لنز طبی مورنینگ Morning ❤️ نمایندگی خرید لنز چشم طبی مورنینگ ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 6 نتیجه

380.000 تومان1.050.000 تومان
700.000 تومان
720.000 تومان2.000.000 تومان
800.000 تومان
900.000 تومان
1.100.000 تومان2.200.000 تومان

لنز طبی مورنینگ

خرید لنز طبی مورنینگ

در این صفحه از سایت لنزویژن برای شما همراهان همیشگی محصولات مختلف لنز طبی مورنینگ را گرد هم آورده ایم تا بتوانید براحتی خرید خود را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این لنز طبی در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت خرید لنز طبی مورنینگ

به لحاض مدت زمان مصرف لنز طبی مورنینگ به سه دسته روزانه، سالانه و فصلی تقسیم می شود که که سه نوع این محصول را می توانید با مراجعه به بالای این صفحه مشاهده و خرید نمایید. این لنز چشم برای تمایم کسانی که دچار عارضه بینایی آستیگماتیسم، دوربینی و نزدیک بینی هستند تولید می شود و در فروشگاه لنزویژن می توانید قیمت خرید آن را مشاهده و اقدام به تهیه آن کنید.

نوع لنز یکبار مصرف روزانه آن دارای چندین جفت لنز بوده که هر جفت از آن را در ابتدای روز در چشم گذاشته و باید در انتهای روز وقع خواب از چشم خود بیرون آورده و دور بیندازید. اما لنز فصلی و لنز سالانه آن را می توانید روزانه استفاده کرده و تا مدت زمان تعیین شده از همان یک جفت در صورتی که آسیب نبیند استفاده کنید.

این لنز طبی نوع رنگی هم دارد که به لنز فستیوال مورنینگ شناخته می شود و در کنار اصلاح بینایی برای کسانی خوب است که می خواهند علاوه بر کنار گذاشتن عینک طبی رنگ طبیعی چشم خود را نیز تغییر دهند.

این برند توسط کمپانی کره ای interojo تولید می شود امروزه دیگر برای مصرف نندگان لنزهای طبی غیر آشنا نیست و شرکت هایی در ایران هستند که مجوزهای لازم برای وارد کردن آن را بدست آورده و برای آن پروانه بهداشت هم دریافت کرده اند.

ویژگی های لنز طبی مورنینگ

  • فیلتر کردن اشعه های مضر خورشید برای سلامت چشم در طول مدت استفاده
  • پوشش دهی کامل تمامی نمرات موجود برای اصلاح بینایی مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا
  • طراحی شده با قطر و منحنی پایه مطابق با استاندارهای جهانی
  • نرمی و راحتی بالا که باعث می شود احساس داشتن یک جسم خارجی در چشم را نکنید
  • اکسیژن رسانی عالی به قرنیه چشم که می توان گفت بخاطر فناوری ساخت هایدروژل است
  • مانع از خشک شدن چشم می شود و رطوبت لازم برای این کار را با محتوای آب بالای خود فراهم می کند
  • لنز طبی مورنینگ از نشست رسوبات و گرد و غبار بر روی چشم جلوگیری کند
  • برخورداری از کیفیت بالای ساخت و راحتی مناسب در مدت زمانی که در چشم است

نکات بهداشتی در نگهداری لنز طبی مورنینگ

برای نگهداری از آنها موقعی که در چشم شما نیستند یک جالنزی تهیه نموده و مقداری محلول لنز در آن بریزید و لنز طبی مورنینگ را در آن قرار دهید تا رطوبت آن حفظ شود.

از به اشتراک گذاشتن لنز مورنینگ کیو با دوستان خود کاملا پرهیز کنید. به این علت که بیماری های میکروبی از طریق چشم می توانند انتقال پیدا کنند و باعث کوری آن شودند.

موقعی که تصمیم می گیرید به حمام و یا استخر برای شنا کردن وارد شوید حتما لنز را از چشم خود بیرون آورید چون در اثر تماس با آب کاملا خراب خواهد شد.

همیشه دقت داشته باشید که برای اینکه با لنز تماسی داشته باشید حتما باید دستان خود را با آب و صابون خیلی خوب ضدعفونی کرده باشید و با حوله خشک کنید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+