لنز طبی اکسل X-cel ❤️ نمایندگی قیمت خرید لنز چشم اکسل ❤️ لنزویژن
هیچ محصولی یافت نشد.

لنز طبی اکسلخرید لنز چشم طبی اکسل

لنز طبی اکسل X-cel یک تولید کننده پیشرو در صنعت لنز تماسی نرم و سخت است. اصلا مهم نیست که شما در کجا زندگی می کنید زیرا این کمپانی نمایندگی های بسیاری در سرتاسر دنیا دارد و شما می توانید با خیالی راحت محصولات لنز چشم اکسل را در ایران از فروشگاه لنزویژن خریداری نمایید.

تمامی محصولات این لنز طبی در راستای نیاز مشتریان طراحی و تولید شده است و پس از گذشت سالها این شرکت همچنان با یک حضور قوی در آمریکا جنوبی به رشد خود ادامه می دهد و گسترش خوبی در سرتاسر دنیا داشته است.

قیمت خرید لنز طبی اکسل

هیچکدام از کمپانی هایی که در صنعت محصولات مراقبت از چشم مانند لنز چشم کار می کنند نمی توانند چنین طیف گسترده ای از محصولات را با یک طرح اختصاصی بسیار نرم و سبک به شما ارائه دهند. با چهار محصول ویژه که در همین سایت می توانید تهیه کنید شما متوجه خواهید شد که تمامی آنها راه حلی را برای اصلاح بینایی شما ارائه می دهند. قیمت خرید لنز طبی اکسل بسیار استثنایی است.

لنز طبی اکسل دارای یک هیات متخصص با تجربه بالا می باشد که همگی آنها توسط NCLE مورد تایید قرار گرفته اند. تمامی آنها در تلاش هستند که تخصص خود را در تولید بهترین محصولات با کیفیت های استاندارد بکار گیرند و در مواجهه با مشکلات اصلا کوتاه نیامده و با قدرت رو به جلو حرکت کنند. ترکیب سالها تجربه این پزشکان در زمینه لنزهای تماسی باعث شده تا به این موفقیت ها دست پیدا کنند.

چشم اندازهای لنز اکسل

شرکت تولید کننده لنز اکسل بر این اعتقاد است که به بیماران باید اهمیت ویژه ای داده شود و همیشه با ارزیابی آنها توسط پزشکان متخصص به تولید محصولاتی پرداخته که کاملا با نیاز آنها سازگار باشد. در نهایت راحتی بیمار و اصلاح کاملا مشکل بینایی او اولین هدف این کمپانی است. همه این ها با هم ترکیب می شوند و یک سازمان متعهد به تولیدات با کیفیت بوجود می آید.

یکی از تعهدات لنز طبی اکسل ارائه محصولی با کیفیت و ارزش بالا است که شامل استانداردها و قوانین FDA آمریکاست و در بازارهای بین المللی مورد قبول باشد. همه کارمندان دارای یک سطح بالای کیفی بالاتر از خط تولید هستند که یکی از ویژگی های بارز به شمار می رود. این کامپانی کاملا به درک بالایی از نیازهای مشتریان خود رسیده و تمامی کسانی که از آن استفاده می کنند را بخوبی مشاوره می دهد.

دریافت استاندار بین المللی ایزو

یکی از مهمترین استاندارهای بین المللی را لنز طبی اکسل دریافت کرده که مشخص کننده سیستم مدیریت کیفیت در تولید لنز چشم است و بخوبی توانیسته تا به ارائه تجهیزات پزشکی و خدمات مرتبط با آن بپردازد. هدف اصلی این گواهینامه راحتی در سازگاری دستگاه های پزشکی برای سیستم های مدیریت کیفیت محصولات است.

ویژگی های برتر لنز طبی اکسل

لنز طبی اکسل ساخته شده با هویکسفیلکون است که در هنگام ترکیب با آب که حالت انرژی کمی ایجاد کرده و منجربه انتقال مناسب اکسیژن از لنز به چشم می شود. خواص پیشرفته هیدراتاسیون چشم بیمار را به طور طبیعی مرطوب نگه داشته و پوشیدن آن را راحت تر می کند. در ادامه به توضیح مختصری از ویژگی های این برند لنز چشم می پردازیم :

  • مواد فوق العاده، با ثبات استثنایی در چشم را فراهم می کند که می تواند وضوح دید را به خوبی حفظ کند.
  • اطمینان بخشیدن به بیماران برای داشتن یک لنز با کیفیت و بهتر از سایر مارک های موجود در بازار
  • مشکلات مربوط به پوشیدن لنز مانند خشکی و نرم نبودن لنز را به طور کامل برطرف می کند
  • کاهش خطرات و عوارض ناشی از رسوب و چربی پروتئینی بر روی سطح لنز
  • دارای منحنی پایه مناسب برای شکل قرنیه برای بیماران خاص
  • صرفه جویی در خرید لنز تماسی و داشتن یک استاندارد خوب و عالی

محصولات لنز طبی اکسل

یک سری از محصولات این کمپانی شامل لنزهای طبی نرم اکسل می شود که برای اصلاح دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم به کار می روند. این لنزهای نرم طیف گسترده ای از نمره ها ار ارائه می دهند و بسیار مناسب هستند. از قطر تا منحنی های مختلف و مطمئن باشید دارای گزینه های مد نظر شما خواهد بود.

محصولات خاص GP برای اصلاح قوز قرنیه یک گزینه عالی برای بیمارانی است که دید آنها ناراحت بوده و با لنزهای نرم معمولی مشکل بینایی آنها اصلاح نمی شود. این بیماری به کراتوکونوس قزنیه نیز شناخته می شود. علاوه بر حل مشکل بینایی مورد نظر این لنزهای سخت علائم خفیفی تا شدید را نیز تسکین می دهند.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+