لنز طبی فصلی ❤️ خرید انواع لنز طبی فصلی ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 13 نتیجه

فروش ویژه
380.000 تومان1.300.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان
380.000 تومان950.000 تومان
400.000 تومان1.100.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان1.200.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
580.000 تومان1.600.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
700.000 تومان1.900.000 تومان
720.000 تومان2.000.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
800.000 تومان2.200.000 تومان

لنز طبی فصلی

خرید لنز طبی فصلی

در این مقاله می خواهیم یکسری توضیحات برای شما عزیزان در مورد لنز طبی فصلی ارائه دهیم که خیلی می تواند در خرید این نوع لنز چشم به شما کمک کند. تمامی لنز طبی برای برطرف کردن عیوب انکساری چشم هستند. لنز فصلی هم دقیقا همین کاربرد را دارد، اما در بین انواع آن وقتی اسم از فصلی می آید شاید برخی از مصرف کنندگان گمان کنند که باید در فصل خاصی از سال از آنها استفاده کنند!

این کاملا اشتباه است، بلکه تنها دلیل استفاده از این اسم آن است که در بسته بندی این لنزها سه جفت لنز ماهانه قرار دارد و کسی که یک بسته کامل بخرید می تواند مدت سه ماه یا یک فصل از آنها استفاده کند. در ادمه با ما همراه باشید تا تمام ویژگی های این لنز تماسی را برا شما توضیح دهیم :

بررسی ویژگی های لنز طبی فصلی

احتمالا شما هم برای یک مرتبه استفاده از انواع لنز مانند لنز طبی سالانه و لنز طبی روزانه را در کنار لنز طبی فصلی تجربه کرده باشید و برایتان جالب بوده است که بدانید علت اینکه در تعداد روز استفاده با هم فرق می کنند در چیست؟ در واقع پس از گذشت سالیان طولانی از تولید اولین لنز تماسی آنقدر تکنولوژی در این زمینه پیشرفت کرده است که منجرب شد تا مواد پلیمری ساخته شود تا بتواند اکسیژن را از خود عبور دهد.

چشم انسان تنها عضوی است که اکسیژن را به طور مستقیم دریافت می کند ، پس باید جنس لنز چشم طوری می بود تا اکسیژن به راحتی از آن عبور کند. در نتیجه متخصصان دست به کار شدند و بر اساس نازکی و مقدار اکسیژن رسانی انواع مختلفی از لنز را تولید کردند. در بین آنها لنز طبی فصلی قابلیت نفوذ اکسیژن بالایی را به خود اختصاص داده و با اعداد بالای مربوط به این پارامتر مهم که روی بسته بندی درج شده متوجه خواهید شد که در دراز مدت به چشم بیمار آسیبی وارد نخواند کرد.

نور خورشید دارای اشعه هایی است که برای چشم ضرر دارند و محافظت در برابر آنها یک از ویژگی های خوب لنز طبی فصلی به شمار می آید. آسیب رساندن به بافت های سایر اعضاء مهم چشم باعث شده تا لنز مانع از عبور اشعه های ماوراء بنفش شود و کار خود را در مقایسه با عینکهای آفتابی بهتر انجام دهد.

انواع محصولات لنز طبی فصلی

لنز طبی فصلی بخاطر مصرف بالایی که دارد در برند لنز مختلف تولید می شود که همگی آنها بهترین راه برای اصلاح بیماری های چشم مانند دوربینی و نزدیک بینی هستند. تمامی آنها مانند یک عدسی عینک بخوبی وظیفه خود را انجام داده و بخاطر نرمی و انعطاف پذیری بالایی که دارند از کیفیت و راحتی بالاتری برخوردار هستند. از مهمترین کمپانی هایی که می توان نام برد لنز طبی مورنینگ ، لنز طبی اکسل ، لنز ماکسیما و لنز بایوفینیتی است که در کشورهای مختلفی مانند آمریکا و انگلستان و حتی کره جنوبی مشغول به فعالیت هستند.

