لنز طبی پیورویژن purevision ❤️ قیمت خرید لنز چشم طبی پیورویژن ❤️ لنزویژن
هیچ محصولی یافت نشد.

لنز طبی پیورویژن

خرید لنز چشم طبی پیورویژن

نام تجاری لنز طبی پیورویژن از Bausch + Lomb می باشد . کمپانی لنز بوش اند لومب ارائه دهنده لنزهای پیشرفته، مدرن و با کیفیت بالای ساخته شده از سیلیکون هایدروژل می باشد. این لنزها دارای قابلیت انتقال اکسیژن و راحتی فوق العاده ای می باشند مه می تواند به طور مداوم برای مدت یک ماه استفاده شوند.

قیمت خرید لنز طبی پیورویژن

طراحی کروی شکل این لنز چشم دید خوب با کنتراست بالا را تضمین می کند. این برند یکی از دقیق ترین لنزهای طبی در جهان به شمار می آید. استفاده از اپتیک های با کیفیت بالا موجب شده تا موقعی که در چشم مصرف کننده هستند در هر شرایط نوری دید خوب و واضحی داشته باشند. قیمت خرید لنز طبی پیورویژن نیز در مقایسه باسایر برندهای موجود نیز مناسب تر است.

فناوری های جدید در لنز پیورویژن

مهمترین فناوری بکار برده شده در این برند استفاده از مواد پیشرفته سیلیکون هایدروژل است که موجب می شود تا لنز طبی پیورویژن تنفس بالایی از اکسیژن داشته و استفاده از آن را راحت تر کند، در نتیجه چشم های مصرف کننده سالمتر باقی می مانند.

در تمام مدت استفاده این لنزها راحتی خود را از دست نخواهند داد و تاری دید را برای شما بهبود می بخشند. پوشش بکار برده شده در سطح آن کنتراست خوبی را برای دید شما بهمراه دارد. همچنین بخوبی مانع از تجمع چربی و پروتئین در سطح لنز می شود. لبه های نازک که اصلا باعث تحریک چشم نخواهند شد.

لنز پیورویژن برای چه کسانی مناسب است؟

امروزه دیگر لنز تماسی جای عینک را در زندگی های جدید گرفته اند. آنها مزایای زیادی دارند و روزانه می توانند به راحتی در چشم ما باشند. لنز طبی پیورویژن یکی از آنهاست که یک جفت از آن پس از سی روز متوالی جایگزین می شود و ارزان تر از لنزهای یکبار مصرف روزانه هستند. این لنز پیچیدگی کمتری در تمیز کردن دارد و براحتی با مقداری محلول لنز پاک شده و مرطوب می ماند.

پس از مشورت با یک پزشک متخصص چشم می توانید این لنز را به مدت 16 ساعت در روز استفاده کنید.با توجه به جنس نرمی که دارند مراقبت از آنها خیلی راحت بوده و به سادگی پاره یا خراب نمی شوند. این باعث می شود برای کسانی که به دنبال راحتی هستند و می خواهند برای مدت طولانی عینک را کنار بگذارند یک جایگزین خوب پیدا شود.

معرفی انواع محصولات لنز طبی پیورویژن

لنز پیورویژن برای افراد مبتلا به عارضه بینایی آستیگماتیسم، دوربینی و نزدیک بینی در نمره های مختلف موجود است و در حال حاضر در مجموعه محصولات این مارک از لنز یک بارمصرف روزانه خبری نیست. در ادامه به توضیح مختصری در مورد محصولات آن می پردازیم :

لنز طبی پیورویژن

محصول لنز طبی فصلی پیورویژن به شما کمک می کند تا محیط پیرامون خود را با کیفیت بالا ببینیند و لذت ببرید. با استفاده از این محصول می توانید در نور های کم مانند رانندگی در شب براحتی ببینید و به طور موثر کارهای روزمره خود را انجام دهید. این لنزها برای استفاده روزانه و شب هستند و طراحی کاملا یکپارچه و راحتی در پوشیدن دارند.

لنز طبی پیورویژن از Balafilcon ساخته شده و مواد سیلیکون هایدروژل اجازه می دهند تا اکسیژن تا 5 برابر بیشتر نسبت به لنزهای هایدروژل از طریق لنز به چشم برسد و بتواند آزادانه تنفس کند. این لنزه برای استفاده ماهانه طراحی شده اند.

ویژگی های این محصول

  • Aspheric Optics : شفافیت و دید روشن بویژه در شرایط نور کم مانند شب
  • Exceptional Breathability : قابلیت تنفس بالا به چشم اجازه می دهد تا سالم مانده و دید روشنی را ارائه دهد
  • Extended Wear : برای استفاده متوالی به مدت 0 روز تایید شده و در صورت تایید چشم پزشک می تواند موقع خواب استفاده شود
  • ComfortMoist : استفاده از تکنولوژی های فوق العاده در تولید این لنز طبی پیورویژن
  • High Definition Optics : برای داشتن اپتیک بالا و خیره کننده در تولید لنز چشم
  • Exceptional Design : طراحی شده با لبه های بصورت کاملا نازک که پوشیدن آن را راحت کرده است

لنز آستیگمات پیورویژن

فن آوری 2HD در لنز آستیگمات فصلی پیورویژن راحتی استفاده از این محصول را برای شما تضمین می کند. این لنز به طور منحصر به فرد برای کسانی طراحی شده که دارای چشم های آستیگمات هستند و می تواند براحتی علائم این عارضه بینایی را کاهشد داده و بخوبی بهبود بخشد.

طراحی سطح صاف این لنز آستیگمات باعث شده تا روی چشم کاملا نشسته و آن را اذیت نکند و نور بخوبی متمرکز شود. همچنین بخوبی می تواند تاری دیود و هاله ها را برطرف کند و بتوانید در نور کم هم بخوبی ببینید. انجام فعالیت های ورزشی برای کسانی که آستیگماتیسم دارند دیگر مشکل نخواهد بود به این دلیل که لنز پیورویژن یک چشم انداز کاملا پایدار را در طول روز برای مصرف کننده فراهم می کند.

ویژگی های این محصول

  • مانع از تاری دید در روز و شب می شود
  • از سردرد، سوزش و سایر علائم آستیگماتیسم رهایی پیدا می کنید
  • اصلاح بینایی و کمک به تمرکز نور در چشم
  • داشتن دید راحت حتی در حین حرکت با لنز طبی پیورویژن
  • تضمین انتقال کامل اکسیژن بین چشم و لنز
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+