قیمت لنز طبی ❤️ مشاهده قیمت انواع لنز طبی ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 22 نتیجه

فروش ویژه
380.000 تومان1.300.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان
380.000 تومان950.000 تومان
400.000 تومان1.100.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان1.200.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
580.000 تومان1.600.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
650.000 تومان750.000 تومان
700.000 تومان
700.000 تومان1.900.000 تومان
720.000 تومان2.000.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
800.000 تومان
800.000 تومان2.200.000 تومان
900.000 تومان
1.100.000 تومان2.200.000 تومان

قیمت لنز طبی

لیست قیمت لنز طبی

قیمت لنز طبی برای کسانی که می خواهند بجای عینک از لنز تماسی استفاده کنند جزو اولویت ها خرید آن است. وقتی شما بابت یک لنز هزینه پرداخت می کنید مسلما دوست دارید به همان مقدار که بابت آن برند لنز طبی به فروشنده پول می دهید به همان اندازه هم بابت کیفیت آن خیالتان راحت باشد.

یکسری عوامل می توانند بر روی قیمت لنز چشم تاثیر گذاری باشند که مهمترین آنها کیفیت مواد بکار رفته شده در ساخت آن و تولید کننده است. به طور مثال لنز ایراپتیکس با لنز بایفینیتی به لحاظ کیفیت از لنز های کره ای مناسب ترند و در نتیجه قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود.

عواملی که بر قیمت لنز طبی تاثیر می گذارند

در ادامه این مقاله به بررسی مهمترین عواملی که هم بر روی قیمت لنز طبی و هم قیمت لنز رنگی تاثیر گذار هستند را بررسی و توضیحات مختصری را در مورد هر کدام به شما عزیزان ارائه می دهیم. بد از خواندن این موارد دیگر مقایسه قیمت ها برای شما راحت تر و کمک می کند که خرید لنز چشم بهتری را تجربه کنید :

مدت زمان استفاده

وقتی برای خرید لنز طبی به فروشگاه لنزویژن مراجعه کنید متوجه خواهید شد که برخی از محصولات در جدول لیست قیمت لنز طبی دارای قسمت بالاتری نسبت به سایرین هستند و برای سوال پیش می آید که علت آن چیست.

یکی از دلایل متغیر بودن قیمت محصولات در مدت زمانی است که شما به عنوان یک مصرف کننده می تواند از یک جفت لنز استفاده کنید. بر همین اساس تولید کنندگان آنها را به لنز روزانه، ماهانه، فصلی و سالانه تقسیم بندی کرده و نوع موادی که در آنها بکار می برند را متفاوت در نظر گرفته اند.

لنز یکبار مصرف را برای کسانی طراحی شده که به سلامت و تمیزی بیشتر اهمیت می دهند و می خواهند در پایان روز لنزهای خود را بیرون انداخته و از یک جفت جدید استفاده کنند. برخی هم برای رفتن به مسافرت و یا مهمانی ممکن است دوست داشته باشند تا برای همان روز فقط از لنز استفاده کنند. پس این محصول برای آنها مناسب تر بوده و قیمت لنز طبی آن کمتر است.

لنز طبی ماهانه هم نیز همانطور که از اسم آن پیداست به این منظور طراحی شده تا مصرف کننده بعد از اتمام یک فعالیت روزانه آنها را با محلول لنز شستشو داده و قبل از خوابیدن در جالنزی قرار دهد. یک جفت از آن را می توانید مدت 30 رو متوالی استفاده کنید. لنز سالانه هم همین طور بوده و از آن می توانید مدت 12 ماه استفاده کنید.

برای اصلاح پیر چشمی

یکی از مشکلاتی که برای بینایی افراد در سنین بالا پیش می آید عارضه پیر چشمی است. در این بیماری چشمی معمولا افراد توانایی فوکوس خود را بر روی پیرامون اطراف خود از دست می دهند. این موقعی مشکل ساز است که بخواهند به مطالعه یک کتاب بپردازند.

لنزهای معمولی نمتوانند این مشکل را برطرف کنند و بیماران برای اینکه بتوانند به اصلاح پیرچشمی توسط لنز بپردازند باید از لنزهای چند کانونی استفاده کنند که به خاطر داشتن این ویژگی و منحصر به فرد بودن معمولا قیمت لنز طبی در این موارد افزایش می یابد.

