لنز طبی سالانه ❤️ خرید انواع لنز طبی سالیانه ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 11 نتیجه

550.000 تومان750.000 تومان
590.000 تومان
650.000 تومان750.000 تومان
800.000 تومان
800.000 تومان900.000 تومان
800.000 تومان850.000 تومان
900.000 تومان
1.200.000 تومان2.400.000 تومان

لنز طبی سالانه

خرید لنز طبی سالانه

لنز طبی سالانه یا ویال نوعی لنز تماسی است که می توان آن را بدون تعوض تا یک سال در چشم گذاشت و حتما مراقب باشید که وقتی می خواهید بخوابید آنها را بیرون آورید. اصطلاح ویال برای این بکار می رود که لنز سالانه در ظرف های شیشه ای و هر عدد آن به طور جداگانه قرار می گیرد. به طور کلی همین استفاده طولانی مدت است که آنها را از لنز طبی روزانه و لنز طبی فصلی متمایز می کند. در واقع مواد سازنده آنها را طوری طراحی می کنند که دارای استحکام بیشتری بوده و می توانند اکسیژن بیشتری را از خودعبور داده و به چشم برسانند.

خرید لنز طبی سالانه

خرید لنز طبی سالانه در دو نوع لنز طبی نرم و لنز سخت امکان پذیر است . آنها می توانند براحتی قسمت رنگی چشم را پوشش دهند. البته لنزهای هارد کمی کوچکتر طراحی می شوند تا اکسیژن بتواند از کنار لبه های آن به چشم برسد. آنها برای اصلاح مشکلات بینایی مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم مناسب هستند. شما می توانید با مراجعه به چشم پزشک متوجه شوید که به کدامیک از آنها احتیاج پیدا کرده اید.

افرادی که به هر دلیلی نمی توانند از لنز روزانه استفاده کنند می توانند این گزینه خوب را در نظر بگیریند که هم نسبت به سایر لنزها مانند لنز فصلی قوی تر بوده و استحکام بالایی دارند و هم اینکه مدت بیشتری می توانند از آنها استفاده کنند.

مزایای لنز طبی سالانه

  • ساخته شده با بهترین مواد از جنس پلاستیک نرم و با استحکام بالا
  • برتری بالا در اصلاح عارضه های بینایی مانند آستیگماتیسم
  • مقرون به صرفه بودن بخاطر سالانه بودن و اینکه نیاز به جایگزین کردن ندارند
  • رطوبت و محتوای آب مناسب و عبور اکسیژن به راحتی از آن امکان پذیر است

معایب لنز طبی سالانه

  • نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری نسبت به لنز یکبار مصرف دارد
  • در صورت پارگی و یا گم شدن هزینه زیادی را متحمل خواهید شد
  • در صورتی که به درستی مراقبت نشوند چشم را در معرض عفونت و سوزش قرار می دهند

مراقبت از لنز طبی سالانه

رعایت بهداشت و مراقبت صحیح از لنز طبی سالانه مانند سایر لنزهاست. آنها را بعد از هر بار پوشیدن و حتی در طول روز باید بیرون آورده تمیز و مرطوب کنید. در واقع به روش زیر می توانید این کار را انجام دهید :

آنها را در محلول لنز تماسی خیس کرده و کمی هم سطح آن را با دست تمیز و انگشت اشاره آن مالش دهید. سپس در یک جالنزی مقداری محلول ریخته و لنزها را داخل آن گذاشته و درب آن را محکم ببندید. مراقب باشید که لنز در لای درب های آن گیر نکرده و پاره نشود. سپس از آنها روز بعد استفاده کنید.

در مقایسه با لنز رنگی سالانه به لحاظ قیمت لنز مقداری فرق می کنند اما دوام هر دو به یک اندازه می باشد. در واقع این نوع لنز در آغاز دهه 80 میلادی در بسته بندی های منحصر به فردی که داشتند به دنیا معرفی شدند و لنز رنگی هم شامل آنها می شد.

ما در فروشگاه لنزویژن طیف گسترده ای از تمامی برند لنز موجود در دنیا را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده ایم. آنها در مقایسه با لنزهای دیگر کیفیت دید برتری را به شما ارائه می دهند . در واقع با توجه به پیشرفت روز افزون تولید لنز چشم متخصصان توانسته اند لنز طبی سالانه را با هزینه مقرون به صرفه ای نسبت به گذشته تولید کنند. تمامی محصولات بالای این صفحه را که مشاهده می کنید برای همه نوع عارضه بینایی وجود دارند.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+