لنز طبی روزانه ❤️ خرید انواع لنز طبی یکبار مصرف ❤️ لنزویژن

در حال نمایش یک نتیجه

700.000 تومان

لنز طبی روزانه

خرید لنز طبی روزانه

آیا شما از آندسته افرادی هستید که از لنز تماسی بجای عینک استفاده کردید و از نگهداری آنها خسته شدید؟ و یا اینکه می خواهید آنها را داشته باشید ولی نمی توانید بدرستی مراقبت کنید؟ ادامه این مقاله را بخوانید تا به شما لنز طبی روزانه را که تمامی این مشکلات را براحتی حل خواهد کرد معرفی کنیم. ما می توانیم در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لنز طبی روزانه چیست؟

لنز طبی روزانه چندین سال است که توسط شرکت های تابعه مانند لنز سیباویژن ، لنز طبی مورنینگ و یا لنز طبی اکسل تولید می شود و توانسته است زندگی بسیاری از کسانی را که از لنز روزانه استفاده می کنند تغییر دهد. بیش از 30 سال است که این نوع لنز مانند لنز رنگی روزانه وارد بازار شده و و همچنان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این لنزها که به آنها لنز یک روزه هم گفته می شود هر جفت آن در بسته های جداگانه قرار می گیرد و هر روز باید از یک جفت جدید استفاده شود. برای استفاده راحت بوده و نیازی به نظافت و برنامه ریزی برای بیاد داشته مدت استفاده نیستند. در یک محلول استریل شده مانند اشک های طبیعی چشم قرار گرفته اند تا خشک نشوند و رطوبت کافی داشته باشند.

بر خلاف لنز طبی فصلی و لنز طبی سالانه این لنزها به گونه ای طراحی شده اند که برای مدت زمان کمی در چشم گذاشته می شوند و پس از یک روز دور انداخته می شوند. اکثر متخصصان لنز یکبار مصرف را به دلیل خطر کمتری که دارد و فراهم کردن رطوبت کافی برای چشم گزینه بهتری می دانند. آنها نیازی به تمیز کردن ندارند بنابراین شما نیازی به خرید محلول لنز نخواهید داشت.

یک نکته مهم این است که لنز طبی روزانه پس از گذشت 24 ساعت به طور قابل توجهی خشک شده و اگر بعد از گذشت این مدت باز هم پوشیده شوند منجر به واکنش های آلرژیک و کاهش رسیدن اکسیژن به قرنیه می شود و در بدترین حالت می تواند باعث عفونت و حتی آسیب دائمی در چشم شما شود. برای بیشتر نمره های دوربین و نزدیک بین بع تعداد کافی از هر محصول موجود است.

چند نکته مهم

بیشتر مصرف کنندگان این لنزها را با لنزهایی که به طور روزانه مصرف می شود اشتباه می گیرند. به طور مثال لنز ماهانه و لنز فصلی را باید در یک روز پوشیده و روز بعد مجددا بعد از ضدعفونی کردن دوباره استفاده کنید تا به تاریخ انقضا آنها برسید. آنها به طور کلی ضخیم تر از لنز طبی روزانه هستند و به همین خاطر از دوام بیشتری برخوردار بوده و کمتر در معرض پاره شدن قرار می گیرند.

بهر است که هر شب با مایع لنز بدرستی شسته شوند و در جالنزی بدرستی نگهداری شوند. حتی اگر در طول دوره یک و یا سه ماهه بعاد از باز کردن استفاده نشوند باید دور انداخته شوند. اگر نمره لنز شما در این نوع از لنزها نبود بهتر است که از محصولات موجود در بالای این صفحه استفاده کنید.

نکات مهم در مورد لنز طبی روزانه

برخی از بیماران وسوسه می شوند و می خواهند بخاطر اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنند مدت بیشتری از یک جفت لنز طبی روزانه استفاده کنند، اما بدانید که این یک ایده بسیار بد و خطرناک است. اگر لنزهای شما زبان داشتن و می توانستند صحبت کنند حتما شما را از انجام این کار دور می کردند. هر کسی که حتی با آنها وابیده خیلی پشیمان است. تمامی این محصولات توسط سازمان غذا و دارو آمریکا مورد تایید قرار گرفته اند، بنابراین می توانید با یک آسودگی خاطر آنها را در چشم خود قرار دهید.

در نهایت ، تصمیم در مورد اینکه چه نوع لنز تماسی برایشما مناسب است ، مربوط به شما و پزشک چشم شماست. از هر نوع که انتخاب کنید، مهم است که یک نسخه لنز چشم کامل و مناسب را از یک متخصص مراقبت چشم دریافت کنید، کلیه دستورالعمل ها را دنبال کنید و طبق توصیه داده شده عمل کنید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+