تجویز این نوع لنز ها فقط باید زیر نظر چشم پزشک صورت گیرد و معمولا افرادی که بالای 50 سال سن دارند نیاز به آن پیدا می کنند. با آنها دیگر موقع مطالعه به کمک دیگران نیازی نخواهند داشت و مشکل پیرچشمی آنها بخوبی اصلاح می شود.

قیمت لنز طبی تحت تاثیر جنس

هر لنز توسط کشورهای مختلف و متخصصان خودش تولید می شود. با پیشرفت روز افزون در زمینه ساخت لنزهای تماسی مواد بکار برده در آنها نیز متفاوت می شود و با توجه به اینکه باعث بالا رفتن کیفت نیز می شود تاثیر کاملا مستقیم بر روی قیمت لنز طبی نیز می گذارد.

لنز باید طوری ساخته شود تا اکسیژن بتواند از مرکز آن به راحتی وارد چشم شود. نسل اولی موادی که لنز با آن ساخته میشد از هایدروژل هستند که باعث می شود رطوبت خود را در طول روز نگه داشته و اکسیژن را بخوبی از خود عبور می دهد. اما با گذشت زمان اکنون لنز طبی سیلیکونی وارد بازار شده و با 5 برابر اکسیژن رسانی بیشتر جای لنزهای قبلی را به مرور دارد می گیرد.

برای افرادی که چشم های خشک و حساس دارند قیمت تمام شده لنز بیشتر خواهد بود، زیرا باید به دنبال بهترین لنز باشند که هم سیلیکونی باشد و هم اینکه رطوبت بالایی را در خود نگه دارد و چشم را بخوبی مرطوب کند.

رنگ نیز بر قیمت لنز طبی تاثیر گذار است

تا بحال نام لنز طبی رنگی را شنیده اید و یا برای یک بار هم که شده آن را تجربه کردید. وجود این رنگ در لنز می تواند بر قیمت لنز طبی تاثیر بسزایی داشته باشد. علت بیشتر به این برمی گردد که علاوه بر اصلاح بینای شما می توانید رنگ چشم خود را نیز به طور دلخواه تغییر دهید.

در میان عوامل تاثیر گذار ، این مورد که به نوعی لنز زیبایی هم بحساب می آید قیمت مناسبی دارد و برای خرید گزینه بهتری هستند. آنها را می توانید برای رفتن به مهمانی یا محل کار به راحتی استفاده کنید و از جذابیتی که باری چشم شما به ارمغان می آورد بخوبی بهره ببرید. استفاده از آنها نیز به عنوان یک ابزار آرایشی نیز امکان پذیر خواهد بود. فقط کافیست که لنز رنگی معمولی و بدون نمره را خریداری نمایید.

قیمت لنز طبی هارد

در برخی عارضه های بینایی مانند قوز قرنیه به تشخیص دکتر احتمالا لازم می شود تا فرد بیمار از لنز هارد استفاده کند. این لنزها یکسری ویژگی های خاص دارند که مهمترین آن می تواند کوچکتر بودن قطر و جنس سختشان باشد. محلول لنز سخت نیز برای این نوع لنز بسیار مهم و کاربردی خواهد بود.

طراحی لنز سخت به گونه ای است که اکسیژن باید از اطراف آن وارد قرنیه شود و با لنزهای طبی نرم که از مرکز وارد می شود تفاوت دارند. همین خاص بودن و ویژگی های منحصر به فرد توانسته است تا تاثیر مستقیمی در قیمت لنز طبی هارد بگذارد و در ردیف گرانترین لنزهای موجود در بازار قرار گیرد.

همچنین باید هر چند وقت که لنز تماسی را در چشم خود می گذارید بخاطر احتمال تغییر شکل و انحنای آن بهتر است به چشم پزشک مراجعه و یک چکاب کلی شوید. با انجام این ارزیابی ها خیالتان از بابت داشتن لنز با قیمت مناسب راحت می شود.

زمانی که دارید از لنز چشم استفاده می کنید می توانید به فروشگاهای مجاز مانند لنزویژن مراجعه و از فروشنده یک قطره مرطوب کننده یا محلول شوینده درخواست و خریداری نمایید. کار اصلی این محصولات نگهداری از لنز و چشم شما در این مدت است.

قیمت لنز طبی هیبریدی

نوع دیگر لنز که در بازار موجود می باشد و دارای جنس و نوع متفاوت و به عبارتی ترکیبی است هیبریدی نام دارد. متخصصان موفق شدند لنز سخت و نرم را با یکدیگر ترکیب کرده و با مرکزیت قرار دادن ماده سخت و پلاستیک نرم در حاشیه آ« را روی صلبیه چشم متمرکز کنند.

