لنزهای مخصوص مهمانی شب سال نو ✔️ لنزویژن

لنزهای مخصوص مهمانی شب سال نو

لنزهای مخصوص مهمانی شب سال نو

برای استقبال از سال جدید خیلی از خانم ها به دنبال این هستند که ظاهر خود را به سبکی زیباتر تغییر دهند و به استقبال سال نو بروند. به همین دلیل ما در فروشگاه لنزویژن برای شما محصولاتی با کیفیت و زیبا به نام لنز رنگی قرار داده ایم تا در این تحول سبک بتوانید، بیشترین زیبایی را در چشمان خود تجربه کنید.

درست است، می توانید اطمینان داشته باشید که این لنزهای رنگی چهره ی شما را بسیار زیباتر نشان خواهند داد و از آنجایی که تنوع رنگ ها بسیار بالا است در ادامه می خواهیم کلید راهنمایی ها را برای یک انتخاب درست و متناسب با چهره شما بیان کنیم.

همان طور که می دانید، هر شخصی دارای یک سری سلیقه ها و سبک های شخصی است. بنابراین مواردی که در ادامه بیان می کنیم فقط برای پیشنهاد و معرفی برخی از بهترین رنگ ها هستند. خوب؟

در ادامه مواردی را که می توانید در انتخاب یک رنگ خوب به شما کمک کنند، را بررسی می کنیم:

تاثیر سبک آرایش بر چهره

اگر برای مهمانی پایان سال به دنبال برجسته کردن چشم های خود و خودنمایی ویژه ای در مهمانی هستید، استفاده از لنز زیبایی می تواند بهترین گزینه باشد.

هر نوع سبک آرایشی با رنگ هابی مختلف رنگ لنز خاص خود را می طلبد و نباید عجولانه رفتار کرد. هر رنگی که در نگاه دیگران دید مورد استفاده قرار داد. باید به رنگ های به کار رفته در سایه چشم و حتی رژ لب خود دقت کنید.

چه رنگی را انتخاب کنیم؟

بهتر است برای چشم های تیره و متالیک آرایش خود را جدی و پیچیده پیاده سازی کنید و در کنار آن به راحتی و اطمینان از لنز طوسی و یا لنز عسلی استفاده نمایید.

در مهمانی های شب سال نو بیشتر خانم ها دوست دارند که چهره ای با زرق و برق خاصی داشته باشند. در نتیجه ترجیح می دهند که آرایش روشن و کارناوالی را به کار بگیرند که در این موارد استفاده از یک لنز طوسی عسلی و یا لنز طوسی سبز می تواند انتخاب مناسب برای هر چه جذاب تر شدن شما باشد.

لنز را قبل از آرایش در چشم بگذاریم یا بعد از آن؟

سوالی که برای بیشتر خانم ها موقع آرایش کردن صورت پیش می آید این است که چه موقع باید لنز را داخل چشم خود بگذارند. خب جواب مشخص است. برای این که لنز شما در موقع گذاشتن در چشم هیچ تماسی با مواد آرایشی نداشته باشد، حتما باید قبل از انجام هر کاری در چشم گذاشته شود. حتی موقع برداشتن هم باید ابتدا کل مواد را از روی صورت پاک شوند و سپس لنز را بیرون آورید.

نکته: هیچ وقت خوابیدن با مواد آرایشی به روی صورت و ماندن لنز در چشم توصیه نمی شود و نباید هیچ گاه با لنزهای رنگی خود به رختخواب بروید.

ظاهری زیبا و جذاب در نگاه شما

ظاهری زیبا و جذاب در نگاه شما

در شب سال نو بیشترین رنگ هایی که در بین خانم های ایرانی مناسب است، رنگ های بی نظیر طوسی، عسلی، طوسی عسلی، طوسی سبز و آبی هستند.

البته رنگ های دیگری نیز هستند که برخی تمایل به استفاده از آن ها رادارند. هیچ قانون خاصی در مهمانی ها برای استفاده از نوع و رنگ لباس وجود ندارد. اما بهتر است در کنار آن لنزی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را برای شما به همراه آورد.

در صورتی که از چند روز قبل از مهمانی لباس خود را انتخاب کرده اید و نمی دانید چه رنگ لنزی را باید انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم که با مشاوران و متخصصان ما در فروشگاه لنزویژن از طریق تلفن و یا واتساپ، درخواست مشاوره کنید تا آن ها بر اساس تجربه ای که در طول 15 سال فروشگاه لنز به دست آورده اند، شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 هر نوع رنگ لنزی از هر نوع برندی را که انتخاب کرده اید، با کمترین و مناسب ترین قیمت برای شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+