قیمت لنز آستیگمات ❤️ نرخ هزینه قیمت لنز برای آستیگماتیسم ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 7 نتیجه

400.000 تومان1.100.000 تومان
700.000 تومان1.900.000 تومان
720.000 تومان2.000.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
800.000 تومان2.200.000 تومان
900.000 تومان

قیمت لنز آستیگمات

قیمت لنز آستیگمات یا همان لنز توریک نسبت به لنز طبی معمولی که برای دوربینی و نزدیک بینی بکار می رود معمولا متفاوت بوده و حتی بیشتر است. و نکته دیگر اینکه در ساخت این نوع لنز چشم باید تولید کنندگان از تخصص بالاتری برخوردار باشند و همین امر باعث بالاتر بودن نرخ آنها شده است.

در فروشگاه لنزویژن ما برای شما عزیزان انواع لنز آستیگمات موجود در بازار را فراهم آورده این تا با خیالی راحت و آسوده خرید خود را بر اساس نیاز خود انجام دهید. می تواند بر اساس نوع سالانه و فصلی آنها را برای خرید مد نظر قرار دهید.

درباره قیمت لنز آستیگمات دار

با انواع لنز تماسی قبلا آشنا شده اید و در مقالات مربوطه اشاره شده که یکی از مهمترین آنها که برای درمان آستیگماتیسم بکار میرود نوع آستیگمات آن است. بسته به نوع جنس و کارخانه تولید کننده نیز قیمت لنز آستیگمات متغیر است به گونه ایکه نوع ایتالیایی آنها نسبت به انواع کرده ای بالاتر است. مورد دیگر که قبلا هم به آن اشاره شد مدت زمان استفاده است.

در واقع قیاس کردن این نوع لنز با انواع لنز طبی ساده دیگر که برای عیوب انکساری غیر از آستیگماتیسم بکار می روند کار درستی نیست. اگر مصرف کننده این نوع لنزها باشید تاکنون متوجه شده اید که به لحاظ مشخصات فنی دارای آپشن های بیشتری هستند که برخی از آنها عبارتند از درجه و سیلندر و نقش تعیین کننده ای دارند.

بهتر است برای اینکه قیمت لنز آستیگمات برای شما به صرفه تر شود از پزشک خود بخواهید که آزمایشات لازم را انجام دهد و برای شما به صورت تخصصی توضیح دهد که یک جفت لنز را از نوع فصلی تهیه کنید یا سالانه. تمامی اینها بستگی به این خواهد داشت که چشم شما بتواند چه مدت از یک جفت لنز استقبال کرده و دچار مشکل نشود.

بیشتر در مرود نرخ لنز آستیگمات بدانید

برای مشاهده هزینه و نرخ لنز آستیگمات می توانید به بالای همین صفحه نگاهی بیاندازید و بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت بخوبی بررسی کنید. برای کسانی که می خواهند از داشتن لنز بجای عینک لذت ببرند بهتر است که از لنزهای انگلیسی و آمریکایی استفاده کنند که از کیفیت و نرمی فوالعاده ای برخوردارند.

برای کشانی که می خواهند نوع سالیانه رو خریداری کنند باید در نظر داشت که نگهداری از آنها علاوه بر قیمت زیادی که دارند سخت تر است. منظور ما همان نکات بهداشتی است که در موقع استفاده از لنز باید مد نظر مصرف کنندگان قرار گیرد. مانند شستشو دست ها، و ضدعفونی کردن لنزها با محلول و نگهداری در جای مناسب.

چند نکته درباره قیمت لنز آستیگمات

در صورتی که در چشمان خود علائمی از وجود عارضه بینای آستیگماتیسم احساس می کنید به یک چشم پزشک متخصص مراجعه کنید. وی حتما چشم شما را مورد معاینه قرار می دهد و در صورت وجود علائم این بیماری به شما توصیه خواهد کرد که از عینک مخصوص یا لنز استفاده کنید. برای استفاده از لنز باید نسخه مخصوص به آن را از متخصص خود دریافت کنید.

ما برای شما عزیزان تمام سعی خود را کرده ایم که قیمت لنز آستیگمات را نسبت به سایر فروشگاه های فعال در این حوزه مناسب تر ارائه دهیم تا شما عزیزان بتوانید با خیالی راحت هزینه کنید و از بابت کیفیت لنزهای خود اطمینان داشته باشید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+