پزشکان برای بهبود دید بهتر نسبت به لنز قبلی که به آن اشاره کردیم و هم چنین کاهش عوارض ناشی از آن پیشنهاد لنز هیبریدی یا نیمه اسکرال را می دهند. اما یک مشکلی که بیماران را از این کار منصرف می کند قیمت لنز طبی هیبریدی است که تقریبا 4 تا 5 برابر لنز هارد است. در صورتی که بیمار نسبت به استفاده از آن ابراز تمایل کند باید به یک مرکز تخصصی چشم مراجعه و تحت مداوا قرار گیرد.

بعد از مراجعه متوجه خواهید شد که چرا این لنزها قیمت بالایی دارند. در آنجا پس از معاینات لازم برای شما باید بصورت کاملا سفارشی یک جفت لنز طراحی شود. در گذشته به خاطر اینکه در داخل ایران متخصص این کار را نداشتیم برای دریافت آن باید مدتها صبر می کردیم تا نسخه ما به تولید کننده آمریکایی ارجاع و در آنجا تولید می شد. اما امروزه دیگر با وجود متخصصان تولید کننده در داخل این مشکل برطرف و قیمت لنز طبی تمام شده پایین تر آمده است.

باید موقع استفاده از آنها خیلی مراقب باشید که آنها را تمیز و ضدعفونی کرده و از ابتلا به عفونت های چشمی جلوگیری به عمل آورید. در صورتی که لنز چشم شما را دچار خراشیدگی در سطح نمود فورا آن را کنار گذاشته و به چشم پزشک مراجعه کنید.

قیمت لنز طبی و شرایط استفاده از آن

همیشه نباید به فکر این بود که قیمت لنز طبی چقدر است؟ بلکه قبل از همه اینها باید یکسری موارد مهم را در نظر بگیرید و سپس اقدام به استفاده از لنز چشم کنید. موارد مهمی همچون اینکه آیا می توانید بخوبی آن را در چشم خود نگداری کنید یا به لحاظ بهداشتی تمیز نگه دارید؟ برخی افراد ممکن است نسبت به لنز آلرژی داشته باشند و اصلا نتوانند از آن استفاده کنند.

یا اینکه محیط کاری شما طوری باشد که باعث خشک شدن لنز و چشم شما شود و نتوانید حتی با محلول لنز نیز این کمبود رطوبت را جبران کنید. تمامی اینها حتی می تواند منجربه ایجاد عفونت های رایج چشمی شود و سلامت آن را به طور کامل به خطر اندازد.

رعایت برخی نکات بهداشتی

فلسفه استفاده از لنزهای تماسی علاوه بر اصلاح بینایی راحتی در سبک جدیدی در زندگی روزمره است. به طوری که اکسیژن باید به اندازه ای به آن برسد که احساس راحتی داشته باشد و و هیچگونه صدمه ای به سلامت چشم وارد نکند. اشک چشم انسان همیشه باید براحتی در آن تولید و به تمام نقاط چشم فراخوانی شود و لنز نباید مانع از اینجام این ماموریت مهم شود. رعایت نکات زیر می تواند به این مهم خیلی کمک کند:

  • در صورتی که در چشم خود دچار عفونت یا حتی التهاب هستید نباید لنز را در چشم خود قرار دهید. این کار در صورت اصرار شما می تواند تمامی این موارد را تحریک کرده و منجر به ایجاد خطراتی جدی مانند حتی نابینایی در چشم شما شود. این حتی در مواردی که دچار حساسیت های خاصی هستید صدق می کند.
  • کسانی که برای اولین بار می خواهند از قیمت لنز طبی مناسب برخوردار شون خرید فروشگاه لنزویژن توصیه همیشگی ما بوده است. وقتی آنها را تهیه و در چشم خود بگذارید ممکن است در ابتدا مقداری ریزش اشک داشته باشد که در برخی موارد طبیعی است. اما اگر ادامه پیدا کرد بهتر است که با پزشک مشورت کنید.
  • اگر در موقع استفاده از لنز احساس کردید که چشم شما در زیر لنز دارد میخارد و سوزش دارد فورا آن را بیرون آورده و با محلول و یا قطره لنز بخوبی شستشو داده و مجددا استفاده کنید.
  • قیمت لنز طبی از نوع ساخته شده با مواد نرم نسبت به درصد آبی که دارند با یکدیگر متفاوت خواهد بود به گونه ای که هر چه محتوانی آب یک محصول بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر می رود. این مقدار آب باعث می شود تا در سطح لنز چربی کمتری مع شده و چشم براحتی نفس بکشد.

