مزایای خرید آنلاین و پستی لنزهای تماسی ✔️ لنزویژن

مزایای خرید آنلاین و پستی لنزهای تماسی

از مهمترین این مزایای میتوان به سه ویژگی قیمت مناسب، انتخاب مناسب ترین لنز و راحتی در خرید اشاره نمود. اما وقتی از فروشگاه لنزویژن لنز خود را می خرید کیفیت بالا و مشاوره رایگان توسط متخصص نیز شامل شما خواهد شد.

لنزویژن اولین و بزرگترین مرکز تخصصی فروش لنز طبی و لنز چشم رنگی در ایران است که از سال 1385 فعالیت خود را با بهترین متخصصین در این حوزه آغاز نموده و تمام تلاش ما بر این بوده که لنزهای اورجینال را از برترین تولیدکنندگان دنیا با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم و سلامت چشم و بینایی آنها را بخوبی تضمین کنیم.

راحتی در خرید

  • راحتی در خرید بدین معناست که شما میتوانید روی مبل خود در منزل استراحت کنید و تنها با چند کلیک ساده و پر کردن فیلدهای مورد نظر بدون اینکه به خیابان های شلوغ رفته و در ترافیک وقت شما گرفته شود خرید خود را انجام داده و لنز خود را درب منزل تحویل بگیرید.
  • پس از خرید آنلاین در تهران با پیک موتوری در همان روز تحویل گرفته و هزینه را پرداخت نمایید و با پست پیشتاز برای شهرستانها در مدت 2 تا 3 روز کاری براحتی آنها را دریافت خواهید نمود.
  • در فروشگاه لنزویژن تنوع محصولات بسیار بالا بوده و طیف گسترده ای از برندهای معتبر دنیا با انواع نمره بدون اینکه بخواهید وقت زیادی صرف برای پیدا کردنشان صرف کنید در دسترس میباشد. شما عزیزان میتوانید صدها محصول را در عرض چند دقیقه مورد بررسی قرار دهید.
  • لنزهای خود را در هر ساعت از شبانه روز ( صبح ، ظهر یا نیمه شب ) سفارش دهید و دیگر نیاز نیست که صبر کنید مغازه مورد نظرتان باز شود.
  • گزینه های سفارش پستی متنوع مانند پست پیشتاز و سفارشی و حتی پیک موتوری ( مخصوص شهر تهران ) در دسترش شما قرار گرفته است.

بهترین و مناسب ترین قیمت

در فروشگاه لنزویژن شما مشتریان عزیز با مراجعه به لیست قیمت لنز چشم ما با کمی مقایسه با مکان های دیگر متوجه خواهید شد که قیمت ها کاملا مناسب تر از بقیه فروشگاه ها هستند.

حتی بهترین برند لنز را میتوانید با هم مقایسه و با دریافت مشاوره رایگان انتخاب خوبی در خرید خود داشته باشید.

قیمت تمام لنزها را برای شما در منو فروشگاه به صورت طبی، رنگی و حتی نوع استفاده مانند سالانه، فصلی و روزانه بودن دسته بندی کرده ایم تا بتوانید بر اساس بودجه خود نیز لنز چشم مورد نظر خود را مقایسه خریداری نمایید.

اطمینان از کیفیت بالا و اورجینال بودن

قبل از خرید خود حتما در مورد بهترین مارک لنز تحقیق کنید و نظر چشم پزشک خود را هم بپرسید. ما در لنزویژن فقط لنزهای با کیفیت بالا و اصل را که در دنیا معروف بوده و مورد تایید سازمان FDA آمریکا هستند را به مشتریان خود پیشنهاد و برای خرید در دسترس قرار داده ایم.

در صفحه هر محصول اطلاعات دقیق در مورد برند و مشخصات فنی مورد نیاز در نسخه لنز قرار گرفته است و در صورتی که اطلاعات بیشتری مورد نیاز شما بود می توانید با مدیریت فروش ما در لنزویژن 09126223290 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ چت کنید.

شاید شما جزو کسانی هستید که میخواهید برای اولین بار از لنزهای تماسی استفاده کنید. بنابراین توصیه می کنیم بعد از گرفتن نسخه لنز خود از اپتومتریست آن را برای ما ارسال کنید تا با کمی مشاوره از طرف کارشناسان ما بتوانید لنز مناسب چشم خود را خریداری نمایید.

آموزش های لازم برای استفاده از لنز را میتوانید از قیمت بلاگ ما دریافت کنید. از آموزش گذاشتن لنز و  نحوه برداشتن لنز گرفته تا نحوه مراقبت از آنها همگی در فروشگاه لنزویژن فراهم شده اند.

بنابراین با خواندن این مقاله متوجه شدید که خرید آنلاین لنز از فروشگاه ما چقدر میتواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کرده و لنزهایی با کیفیت بالا و براحتی هر چه تمام تر بدست آورید.

یک نظر در مورد “مزایای خرید آنلاین و پستی لنزهای تماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+