لنز رنگی لولیتا Lolita ❤️ نمایندگی رسمی خرید لنز لولیتا ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 2 نتیجه

600.000 تومان650.000 تومان
650.000 تومان

لنز رنگی لولیتا

لنز رنگی لولیتا از سری لنز رنگی سالانه  و فصلی موجود در بازار ایران است که نماینده رسمی فروش آن در ایران فروشگاه لنزویژن می باشد. همیشه زیبایی و جذابیت برای مصرف کنندگان لنزهای زیبایی و طبی رنگی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و این موضوع متخصصان ما را بر این داشته تا همیشه محصولاتی را برای مشتریان خود آماده کنند که علاوه بر زیبایی طبیعی بتواند در چشم آنها راحتی فوق العاده ای را نیز فراهم کنید.

وقتی به دنبال لنز زیبایی هستید فراموش نکنید که باید تمامی فاکتورهای یک لنز استاندارد را که FDA تعیین کرده است داشته باشد. برخی از آنها عبارتند از آبرسانی و خوب و رطوبت مناسب. یعنی اینکه لنز رنگی لولیتا نباید در مدتی که در چشم شماست احساس خشکی در چشم شما ایجاد کند و علاوه بر این حتما باید اکسیژن را بخوبی از خود عبور داده و به چشم شما برساند. خوشحالیم که امروز می توانیم لنزی را به شما عزیزان معرفی کنیم که از تمامی این ویژگی ها بخوبی برخوردار است.

خرید لنز رنگی سالانه لولیتا

ویژگی های لنز لولیتا

لنز رنگی لولیتا هم مانند سایر محصولات لنز رنگی موجود در فروشگاه از ویژگی های خاصی برخوردار است که باعث می شود تا مصرف کننده بهتر بتواند آن را شناخته و با خیال راحت از آن استفاده کند. با ما همراه باشید تا برخی از آنها را برای شما بیان کنیم:

  • لنز کاملا راحت و نرم با پوشش دهی بالا
  • مناسب برای استفاده در مهمانی ها و جشن های ویژه
  • اکسیژن رسانی بالا با استفاده از مواد عالی بکار رفته در ساخت لنز لولیتا
  • عدم احساس خشک شدن لنز در تمام طول مدت استفاده

نکته آخر اینکه فراموش نکنید قبل از خرید لنز طبی رنگی لولیتا حتما با چشم پزک خود مشورت کرده و نسخه لنز خود را با خصوصیات فنی این لنز مقایسه کنید و مطمئن شوید که این لنز به لحاظ خصوصیات فنی که در نسخه بیان شده برا شما مناسب است یا خیر. حتما باید در کنار لنز از یک محلول مخصوص شوینده لنز برای تمز نگه داشتن آن استفاده کنید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+