همانطور که در محصولات بالا مشاهده می کنید برخی از آنها برای اصلاح آستیگماتیسم طراحی شده اند و با خرید هر کدام می توانید نمره چشم مورد نظر خود را دریافت کنید. جنس آنها نیز مانند سایر محصولات نرم بوده و قابل انعطاف است و تنها مطلب مهم در آنها محور و سیلندر است که باید در نسخه لنز چشم شما حتما در کنار سایر موارد ذکر شده باشد.

برای کسانی که چشم های خشک دارند و می خواهند که این مشکل حل شود توصیه می کنیم که یا از لنز طبی فصلی و یا از لنز روزانه استفاده کنند. چون آنها خشکی چشم را برطرف کرده و دیگر احساس وجود یک جسم خارجی در چشم خود را نخواهید داشت. پس از مدتی که در چشم شما بودند دیگر احساس یک زندگی خوب و عالی به شما بر خواهد گشت.

قیمت خرید لنز طبی فصلی

درست است که قیمت برخی از انواع لنز مانند روزانه ممکن است که کمتر باشد اما با در نظر گرفتن مدت زمان استفاده متوجه خواهید شد که قیمت خرید لنز طبی فصلی باز هم مقرون به صرفه تر به نظر می رسد و مهمترین دلیل هم می تواند همان سه ماه می باشد که می توانید بدون جایگزین کردن با یک جفت جدید از آنها استفاده کنید.

البته باید در نظر داشت که خود همین نوع لنز بخاطر موجود بودن در مارک لنز مختلف نیز داردی نوساناتی است که بیشتر مربوط به کیفیت و اکسیژن رسانی آن می شود. بنابراین بهتر است که قبل از انتخاب لنز مورد نظر خود با یک جشم پزشک یا مشاورین ما در لنزویژن مشورت نمایید.

نکات مهم در مورد انتخاب لنز طبی فصلی

ار آنجا که قرار است از لنز طبی فصلی برای مدت طولانی استفاده کنید بهتر است که آموزش های لازم در مورد گذاشتن لنز در چشم و برداشتن لنز از چشم را نیز بخوبی یاد بگیرید تا در طول این مدت دچار مشکل نشوید. آلرژی های چشمی همیشه در معرض بروز هستند و در صورتی که علائمی از آنها مانند سوزش و قرمزی را مشاهده کردید فورا باید لنز را کنار گذاشته و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

البته لنز طبی فصلی از موادی ساخته شده که کمتر آلرژی زا هستند و تنها نکته مهم در مورد آنها بیرون آوردن در موقع خواب است. در خواب بخاطر لنز اکسیژن کمتری به چشم شما می رسد و دچار عفونت و خشکی چشم خواهید شد.

رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی

  • موقع خرید لنز طبی فصلی حتما از فروشنده بخواهید که محلول لنز که بیشتر با برند شما سازگار است را ارائه دهد
  • از محلول های تاریخ گذشته استفاده نکنید و این اشتباه بزرگ که آنها را با یک جدید یکی کنید را انجام ندهید
  • در صورتی که تاریخ مصرف لنز شما گذشته باشد نباید از آن استفاده کنید و حتما دور انداخته شود
  • برای شستشوی لنز خود بجای محلول از آب شیر استفاده نکنید، چون لنز شما را خراب خواهد کرد
  • اگر در طول روز چشم شما خشک شد و یا لنز رطوبت خود را از دست داد از قطره لنز استفاده کنید
  • قبل از تماس دستها با لنز حتما با آب و صابون شستشو و ضدعفونی شوند
  • هرگز برای مرزوب کردن لنز طبی فصلی از آب  دهان استفاده نکنید
  • نباید با لنزهای خود به استخر شنا بروید و در صورتی که چاره ای نبود باید از عینک شنا استفاده کنید تا با آب تماسی نداشته باشند
  • افراد سیگاری بهتر است که بجای لنز از عینک استفاده کنند، چون دود ناشی از آن می تواند بر روی سطح لنز چسبیده و آ« را از بین ببرد
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+