لنز رنگی آیس کالر Ice color ❤️ نمایندگی لنز آیس کالر ایتالیا ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 2 نتیجه

1.000.000 تومان1.100.000 تومان
1.100.000 تومان1.200.000 تومان

لنز رنگی آیس کالر

لنز رنگی آیس کالر را می توانید برای تغییر رنگ چشم خود استفاده کنید. رسیدن به یک ظاهر کاملا دلخواه نیازمند یک دقت بالا در انتخاب رنگ مناسب برای چشم  شماست که براحتی می توانید با این لنز استثنائی به این مهم دست پیدا کنید. تنها در این صورت است که نگاه شما ظریف تر شده و همه نگاه ها را به طرف شما جذب می کند.

این لنز رنگی شیک به طور خلاقانه رنگ یخ را با رنگهای موجود در طبیعت ترکیب نموده و ظاهری را ایجاد می کند که باعث افزایش رنگ طبیعی چشم شما می شود. لنز آیس کالر همچنین جلوه جسورانه تر و چشمگیر تری را به شما می دهند.

آیا لنز آیس کالر طبیعی به نظر می رسد؟

لنز رنگی آیس کالر در 12 رنگ یخی ارائه شده است. طوسی، عسلی، آبی و سبز باعث تقویت ملایم رنگ چشمان روشن وتیره می شوند و می توانند برای هر نوع استایلی مناسب باشند. برای کسانی که به دنبال رنگهای جدید هستند این رنگها یک آپدیت جالب و قابل توجه هستند.

اگر از لنزهای رنگی برای مصارف کاملا آرایشی استفاده می کنید خبر خوشحال کننده این است که می توانید این محصول را با کیفیت بالا در نوع بدون نمره نیز خریداری نمایید. حتی در صورتی که برای اهداف زیبایی می خواهید از لنز طبی رنگی استفاده کنید توصیه می کنیم با متخصص مراقبت از چشم خود بررسی کنید تا ببینید آیا این لنزها برای شما مناسب هستند یا خیر.

چه مدت می توان از لنز زیبایی آیس کالر استفاده کرد؟

به عنوان لنزهای تماسی فصلی، شما باید هر شب لنز آیس کالر خود را بردارید و آنها را در یک محلول لنز مانند محلول لنز یونیورسال پلاس قرار دهید تا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

ویژگی های لنز رنگی آیس کالر

  • موقع استفاده از لنز رنگی آیس کالر بالاترین کیفیت را احساس خواهید نمود
  • سطح بی نظیری از عملکرد، طراوت و راحتی را ارائه می دهند که با گذشت روز از بین نمی رود.
  • این لنزها با داشتن 38٪ آب، ساخته شده اند و در طول روز چشمان شما را مرطوب می کنند و از بروز خشکی چشم جلوگیری می کنند و آنها را مرطوب و راحت نگه می دارند
  •  با استفاده از این لنزهای رنگی ماهانه و سالانه با کیفیت بالا، از ابتدای روز تا پایان آن، دید واضح و راحت تحویل داده می شود

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+