فروش عمده لنز چشم در تهران ✔️ لنزویژن

فروش عمده لنز چشم در تهران

فروش عمده لنز چشم در تهران

اگر به دنبال یک فروشگاه تخصصی در حوزه خرید و فروش عمده لنز چشم در تهران هستید بهترین انتخاب برای شما عزیزان فروشگاه اینترنتی لنزویژن خواهد بود. فروش لنز به صورت عمده و تکی یکی از اهداف ما در لنزویژن بوده و در این زمینه بعد از 15 سال سابقه فعالیت توانسته ایم بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

فروش عمده لنز در تهران

لنزویژن نمایندگی تمامی برندهای موجود در بازارهای جهانی را به عهده گرفته و کلیه محصولات را به صورت حضوری و آنلاین برای مشتریان خود در دسترس قرار داده است. وقتی شما نیاز به لنز چشم پیدا می کنید باید دنبال یک منبع قابل اعتماد برای خرید لنز طبی باشید.

یک مکان قابل اعتماد که در صورت عدم دسترسی فیزیکی بتوانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. خرید از لنزویژن به خصوص این که فروش عمده لنز در تهران نیز دارد می تواند خیلی به صرفه تر از مراجعه به کلینک های چشم پزشکی و خرید از آم ها باشد.

رسیدن لنز به دست شما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت می تواند شما را مجاب کند که از کلینیک ها و لوازم آرایشی آن ها را تهیه نکنید.

خرید عمده لنز در ایران

راه اندازی اولین خرید عمده لنز در ایران با نام لنزویژن از سال 1358 تجربه یک تجارت آنلاین لنزهای تماسی را در اختیار ایرانیان عزیز قرار داد و به سرعت راه خرید مناسب را فراهم کرد.

لنزویژن یک وب سایت فروش عمده لنز

وب سایت لنزویژن طراحی بسیار زیبایی دارد. با فونت جذاب و رنگبندی آرامش بخش و دلپذیر. سیستم پیمایش سایت به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توانید به روی دسته بندی مورد نظر خود مانند لنز طبی کلیک کرده و بعد از ورود به آن برند لنز مورد نظر خود مانند لنز بایوفینتی، لنز ایراپتیکس و یا لنز جانسون را انتخاب کنید و به صورت تکی و یا عمده خریداری نمایید.

انواع دیگر لنزهای ما شامل لنز رنگی، لنز توریک و لنز سخت هستند که برای تمامی عارضه های بینایی مانند دوربینی، نزدیک بینی، آستیگماتیسم و قوز قرنیه کاربرد اساسی و مهمی دارند.

در هر صفحه می توانید محصولات را بر اساس محبوب ترین ها یا پرفروش ترین ها مرتب کنید. داخل برگه هر محصول توضیحات مختصری از آن به همراه ویژگی های منفی که دارند ذکر شده است و در پایان آن سایر محصولاتی را که می توانید در ارتباط با محصولات انتخابی بوده و به لحاظ کاربرد مشابه آن ها هستند را مشاهده کنید.

وقتی لنز مورد نظر خود را پیدا کردید کافی است که بر اساس نسخه لنز چشم خود فیلدهای قرار داده شده مانند نمره، مدت استفاده، منحنی پایه، قطر و … موارد را پر کرده و دکمه افزدون به سبد خرید را فشار دهید.

در نهایت بعد از وارد کردن آدرس پستی و خرید آنلاین یک ایمیل برای شما ارسال می شود که در واقع رسید خرید شما خواهد بود. توحه داشته باشید که هنگا م خرید لوازم جانبی که مورد نیاز شما هستند مانند محلول، قطره و جالنزی پیشنهاد می شود که حتما باید آن ها را نیز خریداری نمایید.

تجربه خرید لنز

فرایند خرید عمده بسیار سریع و راحت اتفاق می افتد. فقط کافی است که حساب خود را ایجاد کرده و محصولات مورد نظر خود را به هر تعدادی که می خواهید سفارش دهید. بهترین راه خرید برای برخورداری از تخفیف ویژه تماس با مدیر فروش به شماره 09126223290 می باشد.

ارسال محصولات برای خرید بالای 200 هزار تومان رایگان بوده و مدت 2 الی 3 روز با پست پیشتاز زمان می برد تا به دست شما برسد.

بهترین خدمات برای مشتریان در لنزویژن

لنزویژن دارای یک تیم با کیفیت برای خدمات به مشتریان است. شما عزیزان می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق راه های ارتباطی مانند ایمیل، تلگرام، وانساپ، و پیامک به سرعت دریافت کنید. موقع تماس با شماره های درج شده در وب سایت به هیچ وجه منتظر نخواهید ماند و کارشناسان ما به صورت رایگان برای مشاوره در امر خرید پاسخگوی شما خواهند بود.

تمامی محصولات دارای برچسب اصالت کالا و مجوز از سازمان بهداشت هستند و امکان برگشت کالا در صورت معیوب بدون وجود دارد.

بیشترین سوالاتی که از ما پرسیده می شود

بیشترین سوالاتی که در بخش فروش عمده لنز در تهران از ما پرسیده می شود عبارتند از:

  • آیا می توانیم به جای عینک از لنز استفاده کنیم؟
  • تفاوت لنز نرم با لنز سخت چیست؟
  • تفاوت لنز فصلی با لنز سالانه در چیست؟
  • آیا می توانیم از لنز یکبار مصرف دو روز استفاده کنیم؟

قیمت بی نظیر در خرید عمده لنز

لنزویژن تمامی محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می کند. بسیاری از خرده فروشان در سطح تهران هستند هزینه های خدمات اضافی را به روی قیمت لنزها اعمال می کنند و موجب بالا رفتن قیمت لنز شده و گران تر آن ها را می فروشند.

اما لنزویژن با در اختیار داشتن انواع برندهای لنز روز دنیا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در رتبه ی اول گوگل قرار گرفته تا بلکه مردم در سرتاسر ایران بهترین خدمات را در این حوزه دریافت نمایند.

می توانید وارد سایت فروشگاه لنزویژن شده و قیمت ها را با سایر ارائه کنندگان مقایسه و اطمینان حاصل کنید که به بهترین مرکز تخصصی لنز دست یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+