لنز رنگی رینبو Rainbow ❤️ نمایندگی خرید لنز چشم رینبو ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 6 نتیجه

440.000 تومان480.000 تومان
480.000 تومان520.000 تومان
540.000 تومان600.000 تومان
580.000 تومان640.000 تومان
600.000 تومان1.200.000 تومان
700.000 تومان1.400.000 تومان

لنز رنگی رینبو

خرید لنز رنگی رینبو

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه رنگی از لنز تماسی برای تغییر رنگ طبیعی چشم شما مناسب است؟ ما می دانیم که این یکی از بزرگترین چالش ها برای افرادی است که عاشق استفاده از لنزهای رنگی هستند ، به همین دلیل ما لنز رنگی رینبو را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت خرید لنز رنگی رینبو

خواه چشمهای تیره داشته باشید یا تاریک ، لازم نیست نگران این باشید که یک رنگ خاص در چشمان شما خوب به نظر برسد یا خیر. این برند لنز رنگی دارای انواع طیف رنگبندی از جمله. آبی، خاکستری، سبز، عسلی زرق و برق دار و فندقی شیرین می باشد.

ممکن است شما یک نوع رنگ را از برندهای دیگر امتحان کرده باشید و متناسب با چهره شما نبوده باشد و سرمایه خود را از دست اده باشید و یا اینکه جنب و جوشی که از آن رنگ در نگاه خود توقع داشتید را ندیده باشید. اما نگران نباشید چون لنز طبی رنگی رینبو با سبک باور نکردنی خود علاوه بر راحتی، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. قیمت این محصول نیز مناسب است.

این لنز چشم با یک مده هایدروژل فوق العاده نازک، نرم و صاف ساخته شده که به مدت 12 ساعت در روز راحتی و رطوبت باورنکردنی را رائه می دهد. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش همچنین به ایمنی چشم شما در برابر آفتاب کمک می کند.

درباره برند رینبو بیشتر بدانید

هنگامی که رنگهای مختلف این محصول را انتخاب می کنید دقت داشته باشید که کدام یک برای شما مناسب تر خواهد بود. حتی می توانید آنها را به طور جداگانه خریداری نمایید و از راحتی و جذابیت آنها لذت ببرید.

این لنز چشم رنگی در انواع سالانه و فصلی در فروشگاه لنزویژن در دسترس است و می توانید به صورت آنلای ن خرید خود را انجام دهید. آنها را باید روزانه استفاده کرده و در پایان روز از چشم خود بیرون بیاورید و در یک جالنزی حاوی محلول لنز نگهداری کنید تا بتوانید صبح روز بعد مجددا از آنها استفاده کنید.

ویژگی های لنز رنگی رینبو

  • محتوای آب مناسب برای مرطوب نگهداشتن لنز در طول مدت استفاده
  • در انواع رنگبندی مختلف و جادویی
  • تولید شده در انواع مختلف نمره های چشم
  • نرم و راحت برای موقعی که در چشم هستند

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+