لنز رنگی روزانه ❤️ نمایندگی خرید لنز رنگی یکبار مصرف ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 4 نتیجه

400.000 تومان2.250.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان550.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان

لنز رنگی روزانه

خرید لنز رنگی روزانه

نوع دیگر لنز که می خواهیم در این پیج معرفی کنیم لنز رنگی روزانه یکبارمصرف است که مشتریان خاص خود را دارد و برای مواردی همچون یک شب عروسی ، یک مهمانی خاص یک شبه و یا اینکه دچار خشکی و حساسیت چشم باشید مورد استفاده قرار می گیرد. تمام این موارد زمان زیادی را صرف نمی کنند، پس نیازی نیست که مصرف کننده از لنز رنگی فصلی و یا لنز رنگی سالانه استفاده کند.

خرید لنز رنگی روزانه یکبار مصرف

در ابتدا شاید رای خرید لنز رنگی روزانه یکبار مصرف دچار تردید شوید و این بخاطر این است که احتمالا اطلاعات کافی در مورد لنز روزانه ندارید. به طور مثال بعد از مشاهده لیست قیمت لنز متوجه هزینه پایین تر آنها نسبت به لنز فصلی و یا لنز سالانه خواهید شد. حسن دیگر آنها بخاطر فراهم کردن اکسیژن بسیار بالا برای چشم های حساس و خشک است.

استفاده از لنز یکبار مصرف محدود به فقط 24 ساعت در طول مدت استفاده می باشد و در طول این مدت نیازی به شستشو و نگهداری ندارند مگر زمانی که کثیف شده باشند و یا از چشم بیرون بیافتند. راحتی که آنها دارند را در هیچ کدام از انواع لنز مشاهده نخواهید کرد. این خود به تنهایی ضامن تامین سلامت کامل چشم شما در مدت استفاده خواهد بود، پس خیالتان راحت و آسوده باشد.

سیلیکون هایدروژل در ساخت لنزهای امروزی زیاد مورد استفاده قرار می گیرید و علت این کاربرد زیاد تنها به این برمی گردد که چشم انسان تنها راه برای ورود مستقیم اکسیژن به بدن است. لنزهای روزانه که امروزه وارد بازار می شوند بیشترشان از این ماده ساخته می شوند و راحتی فوق العاده ای را برای چشم فراهم می کنند. سیلیکون از مواد نرمی ساخته می شود که باعث می شوند لنز هم نرم تر و انعطاف پذیرتر خود را نشان دهد.

در صورتی که پزشک شما تشخیص دهد که دچار خشکی چشم هستید و لنزهای بلند مدت برای شما خطر آفرین است توصیه می کند تا برای مدتی به طور آزمایشی از لنز طبی رنگی روزانه استفاده کنید تا چشم شما به بودن لنز کمی عادت کرده و در صورت رفع مشکل برای ادامه اصلاح بینایی خود از سایر انواع لنز طبی رنگی استفاده کنید.

مزایای لنز رنگی روزانه

برخی از خانم ها و یا آقایان هستند که برای رعایت کردن نکات مراقبتی و بهداشتی لنز رنگی دچار مشکل هستند و یا اینکه بخاطر مشغله روزانه نمی توانند به آنها رسیدگی کنند. اما خوبی که لنز رنگی روزانه این است که نیازی به هیچ یک از این اعمال نداشته و راحت هستند. در ادامه به برخی از مزایای این نوع لنز می پردازیم :

  • راحتی بسیار مناسب و ویژه نسبت به سایر انواع لنز به لحاظ مدت زمان استفاده
  • بهترین لنز برای استفاده ورزشکاران و افرادی که به مهمانی های ویژه می روند
  • اصلاح حساسیت و خشکی چشم بعد از مدتی کوتاه
  • بعلت جایگزین شدن مداوم دیگر میکروب ها راهی برای ورود به چشم نخواهند داشت
  • عدم احتیاج به نگهداری در ظرف های مخصوص حاوی محلول
  • دارای رطوبت بالا به طوری که در هوای گرم و خشک هم چشم را مرطوب نگه می دارند

