لنز رنگی آناستازیا Anesthesia ❤️ نمایندگی خرید لنز آنستازیا ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 4 نتیجه

1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان
1.300.000 تومان1.400.000 تومان

لنز رنگی آناستازیا

خرید لنز چشم رنگی آناستازیا

مجموعه لنز رنگی آناستازیا هم برای مصارف آرایشی و هم در شماره های مختلف برای افراد دوربین و نزدیک بین در بازار موجود می باشد. این برند جزو محدود برندهای لنز رنگی در دنیا است که یکسری رنگ را برای آستیگمات تولید می کند که البته در ایران هنوز به بازار عرضه نشده است.

این مارک لنز چشم توانسته است تمامی استانداردهای بین المللی و پزشکی خود را دریافت کرده و دارای برچسب CE و تاییدیه از FDA آمریکا می باشد.

خرید لنز طبی رنگی آناستازیا

لنز رنگی آناستازیا Anesthesia در کشور کره تولید می شود و یکی از شرکت های اصلی آن در کویت مستقر است. این لنز رنگی طراحی بسیار طبیعی دارد و می توانید حتی تیره ترین چشم ها را به زیباترین شکل ممکن تبدیل کند.

تولید این لنز زیبا تحت نظارت بهترین جراحان چشم و با رعایت بهترین استاندارد های کیفیتی و بهداشتی ساخته می شود و پس از گذشت یک دهه از تولید اولین لنز چشم دیگر لنز آناستازیا برای رقابت با سایر برندها محصولاتی تولید می کند که منحصر به فرد بوده و به لحاظ کیفیت و راحتی در دنیا حرف اول را می زند.

لنز رنگی آناستازیا توانسته است که بالاترین استاندارد تولید را بکار گیرد و همیشه تلاش کرده است تا این صنعت را به سمت تولید بهترین محصولات هدایت نماید. اکنون در تمام منطقه خاورمیانه و بخصوص ایران زیبایی را برای چشم مصرف کننده به ارمغان آورده و تمام کمبودهای دنیای مد و زیبایی را به وسیله نگرش تازه و طبیعی که داشته برطرف ساخته است.

چند نکته در مورد لنز آناستازیا

هرگز با لنز چشم نخوابید حتی اگر لنز رنگی آناستازیا باشد و باید دقت داشته باشید که قبل از رفتن به رختخواب آنها را از چشم خود برداشته و در جالنزی حاوی محلول نگهداری کنید و در صورتی که لنز یکبارمصرف روزانه نباشند روز بعد می توانید از آنها استفاده کنید. به طور خاص باید از محلول لنز نرم استفاده کنید. تعدادی از آنها را می توانید از صفحه خرید محلول لنز سفارش دهید.

چرا لنز آناستازیا خوب است؟

پیشنهاد می کنیم از این برند زیبا بخاطر حساسیتهایی که در ساخت آن بوده و تمامی تلاش مجموعه در بالا بردن سطح کیفی بوده استفاده کنید :

طراحی EDGE ARC EDGE

بدون هیچ نگرانی از داشتن یک نگاه کاملا طبیعی لذت ببرید. لبه های قوس مانند آن طوری طراحی شده که کاملا یکپارچه به نظر می رسد و می تواند ساعت ها در طول روز از لنز رنگی آناستازیا استفاده کرد. به لطف تکنولوژی Arc Edge دیگر میکروسیرکولا چشم مسدود نشده و  به چشم آسیب نمی رسد و خشک هم نخواهد شد.

PIGMENT TECHNOLOGY SANDWICH

برای ایجاد ایمنی بالا در تماس لنز با چشم از این تکنولوژی استفاده شده  تا رنگدانه ها با سطح چشم تماسی نداشته و به صورت مستقیم روی آن قرار نگیرد.

تکنولوژی HEIMAGEL

لنز آناستازیا غنی از Heimagel است که مانع از خشک شدن چشم ها می شود و حتی در هوای خشک و گرم نیز احساس راحتی خواهید داشت.

ویژگی های لنز رنگی آناستازیا

  • لنز تماسی نرم هستند که می توانند برای مدت طولانی رطوبت را حفظ کنند. این لنز چشم برای کسانی که دچار خشکی چشم هستند و حتی با لنز فعلی خود دچار مشکل هستند بویژه در ایران خیلی ایدآل است.
  • بسیار راحت هستند و چشم شما را از نور UV مضر محافظت می کنند.
  • لنز آناستازیا باعث افزایش پیوند هیدروژنی بین آب و مواد لنز می شود، بنابراین حداکثر مقدار رطوبت را در طول مدت استفاده حفظ می کند.
  • مناسب برای تغییر چشمگیر در رنگ طبیعی چشم با زرق و برق کافی که بسیار شیرین و خیره کننده است.
  • حاوی سایه های یکنواخت که احساس قدرت و لوکس بودن را در مصرف کننده ایجاد می کند.

به لطف تکنولوژی جدید تولید لنز و مواد بکار برده شده در ساخت لنز رنگی آناستازیا ، لنز طبی رنگی چشم امروزه بهتر از همیشه می باشند. می توانید به راحتی از این برند لنز در یک سبک جدید و مدرن در زندگی خود استفاده کنید. تمامی رنگهای آن با دقت تمام طراحی شده اند تا علاوه بر زیبایی از چشم شما محافظت کرده و سلامت آن را فراهم کنند.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+