موارد زیر را بیشتر جدی بگیرید

لنز هایی که از مواد سخت برای موارد خاص طراحی و تولید می شوند نسبت به سایرین دارای طول عمر بیشتری هستند و مصرف کننده می تواند براحتی و در صورتی که به آن صدمه ای وارد نکند تا بیش از یک سال هم استفاده کند. قیمت اینگونه محصولات نیز نسبت به موارد روزانه یا فصلی نیز بیشتر می نماید.

برخی از نقاط کشور عزیزمان ایران دارای آلودگی محیطی بیشتری نسبت به سایر نقاط است. نمونه بارز آن شهرهایی مانند تهران است که تقریبا می توان گفت درصد بالایی از مصرف کنندگان لنز را شامل می شود. در نتیجه لنز در چشم آنها زودتر خراب شده و بهتر است بدون در نظر گرفتن قیمت لنز طبی آنها را پس از مدت کوتاهی تعویض کنند.

یکی از موارد شایعی که لنز به چشم آسیب وارد می کند استفاده از لنز یکبارمصرف بعد از گذشت تاریخ آن است. اما این کار کاملا اشتباه است چون موادری که با آن این نوع لنز را می سازند فاسد شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

همیشه باید قیمت لنز طبی برای شما موقع خرید مهم باشد. بخصوص اینکه همه افراد در شرایط خاص نسبت به دیگران زندگی می کنند و باید بسته به سلیقه و نوع فعالیتشان از بهترین و باکیفیت ترین نوع آن استفاده نمایند. پس بهتر است در این مورد بیشتر دقت شود.

همنطور که قبلا هم اشاره کردیم جنس لنز در قیمت لنز طبی می تواند آنقدر تاثیر گذار باشد که تفاوت آن بخوبی محسوس باشد و خریداران را دچار سردرگمی و ابهام نماید. این فروشنده است که باید با داشتن اطلاعات کافی مشتری را کاملا توجیه نماید.

لنزی را انتخاب کنید که قیمت مناسب تری دارد

قیمت لنز طبی مناسب بیشتر برای آندسته از محصولات است که دید بهتری را ارائه می دند و می توانند به عنوان یک گزینه بهتر خود را مطرح کنند. آنها می توانند بخوبی دوربینی و نزدیک بینی را اصلاح کنند یا اینکه آستیگماتیسم را بخوبی اصلاح کنند.

در مواردی هم که لنز با جنس سخت مد نظر است می توانید لنز سخت بوستون یا لنز سخت اکسل رو خریداری نمایید که قیمت مناسبی هم دارند. بویژه اینکه نوع سفارشی آنها نیز در دسترس است. پس از جراحی انکساری در مواردی مشاهده شده که به توصیه پزشک باید از لنز استفاده شود.

هر یک از لنزهایی که در بازار وجود دارد کاربرد خاص خود را دارند و نباید بجای یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند. بخصوص اینکه بحث تخصصی تر شده و کار به لنز های چند کانونی و داخل چشمی بکشد. در این موارد است که حتما همه چیز باید تحت نظارت چشم شپزک صورت گیرد.

قیمت لنز طبی در برخی موارد

در برخی موارد دیده می شود که تنها با متفاوت شدن برند قیمت لنز طبی بیشتر یا کمتر می شود. مثلا لنز ی که در آمریکا ساخته شده با آن که در کره ساخته شده به طور محسوس متفاوت است. در واقع بیشتر این تفاوت به این برمی گردد که بهترین کمانی های تولید لنز چشم در آمریکا و انگلستان هستند و متخصصلنی که در این حوزه فعالیت می کنند دارای توانایی های منحصر به فرد و پیشرفته ای هستند.

لنزهای کره ای هم از قیمت مناسب تری برخوردارند و دست کمی از لنزهای اروپایی ندارند و به لحاظ کیفیت کاملا با آنها در حال رقابت هستند. مانند لنز مورنینگ کیو که می تواند گفت از بهترین محصولات تولید شده در جهان به شما می آید.

