لنز رنگی دهب Dahab ❤️ نمایندگی رسمی قیمت خرید لنز دهب ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 4 نتیجه

فروش ویژه
450.000 تومان500.000 تومان
1.200.000 تومان
1.200.000 تومان

لنز رنگی دهب

خرید لنز رنگی دهب

زیبایی یک از مهمترین موضوعات عصر امروز است که تقریبا بیشتر افراد بویژه خانم ها به آن اهمیت می دهند و همیشه به دنبال لنز رنگی دهب DAHAB هستند تا با استفاده از آن چشمانی زیباتر داشته باشند. در تبلیغاتی که امروزه برای محصولات زیبایی صورت می گیرد همیشه نام این لنز رنگی به چشم می خورد.

خرید لنز رنگی دهب با قیمت مناسب

لنز رنگی دهب با قیمت مناسبی که دارد و اینکه از سری لنزهای سالانه است در ردیف بهترین محصولات زیبایی قرار گرفته و برای زیباتر شدن چشم خانم ها می تواند بهترین انتخاب باشد. شما باید همیشه به دنبال خرید لنز چشم رنگی باشید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و موقعی که از آن استفاده می کنید هیچکونه آسیبی به چشم شما وارد نکند. در ادامه پست در مورد لنز دهب بیشتر توضیح می دهیم.

خرید این برند کره ای خیال شما را از بابت داشتن یک لنز با کیفیت آسوده و راحت می کند چون آن را می توانید از سایت معتبر ما در صورت تمایل خریداری کنید. رعایت یکسری نکات بهداشتی در مورد لنز چشم دهب از مهمترین موضوعاتی است که پس از خرید آن نباید فراموش کنید بخصوص در مورد به اشتراک گذاشتن آن با دیگران که کار بسیار اشتباه و غیر بهداشتی می باشد.

استفاده از لنز دهب بهترین انتخاب

امروزه در بیشتر کشورهای دنیا شرکت هایی هستند که در زمینه ساخت لنز تماسی از نوع طبی و رنگی شروع به فعالیت کرده و با ساخت انواع برند های با کیفیت توانسته اند شهرت و اعتبار زیادی برای خود کسب کنند. در بین این مارک لنز های موجود می توان به لنز رنگی دهب که ساخت کره جنوبی است اشاره نمود.

لنز چشم آن هم از نوع زیبایی بسته به مشخصات نسخه لنز هر فرد تولید می شود و سازنده سعی کرده است تمامی موارد فنی مانند قطر و منحنی پایه و دیگر موارد را در نظر بگیرد. پس وقتی خواستید از فروشگاه لنز چشم لنزویژن خرید کنید حتما قبل از آن به توصیه های چشم پزشک خود توجه کنید.

برای اینکه بتوانید رنگ لنز محبوب خود را پیدا کنید بهتر است با مشاوره گرفتن از متخصصین ما در لنزویژن که سالهاست در این زمینه تجربه کسب کرده اند مشورت نموده و از آنها بخواهید که یک لنز متناسب با چهره و استایل شما برایتان معرفی کنند.

بهتر است لنز چشم دهب بخاطر حساسیت بالایی که دارد و ارتباط مستقیم آن با مهمترین عضو بدن توسط پزشک یا همان اپتومتریست تجویز شود. تنها در این صورت است که می توانید به آن اطمینان کنید و با خیالی راحت از زیبایی و طبیعی بودن آن لذت برید.

چند نکته در مورد لنز چشم سالانه دهب

  • حتما فراوش نکنید که قبل از برخورد دست با لنز  دستان خود را با آب و صابون ضدعفونی کنید.
  • هرگز از صابون و آب برای شستن و تمیز کردن لنز چشم رنگی استفاده نکنید.
  • بهترین راه برای از بین بردن آلودگی و چربی سطح لنز استفاده از محلول شوینده لنز تماسی است.
  • با یک حوله که هیچگونه پرزی ندهد دست خود را خشک، سپس لنز رنگی دهب را برداشته و در چشم خود قرار دهید.

