پرفروش ترین لنزهای تماسی 2021 ✔️ لنزویژن

پرفروش ترین لنزهای تماسی 2021

اگر هنوز تردید دارید که از چه نوع برند لنز طبی برای اصلاح بینایی خود استفاده کنید نگاهی به محصولات معرفی شده در این پست بیاندازید که جزو پرفروش ترین ها در بین لنزهای طبی فروشگاه لنزویژن در سال 2021 بشمار می آیند. در ادامه با ما همراه باشید:

پرفروش ترین لنز یکبار مصرف روزانه

لنز طبی روزانه جانسون اکیو ویو مویست : این لنز محصول کمپانی لنز جانسون و جزو محبوبترین لنز یکبار مصرف روزانه در بازار می باشد. و دلیل آن میتواند این باشد که عملکرد آن برای کسانی که دارای چشم های خشک هستند بسیار خوب بوده است. این لنز طبی روزانه شادابی و سلامت چشم را در تمام طول مدت استفاده حفظ می کند. این محصول از مواد سیلیکون هایدروژل ساخته شده که 5 برابر اکسیژن رسانی بیشتری دارند.

فناوری ساخت این لنز LACREON® باعث شده تا رطوبت را بخوبی در خود حفظ کند و موقع استفاده کاملا نرم و راحت باشد و از سوزش چشم مصرف کننده هم جلوگیری شود. در صورتی که شما چشم های خشک و حساس دارید پیشنهاد میکنیم که این لنز آمریکایی را امتحان کنید.

علاوه بر این این محصول در طیف گسترده ای از نمره در دسترس است و دارای قطر 14.2 میلیمتر و منحنی پایه 8.5 میلیمتری می باشد. به عنوان یک محصول از برند لنز اکیو ویو، آنها همچنین چشم را در برابر اشعه های مضر محافظت می کنند و بیش از 98 UV اشعه UVB و 85 UV اشعه UVA را مسدود می کنند.

لنز طبی روزانه سیباویژن : برای کسانی که برای اولین بار میخواهند لنز تماسی را بجای عینک تحربه کنند میتواند بهترین انتخاب باشد. ویژگی های خاصی دارند:

  • احساس راحتی فوق العاده در چشم موقع استفاده
  • در پایان روز دور انداخته و با یک جفت جدید جایگزین میشوند
  • میتوانید از آنها برای اصلاح طیف گسترده ای از پاور های مختلف استفاده کنید
  • به لطف فناوری بکار رفته شده در این لنز، پلک زدن راحت تر شده و این بخاطر آبرسانی خوب در مدت طولانی در طی روز و خاصیت عدم خشک شدن چشم و لنز است.

لنز طبی روزانه اکسل : این لنز از سری لنز اکسل است که به تازگی وارد بازار ایران شده و بسیار سالم و راحت برای استفاده روزانه می باشد. این محصول اکسیژن را براحتی به چشم ها میرساند و این درحالی است که کمتر احساس خشکی در چشم خواهید نمود. مواد بکار رفته در ساخت این لنز دوستدار آب بوده و چشم شما احساس رطوبت بالایی را خواهد داشت و نتیجه این باعث:

  • حفظ سلامت چشم
  • دید واضحح
  • راحتی مطلق در طول مدت استفاده

پرفروش ترین لنز فصلی

لنز طبی بایوفینیتی : یکی از پرطرفدارترین لنزهای سیلیکون هایدروژل و ساخت کشور انگلستان است که هم دارای قیمت مناسب و هم از راحتی بالایی در بین لنزهای فصلی برخوردار است.

فن آوری آکوا فرم در ساخت این لنز بکار رفته تا حفظ رطوبت و انتقال اکسیژن در لنز افزایش یافته و عمر آن را طولانی تر کند. تمامی مواد سیلیکون هایدروژل بکار رفته در ساخت آن درجه یک بوده و مورد تایید سازمان بهداشت آمریکا FDA هستند.

لنز طبی ایراپتیکس : این محصول توسط کمپانی معتبر سیباویژن در کشور آمریکا ساخته شده و در ردیف بهترین لنزهای فصلی موجود در دنیا قرار گرفته است. و یک فاکتور مهم که موجب شده به این محبوبیت برسد میزان بالای آسایش و راحتی آن در چشم برای مدت طولانی مصرف است.

از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اساره نمود:

  • در انواع مختلف برای اصلاح دوربینی، نزدیگ بینی و آستیگماتیسم
  • ساخته شده با مواد سیلیکون هایدروژل
  • اکسیژن رسانی تا 5 برابر بیشتر از هایدروژل
  • جذب کمتر رسوبات و چربی موجود در سطح چشم
  • آبرسانی بالا و نگهداری و جذب رطوبت بیشتر
  • انتقال بسیار راحت اکسیژن به چشم

لنز طبی جانسون : محصولات لنز جانسون ساخت کشور آمریکا هستند و جزو پرفروشترین لنز فصلی در دنیا و در فروشگاه لنزویژن به شمار می آیند. تمامی خصوصیات لنز ایراپتیکس را نیز میتواند در این برند نیز مشاهده کنید. توصیه ما برای مصرف کنندگان لنزهای طبی برای اصلاح هر چه بهتر بینایی چشم استفاده از این چند نمونه برند است که امتحان خود را بخوبی پس داده اند.

تمامی برندهای معرفی شده فقط چند نمونه از بهترین ها هستند و برای آشنایی بهتر با برترین برندهای لنز طبی در فروشگاه لنزویژن می تواند با متخصصان ما در ارتباط بوده و یا با مراجعه به صفحه مربوط به هر محصول اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+