معایب لنز رنگی روزانه

وقت آن رسیده که به برخی از معایب لنز رنگی روزانه هم بپردازیم و برای شما مشتریان عزیز مختصری در مورد آنها توضیح دهیم :

  • در برخی از ساعات روز مانند عصر ها ممکن استاز شفافیت دید آنها کمی کاسته شود
  • نیاز دارند که حتما به طور دوره های کوتاه برای تست سلامت چشم به پزک مراجعه کنید
  • قیمت خرید آنها شاید برای برخی از مصرف کنندگان زیاد مقرون به صرفه نباشد
  • استفاده از یک جفت جدید در هر روز زیاد کار جالبی به نظر نمی رسد

چند نکته در مورد لنز رنگی یکبار مصرف

برای اینکه دید شفافی با لنز رنگی یکبار مصرف روزانه داشته باشید سعی کنید به دنبال مارک لنز رنگی باشید که دید شما را شفاف تر نماید. برای این کار شما بهترین منبع را در احتیار دارید و آن هم مراجعه به بالای همین صفحه است.

به اندازه هایی که در نسخه لنز چشم شما درج شده توجه داشته بشید تا دچار اشتباه نشده و لنز بخاطر بزرگتر یا کوچکی بر روی چشم حرکت نکند یا به بیرون پرداب نشود.

انتخاب بهترین برند لنز کار راحتی نیست و حتما نیاز خواهید داشت که با متخصصان ما در لنزویژن قبل از خری مشورت نمایید. این مراحل را بعد از مراجعه به پزشک صورت دهید بهتر خواهد بود.

نحوه مراقبت از لنز رنگی روزانه

زیاد برای ضدعفونی کردن لنز رنگی روزانه خود را نگران نکنید. آنها برای استفاده در طول یک روز طراحی شده اند و شما را از خرید وسایل جانبی اضافی خلاص می کنند. البته اگر در طول مدت استفاده نیاز شد که آنها را بیرون آورید باید در جالنزی حاوی محلول نگهداری شوند. مواقعی مانند خوابیدن و یا رفتن به استخر شنا را می توان نام برد.

اگر فراموش کردید و با آنها بخواب رفتید حتما برای جلوگیری از عفونت های چشمی در اسرع وقت برای معاینه به پزشک خود مراجعه کنید. رعایت یکسری اصول بهداشتی قبل از گذاشتن لنز و حتی برداشتن آن را باید بخوبی فرا بگیرید تا از خیلی از مسائل مهم در زمینه صدمه به سلامت چشم خود به دور باشید.

برای آنکه چشم چپ و رایت خود را در مورد نوع لنز مخصوص آن فراموش نکنید و اشتباها جابجا نشوند بهتر است از ظرفی استفاده کنید که روی درب های آن بصورت علامت چشم راست و چپ از هم جدا شده اند. همچنین موقع قرار گرفتن مطمئن شوید که لنز رنگی روزانه از روی درسا آن بر روی انگشت شما قرار گرفته است.

از شستن لنز با محلولی که تاریخ مصرف آن گذشته بشدت اجتناب کرده و در صورت نیاز یک بطری جدید تهیه کنید و با ریختن مقداری از آن در کف دست و انداختن لنز داخل آن به آرامی سطح لنز را ماساژ دهید. اینگونه می توانید بخوبی از بروز عفونت های چشمی جلوگیری نمایید.

تنها در صورتی تصمیم به ترک لنزهای روزانه کنید که چشم شما در برابر آنها حساسیت و سوزش داشته باشد و در بلند مدت نتواند بخوبی خشکی چشم شما را برطرف کند. اگر علاقه مند شدید که یکی از آنها را داشته باشید ما بهترین را به شما پیشنهاد و بصورت رایگان ارسال خواهیم کرد.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+