پس تا اینجای مقاله احتمالا متوجه شدید که قیمت لنز طبی می تواند بسیار تاثیر گذار در بازار باشد و زمانی که شما وارد فروشگاه لنزویژن می شوید با یک لیست از محصولات مواجه خواهید شد که داری قیمت های نوسانی و مختلفی هستند. آنوقت است که سوالات شما در این زمینه از فروشندگان شروع می شود و می خواهید هر چه زودتر به آنها پاسخ داده شود تا به هدف خود نزدیکتر شوید.

چند فاکتور مهم در قیمت لنز طبی

چند مورد از عواملی را که بر قیمت لنز طبی تاثیر گذار هستن را در ابتدای مقاله برای شما مشتریان عزیز بیان نمودیم. اکنون می خواهیم برای شما توضیح دهیم که به طور خلاصه این عوامل کدام بودند؟

برخی برندها هستند که از گذشته در این زمینه تحقیقات فراوان داشته و با استفاده از بهترین متخصصان در حوزه چشم و سلامت آن موفق به تولید محصولاتی با کیفیت جهانی شده اند. مسلما این گونه کمپانی ها در دنیا به علت معروفیت دارای قیمت بالاتری نیز خواهند بود.

عامل دیگر که می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت لنز طبی اثر گذار باشد مدت زمان یا همان تعداد روزی است که می توان از یک جفت آن استفاده نمود. در ادامه مقاله بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد.

مطالعات نشان می دهد که اکثر مارک های لنز که در دنیا تولید می شوند داری کیفیت ها و قیمت های متفاوتی هستند. بیشتر مصرف کنندگان بخاطر اهمیت زیادی که برای سلامت چشم خود دارند می خواهند حتما از محصولی استفاده کنند که سلامت و زیبایی چشم را دچار مشکل نکند. از این رو هیشه از فروشندگان درخواست لنز چشمی را دارند که با کیفیت تر بوده و با شرایط زندگیشان سازگار تر باشد.

تاثیر تعداد روز بر قیمت لنز طبی

در دنیای مد و زیبایی و حتی راحتی امروزه بیشترین تاثیر را توانسته اند در لنزهای تماسی پیدا کنند. به طوری که دیگر استفاده از عینک منسوخ شده و مردم رو به گذاشتن لنز آروده و حتی دیگر قیمت لنز طبی نیز برایشان در درجه اول اهمیت ها نیست. با این وجود لازم است که یکسری موارد مهم مانند تعداد روزی را که می شود از آن استفاده کرد را درنظر بگیریند تا در مورد استفاده از لنزهای تماسی دچار مشکل نشوند. بنابراین لازم دیدیم که در این زمینه اطلاعات بهتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم :

قیمت لنز طبی سالانه

قیمت لنز طبی سالانه نسبت به سایر لنزها همیشه بالاتر بوده. دلیل آن هم می تواند مدت زمان زیادی باشد که می توانید از آنها استفاده کنید. در واقع 360 روز متوالی زمان کمی برای نگه داشتن یک لنز نخواهد بود. در این صورت هزینه آن نیز به صرفه است. در مقایسه با دیگر لنزها می توان گفت شاید در نگاه اول قیمت بالایی دارند، اما بخاطر ان مدت طولانی به صرفه تر خواهند بود. البته باید مراقب باشید که دچار خراشیدگی و یا حتی پارگی نشوند.

قیمت لنز طبی ماهانه

قیمت لنز طبی فصلی برای کسانی خوب است که تنوع طلب هستند و می خواهند هر چند مدت مثلا 30 روز یک جفت جدید از یک کمپانی دیگر را نیز امتحان کرده یا نمی خواهند زیاد به لحاظ بهداشتی و مراقبتی نگران لنز خود باشند. آنها می توانند با خرید یک جفت لنز از نوع 30 روزه به این هدف خود به طور کامل دست پیدا کنند.

قیمت لنز طبی روزانه

قیمت لنز طبی روزانه در مقایسه با انواع دیگر دارای رنج خاصی است. در واقع این نوع برای سلامت چشم و دوری از عفونت ها می تواند بهترین انتخاب شما باشد. آنها دیگر نیازی به مراقبت ویژه نخواهند داشت و حتی هزینه های اضافی برای خرید محلول و جالنزی را به شما وارد نمی کنند. می توانید یک جفت از آن را در یک روز پوشیده و در پایان موقع خواب دور بیاندازید. این بهترین نوع استفاده از یک لنز طبی در دنیا می باشد.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+