5 روش هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه لنز ✔️ لنزویژن

5 روش هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه لنز

برای استفاده از لنز تماسی نیازی نیست که مبالغ بالایی را پرداخت کنید. با رعایت نکاتی که در ادامه این مطلب بیان میکنیم شما مصرف کننده عزیز می توانید هزینه کمتری بابت خرید لنز تماسی پرداخت کنید بدون اینکه سطح کیفیت و راحتی را حتی ذره ای پایین آورده باشید. در ادامه با ما همراه باشید:

خرید آنلاین از لنزویژن

برای خریدهای حضوری باید هم وقت و هم هزینه اضافی پرداخت نمایید تا خود را به یک فروشگاه برسانید و لنز طبی یا لنز طبی رنگی خود را خریداری نمایید. اما بهتر است بدانید که خرید آنلاین لنز می تواند بهترین راه برای این باشد که هم در وقت و هم هزینه خود صرفه جویی نمایید.

در فروشگاه اینترنتی لنزویژن ارسال محصولات بصورت رایگان انجام میشود و میتوانید تنها با بررسی بهترین برندهای موجود در آن به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. میتوانید یک بار خرید کنید و از صحت این گفته ها آگاه شوید.

در زندگی های پر مشغله امروزی که فرصت برای کارهای جانبی کمتر پیش می آید و هزینه های رفت و آمد بالا رفته است تیم ما در لنزویژن تلاش خود را کرده است تا هر نوع از بهترین برند لنز موجود در بازارهای جهانی رو تنها با چند کلیک ساده در هر ساعت از شبانه روز در اختیار شما قرار دهد. در تهران می توانید در همان روز سفارش خرید خود را تحویل بگیرید. این میتواند بهترین ایده آل برای شما باشد، درست است؟

در مورد محصولات لنز موجود در فروشگاه شما انتخاب های زیادی دارید. اگر با نام برندها آشنایی کاملی ندارید اصلا نگران نباشید، زیرا در قسمت مربوط به هر کدام توضیحات کامل فنی در مورد آن مارک توسط متخصصین ما درج شده که آگاهی شما را نسبت به محصولات تولید شده بالا خواهد برد. میتوانید براحتی همه محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.

از لنز فصلی یا سالانه استفاده کنید

سعی کنید برای صرفه جویی در هزینه بجای لنز روزانه از لنز فصلی و لنز سالانه استفاده کنید. این لنزها را میتواند برای روزهای متوالی تا پایان دوره مصرفشان استفاده کنید. فقط مراقبت از آنها و رعایت اصول بهداشتی نباید فراموش شود.

اما در صورتی که خواستید هزینه کمتری را برای خرید محلول نگهدارنده و ضدعفونی کننده لنز پرداخت کنید بهتر است از لنزهای یکبارمصرف روزانه استفاده کنید تا هزینه کمتری بابت محلول پرداخت کرده باشید، زیرا آنها را در پایان هر روز باید بیرون بیاندازید و نیازی به نگهداری در محلول و جالنزی ندارند.

مقایسه قیمت ها در فروشگاه های مختلف

همیشه سعی کنید قبل از خرید چند فروشگاه معتبر را بررسی و قیمت لنز برندهای یکسان را با یکدیگر مقایسه کرده و بعد تصمیم بگیرید که کدام مناسب برای خرید است. البته توجه اشته باشید که برخی از فروشگاه ها غیر معتبر ممکن است یک برند را با نمونه تقلبی آن جایگزین کرده و قیمت خیلی پایین تری را در مقایسه با نمونه اصل آن درج کرده باشند، پس باید خیلی مراقب بوده و هوشمندانه عمل کنید.

امروزه با اوضاع بهم ریخته ای که در بازار بوجود آمده، بسیاری از فروشندگان در منزل و مکان های نامعلوم از طریق پیج های اینستاگرام، کانالهای تلگرام و مکان های غیر معتبر دیگر اقدام به فروش لنز تماسی می کنند که بسیاری از محصولات آنها فیک بوده و حتی هیچگونه مجوزی برای فروش این نوع از محصولات ندارند. این موضوع مهم می تواند کاملا سلامت چشم شما عزیزان را به خطر انداخته و حتی باعث از دست رفتن بینایی شما شود.

به دنبال طرح های تخفیف ویژه و مناسبتی باشید

با نصب اپلیکیشن لنزویژن از طریق مایکت و کافه بازار میتوانید از طرح های تخفیفی ما در فروشگاه لنزویژن آگاه شده و خرید به موقع و هوشمندانه ای داشته باشید. این تخفیف ها در بیشتر موارد شامل محلول رایگان و حتی یک جفت لنز مورد علاقه شما می شود.

بخصوص در روزهای خاصی از سال مانند جشن هالووین، عید نوروز و جشنهای دیگر طرح های ویژه ما برای کاربران عزیز شروع شده و اطلاع رسانی میشود تا شما مشتری عزیز بتوانید لنز مورد علاقه خود را با کمترین هزینه خریداری نمایید.

خرید چند جفت لنز مورد نیاز

برای کسانی که از لنزهای یکبارمصرف استفاده می کنند بهتر است بسته های 30 تایی انتخاب شود و خرید یک جفت جداگانه برای مصرف یک روز اصلا به صرفه نخواهد بود.

حتی لنزهای فصلی نیست معمولا تاریخ انقضای بالایی دارند و میتوانید چند جفت از آن را همزمان خریده و از فروشنده بخواهید تا تخفیف ویژه ای را برای شما در نظر بگیرد.

وقتی صحبت از لنز چشم به میان می آید اولین موردی که خیلی اهمیت پیدا میکند کیفیت و راحتی در استفاده و حفظ سلامت بینایی افراد خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که باید پول زیادی را بابت آنها پرداخت کنید. در لنزویژن برندهای موجود همگی اورجینال بوده و با کمترین قیمت نسبت به فروشگاه های سرتاسر ایران عرضه میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+