آیا افراد با چشم روشن میتوانند از لنز زیبایی استفاده کنند؟ ✔️ لنزویژن

آیا افراد با چشم روشن میتوانند از لنز زیبایی استفاده کنند؟

آیا افراد با چشم روشن میتوانند از لنز زیبایی استفاده کنند؟

سوال بسیاری از مصرف کنندگان که چشمانی روشن و شفاف دارند این است که آیا آنها هم میتوانند از لنز زیبایی استفاده کنند یا خیر. پاسخ این است که همه میتوانند اما باید برخی از فاکتورها را موقع انتخاب رنگ لنز رعایت نمایند.

امروزه با پیشرفت های زیادی که در زمینه لنز تماسی صورت گرفته میتوانید انواع رنگ لنز را برای هر نوع سلیقه و متناسب با ویژگیهای ظاهری هر فردی تهیه نمایید.

هدف استفاده از لنز زیبایی چیست؟

بیشتر برندهای لنز زیبایی در هر دو نوع نمره دار برای اصلاح بینایی و بدون نمره فقط برای امور زیبایی را دارند. و هدف اصلی در تولید آنها تغییر رنگ عنبیه چشم بوده است. نکته قابل توجه این است که سازنده آنها را نیز دور دو نوع شفاف و تیره تر تولید می کند تا برای هر فرد چشم روشن یا تیره مناسب باشند و رنگ چشم را بخوبی تغییر دهند.

مرکز لنز چشم را شفاف و بدون رنگ میسازند تا مانع از دید شما نشود. به طور کلی ساختار این نوع لنزها به گونه ای است که بصورت کامل ویژگی های عنبیه را تقلید می کند. همچنین برای کسانی که میخواهند رنگهای فانتزی و هالووینی هم داشته باشند رنگهایی متنوع در نظر گرفته شده است.

چشم-روشن-ها-هم-میتوانند-از-لنز-رنگی-استفاده-کنند

چشم روشن ها هم میتوانند از لنز رنگی استفاده کنند

قبل از استفاده از هر نوع لنزی باید با یک چشم پزشک ملاقات و از وی نسخه لنز چشم خود را دریافت نمایید. او آزمایشات لازم را انجام داده و سازگار بودن لنز با چشم شما را بررسی میکند. ممکن است نیاز داشته باشید که حتی از لنز طبی رنگی نیز استفاده کنید.

بسیاری از مصرف کنندگان برای اینکه بتوانند راحت تر فعالیت های روزانه خود را انجام دهند بجای عینک از لنز استفاده می کنند. در ادامه انواع لنز چشم رنگی را بررسی میکنیم:

هایلایت: هدف اولویت دادن به رنگ طبیعی چشم ها

مات: رنگ ثابتی که به طور قابل توجهی رنگ چشم را تغییر می دهد

به طور کلی، همه، حتی با چشمان روشن، می توانند از لنزهای رنگی استفاده کنند. با این حال برای حفظ هارمونی صورت باید به نکاتی مانند رنگ پوست و رنگ مو توجه کرد.

رنگ پوست شما

نوع رنگ لنز میتواند تاثیر بسزایی در تغییر ظاهر شما داشته باشد. باید سعی کنید ظاهر خود را تا حد امکان طبیعی نگه دارید. حتی باید به اکسسوری و لباس خود نیز توجه زیادی داشته باشید و تطابق آن را با رنگ پوست و لنز خود چک کنید.

معمولا پوست شفاف با بیشتر رنگها سازگاری داشته و تناسب خوبی ایجاد میکند. بهترین لنزها برای پوست تیره میتواند شامل رنگهایی مانند سبز، طوسی، و حتی آبی باشد. برای پوست سیاه رنگهای گرم مانند قهوه ای و عسلی میتوانند بهترین انتخاب باشند.

حتی میتوانید بدون درنظر گرفتن رنگهایی که در بالا پیشنهاد شد رنگی را که حس میکنید بیشتر به شما می آید را انتخاب کنید. برخی موارد بستگی به مکان و مناسبت ها هم دارد. برای مثال برای رفتن به مهمانی میتوانید حتی از رنگهای متضاد و حتی عجیب برای در دید همگان بودن بیشتر استفاده کنید.

رنگ موی شما

علاوه بر رنگ پوست که در انتخاب لنز بسیار مهم است، رنگ مو نیز در آرایش شما می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. بنابراین در ادامه تناسب رنگ مو با رنگ لنز را برای شما توضیح مختصری داده ایم:

رنگ مو تیره: بیشتر رنگها روشن با این مدل سازگارند بخصوص طوسی، عسلی و طوسی عسلی و حتی طوسی سبز

رنگ مو قهوه ای: رنگ های تیره بیشتر برای این رنگ مو مناسب است

موهای بلوند: سازگاری بیشتر با هر نوع رنگ لنز روشنو تیره را دارند که بهترین آنها آبی و آبی اقیانوسی و حتی عسلی روشن و تیره است

حال که تا حدی متوجه شدی که ترکیبات ظاهری خیلی نقش تعیین کننده ای در زیبایی شما دارند، بهتر است دقت خود را بالا ببرید و حتی از دیگران نظر بخواهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. البته فراموش نکنید که مهمترین گزینه سلامت چشم های شما خواهد بود و بعد از آن زیبایی.

افرادی که چشم روشن دارند می توانند از لنزهای رنگی بدون منع مصرف استفاده کنند، البته تا زمانی که چشم پزشک تایید کرده باشد. در نهایت، صرف نظر از شخصیت شما – بیشتر محتاطانه یا جسورانه – لنزهای رنگی برای همه سلیقه ها در فروشگاه لنزویژن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+