ویژگی های لنز رنگی دهب

بیشتر خانم ها استفاده از لنز رنگی دهب را در کنار میکاپ خود بکار می برند و کسانی که مشکل بینایی دارند نیز همیشه درخواست نوع لنز طبی رنگی آن را دارند که خوشبختانه در ایران وجود دارد. البته خیلی باید احتیاط کنند که از مراکز معتبر خرید کنند که تقلبی نباشد.

این برند از ساختار رنگ خوبی برخوردار بوده و کیفیت آن توسط سازمان های مربوطه مورد تایید قرار گرفته است و در زمینه زیباشناختی حرفهای زیادی برای گفتن دارد. در واقع می توان گفت زیبایی چشم شما تنها در بهره بردن از این برند زیباست.

  • طراحی شده با یک بافت به صورت کاملا پیکسلی و فاقد رگه تا کاملا روی چشم طبیعی به نظر برسد.
  • بهترین لنز سالانه که می توان معرفی نمود همین لنز رنگی دهب است و توجه داشته باشید که این لنز فصلی ندارد.
  • برخورداری از رنگهای زیبا و پرفروش که هر کدام در نوع خود جذاب و فوق العاده هستند.
  • برخی از خانم ها دوست دارند از لنزی استفاده کنند که چشم شان ار درست تر جلوه دهد و خبر خوب این است که لنز دهب همان است که می خواهند.
  • امکان استفاده از هر دو روی لنز تنها در این برند امکانپذیر است و با اندکی دقت می توانید متوجه شود که یک روی آن دور دارد و روی دیگر بدون دور مشکی و روشن تر به نظر می رسد.
  • ایجاد یک تغییر رنگ محسوس در چشم با لنز رنگی دهب که توجه اطرافیان را به مصرف کننده جلب خواهد نمود و بهتر است برای هر دو چشم تیره و روشن استفاده شود.

درباره استفاده از لنز رنگی دهب

لنز رنگی دهب بخاطر تغییر رنگ زیبایی که در نگاه شما ایجاد می کند مناسب برا هر نوع مهمانی و جشن ویژه مانند هالووین است و کاربرد آن در میکاپ صورت خیلی زیاد است.

ورزش کردن با هر نوع لنز تماسی امکان پذیر است اما باید یکسری نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت نمایید تا ناراحتی خاصی مانند سوزش و خارش در چشم شما ایجاد نشود. رسوباتی که بر اثر تعرقات موقع ورزش کردن روی سطح لنز می نشیند باید بلافاصله توسط محلول لنز تمیز شوند. حتی توصیه می شود به علت اینکه احتمال دارد لنز به بیرون پرت شده یا پاره شود همیشه یک جفت اضافی از لنز دهب را همراه خود داشته باشید.

یکسری قطره چشمی مرطوب کننده در داروخانه ها به فروش می رسند که موقع ورزش برای برگرداندن رطوبت لنز و چشم خیلی بکار می آیند. توصیه می شود پس از مشورت با چشم پزشک، حتما از آنها استفاده کنید تا دچار خشکی چشم نشوید.

هیچگاه با لنز رنگی دهب شنا نکنید چون علاوه بر اینکه لنز تماسی نباید با آب تماسی داشته باشد حتی بر اثر برخورد با آب استخر باکتری های موجود در آن را جذب کرده و سلامت چشم شما را به خطر می اندازد. در صورت رعایت نکردن این مورد ممکن است دیگر نتوانید به صورت واضح ببینید و حتی دچار عفونت های چشمی بشوید.

قبل از قرار دادن لنز بر روی چشم، سطح آن را کاملا بررسی کنید تا آلودگی یا جسم خارجی روی آن نباشد. در صورتی که در چشم خود احساس کردید که با لنز راحت نیستید آن را به طرف سفیدی چشم هدایت کرده و سپس به سر جایش برگردانید. در صورتی که مشکل برطرف نشد لنز دهب را از چشم خود برداشته و کاملا با محلول شستشو دهید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+