لنز بوش اند لومب ❤️ قیمت خرید لنز چشم طبی بوش اند لمب ❤️ لنزویژن
هیچ محصولی یافت نشد.

لنز بوش اند لومب

خرید لنز طبی بوش اند لومب

اکثر مصرف کنندگان لنز تماسی و محصولات مراقبت از چشم با نام لنز بوش اند لومب Bausch + Lomb آشنا هستند، به عنوان مثال نام های تجاری لنز سافلنز و لنز پیورویژن از محبوب ترین برندهای این کمپانی معروف و بزرگ است. این شرکت آمریکایی یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات سلامت چشم در جهان به شمار می آید. بوش اند لمب علاوه تولید لنزهای گوناگون، ابزارهای جراحی و مراقبت از چشم نیز تولید می کند.

درباره کمپانی لنز بوش اند لومب

دو موسس این کمپانی به نام های یعقوب بوش که یک اُپتیک بود و هنری لومب که خدمات تجاری و مالی ارائه می داد با همکاری یکدیگر در سال 1953 در نیویورک بوش اند لومب را تاسیس کردند و در آن به تولید عینک پرداختند. پس از گذشت چندین سال آنها تولید خود را گسترش داده و میکروسکوپ و لنز نوری را به محصولات خود اضافه کردند.

پسر یعقوب بوش به نام ویلیام توانست فن آوری را بدست آورد که توسط آن می شد عدسی هایی را به طور مستقیم از از شیشه تولید کنند. عینک آفتابی خلبانی ری بن توسط این کمپانی به شهرت رسید.

بوش اند لمب توانست در سال 1971 اولین لنز چشم خود را پس از سالها تحقیق و بدست آوردن فناوری ساخت آنها به فروش برساند. بعد از آن بود که این شرکت تمرکز خود را بر روی ساخت لنزهای طبی نرم گذاشت و در این زمینه خیلی زود به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرد و تاییدیه FDA را برای همه محصولات خود بدست آورد.

امروزه دیگر بوش اند لمب یک شرکت بین المللی است و حدود دوازده هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد.

قیمت خرید لنز بوش اند لومب

این لنز دارای دو برند لنز فصلی سافلنز و پیورویژن است که بیشتر مصرف کنندگان به اسم لنز ماهانه آنها را می شناسند. این به خاطر این است که داخل بسته بندی آنها سه جفت لنز وجود دارد که هر جفت آن برای مصرف یک ماه بوده و سه ماه طول می کشد تا تمامی لنزهای داخل بسته بندی مصرف شوند. قیمت خرید لنز بوش اند لومب مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بر خلاف لنز یکبار مصرف روزانه ، لنزهای فصلی بعد از هر بار استفاده باید به لحاظ بهداشتی کاملا ضدعفونی شوند و در یک جالنزی حاوی محلول لنز نگهداری شوند. با توجه به مواد خاص بکار برده شده در آنها سازگاری خوبی با محیط زیست اطراف ما دارند و زود خراب نمی شوند. اگر به طور صحیح از آنها استفاده شود مطمئنا راحت خواهند بود. بنابراین از این لنزها بیشتر به جای عینک استفاده می شود.

لنز طبی بوش اند لومب

چهار نوع لنز طبی معمولی در محصولات لنز بوش اند لومب وجود دارد که در بالای همین صفحه می توانید آنها را مشاهده و خریداری نایید. این برند در دو نوع فصلی و روزانه تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان در ایران قرار گرفته است.

این لنزها باعث کاهش قرمزی و خشکی چشم شده و از آن موقعی که ساعت های طولانی به صفحه های دیجیتالی نگاه می کنید محافظت می نماید. همچنین از تکنولوژی رطوبت فعال برای فراهم کردن اکسیژن کافی استفاده می کنند.

لنز بوش اند لومب برای افراد مبتلا به دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم ساخته شده و مناسب برای چشم های حساس است. کاملا مطمئن باشید که دید روشن و واضحی خواهید داشت. همچنین یک ته رنگ آبی برای استفاده راحت از لنز در آن قرار داده شده است.

لنز رنگی بوش اند لمب

لنز رنگی بوش اند لومب با طراحی ویژه ای ساخت شده است که رنگ چشم شما را تشدید می کند یا کمی تغییر می دهد. نوع طبی رنگی این محصول نیز با نمره های متفاوت در لنزویژن موجود است.

این لنز بیشتر جنبه زیبا یی دارد و برای کسانی که می خواهند یک تنوع رنگ جذاب در نگاه خود داشته باشند و توجه اطرافیان را به خود جلب کنند یک انتخاب فوق العاده زیبا خواهد بود.

این لنز رنگی دارای بیش از ده رنگ طبیعی است که برای چشم های تیره رنگ انتخاب خوبی به شمار می آید. تمام رنگهای آن تقریبی هستند و بسته به رنگ چشم شما ممکن است مقداری تغییر کنند.

قبل از اینکه در مورد زمان استفاده از لنز به طور مستقل تصمیم گیری کنید، باید با چشم پزشک خود مشورت کنید. استفاده طولانی مدت می تواند خطر عفونت چشم و تحریک را افزایش دهد.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+