما می باشد.  اگر میخواهید لنز ایراپتیکس را سریع و راحت بخرید، بهترین راه مشاوره گرفتن از پزشک متخصص و ارائه نسخه لنز در هنگام خرید است.

محصول مورد نظر برای شما به صورت کاملا رایگان ارسال خواهد شد و در صورتی که در شهر تهران باشید می توانید هزینه آن را درب منزل یا محل کار خود پرداخت کنید. تمامی محصولات معرفی شده را می توانید از طریق مراجعه به ابتدای همین صفحه مشاهده نموده و اقدام به خرید آن به صورت آنلاین نمایید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+