لنز مورنینگ کیو Morning.Q ❤️ نمایندگی و قیمت خرید لنز چشم مورنینگ کره جنوبی

در حال نمایش 7 نتیجه

380.000 تومان1.050.000 تومان
460.000 تومان770.000 تومان
700.000 تومان
720.000 تومان850.000 تومان
720.000 تومان2.000.000 تومان
800.000 تومان
900.000 تومان

لنز مورنینگ کیو

خرید لنز مورنینگ کیو

در این دسته بندی از محصولات برای شما عزیزان مجموعه کاملی از محصولات لنز مورنینگ کیو را گرد هم آورده ایم تا با مقایسه و بررسی آنها در کنار هم بتوانید لنز چشم مورد نظر خود را براحتی انتخاب کنید. این برند تمامی انواع لنز طبی و لنز رنگی را  تولید می کنید و سالهاست در این زمینه فعالیت کرده و با بروزترین تکنولوژی های روز دنیا آنها را تولید می کند.

در مورد لنز رنگی فستیوال مورنینگ همین کافی است که بگوییم در کنار اصلاح بینایی چشم، مصرف آرایشی و زیبایی هم دارد و می توانید در کنار میکاپ خود از تنوع رنگهای آن بهره ببرید. این لنزها با شماره های مختلف در حال حاضر تولید می شوند.

در مورد لنز طبی مورنینگ نیز باید به صفحه آن مراجعه کرده و اطلاعاتی در مورد آن را بدست آورید. در لیست محصولات بالا مشاهده می کنید که این مجموعه در هر دو نوع طبی و آستیگمات برای در مان عارضه های بینایی مانند آستیگماتیسم، دوربینی و نزدیک بینی بکار می روند.

قیمت خرید لنز مورنینگ کیو

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت خرید لنز مورنینگ کیو به فروشگاه لنزویژن مراجعه و محصولات را مشاهده کنید و مطمئن باشید که تمامی آنها از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در صورتی که بهداشت را موقع استفاده از آ«ها رعایت کنید آسیبی به سلامت چشم شما وارد نمی کنند.

خرید تمامی محصولات لنز چشم مستلزم این است که قبل از آن به یک چشم پزشک مراجعه کرده و نسخه لنز خود را دریافت کرده باشید. پزشک در یک جلسه تمامی توصیه های لازم را در مورد استفاده از آن به شما خواهد گفت و در صورتی که استفاده از لنز تماسی برای شما مضر باشد شما راه حل را به شما توصیه می کند.

برای استفاده از لنز مورنینگ کیو پزشک شما با دستگاه هایی که در اختیار دارد منحنی پایه ، قطر کره چشم شما را اندازه گرفته و در کنار نمره چشم شما در یک جدول مخصوص درج می کند تا با در دست داشتن آن به فروشگاههای معتبر مراجعه و بر طبق آن لنز مناسب خود را دریافت نمایید.

ویژگی های برند لنز مورنینگ کیو

برند های مختلفی از لنزهای کره ای در بازار خرید و فروش می شوند که اگر بخواهیم یکی از بهترین آنها را به شما معرفی کنیم می توان لنز مورنینگ کیو را نام برد که توسط کمپانی اینتروجو کره تولید می شود. این شرکت همیشه به دنبال این بوده تا بتواند با استفاده از جدید ترین فن آوری های اُپتیکی به بهبود بینایی افراد در سرتاسر دنیا کمک کند :

  • تولید لنز طبی و رنگی در انواع لنز روزانه ، لنز سالانه و لنز فصلی به لحاظ مدت مصرف استفاده.
  • طراحی منحصر به فرد برای ایجاد پایداری نوری در دید چشم تا بتواند سلامت آن را تضمین کند.
  • ایجاد دید با کیفیت بالا و عالی در طول مدت استفاده.
  • ایجاد بهترین امکان برای رسیدن اکسیژن به چشم و داشتن شکل خوبی از راحتی لنز روی چشم.

اطلاعات بیشتر در مورد لنز مورنینگ کیو

در تولید لنز مونینگ از فن آوری هایدروژل استفاده شده که کاملا محیط آن را با آب سازگار کرده و این خصوصیت باعث شده تا برای حتی رطوبت خود را حفظ کند و از پیامدهای بدی مانند سوزش، خارش و خشکی چشم جلوگیری نماید.

در طول روز که شما لنز را در چشم خود دارید بسیاری از آلودگی ها و چربی ها به صورت رسوب روی سطح لنز می نشینند که باعث خرابی و آسیب به چشم می شوند که با استفاده از این برند لنز دیگر نگرانی شما در مورد این موضوع به حداقل خواهد رسید و آن مقداری هم که می ماند را می توانید با محلول لنز شستشو دهید.

برای قرار گرفتن کامل لنز بر روی چشم لنز مورنینگ کیو بصورت کاملا کروی شکل ساخته شده تا وقتی روی چشم قرار گرفت کاملا بر روی عنبیه ثابت ماند و به اطراف حرکت نکند. لبه های این لنز چشم آنقدر نازک و نرم طراحی شده که احساس بودن جسم خارجی در چشم خود را نخواهید داشت و مطمئن باشید به خاطر جنس خوبی که دارد پاره نخواهد شد.

طراحی کاملا خاص و حرفه ای

پس از سالها فعالیت در زمینه لنزهای تماسی لنز مورنینگ کیو موفق به طراحی یک محفظه لمسی ویژه شد که کمک می کند تا چشم موقعی تماس با لنز رطوبت خود را از دست ندهد و مشکلی در رسیدن اکسیژن به آن بوجود نیاید. ای طراحی خاص باعث می شود تا لنز و چشم بتوانند تا 13 ساعت مداوم با هم در تماس باشند.

در صورتی که مصرف کنندگان پس از گذشت دوره ای که لنز در چشم است بتوانند آلودگی ها را از سطح لنز پاک کنند و با گذاشتن آنها در محلول مخصوص مقداری از رطوبت از دست رفته آن را برگردانند می شود تا زمانی که تعیین شده بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمود.

و در آخر اینکه برای یک مرتبه هم که شده از این برند استفاده کرده و احساس خوب داشتن یک لنز راحت را تجربه کنید. اکثر افراد در سرتاسر دنیا در نظر سنجی هایی که انجام شده کیفیت این محصول را مورد تایید قرار داده و از آن راضی بوده اند. فراموش نکنید که استفاده از لنز موقع خواب و انجام ورزش هایی مانند شنا به چشم شما آسیب خواهد زد.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+