لنز طوسی عسلی ❤️ خرید لنز طوسی عسلی روشن - دور مشکی ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 4 نتیجه

550.000 تومان
1.200.000 تومان1.300.000 تومان
1.200.000 تومان1.300.000 تومان

لنز طوسی عسلی

خرید لنز طوسی عسلی

کاربرد لنز چشم رنگی هم برای زیبایی و هم به جای عینک از نوع طبی آن است و بیشتر خانم ها دوست دارند از این نوع استفاده کنند به این علت که تاثیر زیادی روی زیبایی چشم آنها دارد. در بین رنگبندی مختلفی که این لنز ها دارند لنز طوسی عسلی هم مانند لنز طوسی و لنز عسلی خیلی از مصرف کنندگان را به طرف خود جذب کرده است.

دلایل مختلفی وجود دارد که لنز چشم در دنیا وحبوبیت زیادی پیدا کرده است و احتمالا مهمترین آن می تواند راحتی استفاده از آن در مقایسه ب عینک طبی باشد. یک دلیل دیگر تولید لنزهای طبی رنگی از طرف کمپانی هایی مانند Desio ، Solotica و بسیاری دیگر است که کمک زیادی برای تغییر رنگ چشم به مصرف کنندگان می کند. زیبایی این لنزها بر کسی پوشیده نیست و در سرتاسر دنیا افراد زیادی هستند که دارند از داشتن چشم های رنگی لذت می برند.

لنز طوسی عسلی یک جذابیت و زیبایی خاص

لنز طوسی عسلی یک نوع رنگ لنز بسیار زیبا است که از ترکیب دو رنگ طوسی و عسلی ساخته می شود و معمولا یکی در دور و دیگری در مرکز لنز قرار می گیرد. انتخاب این لنز در اکثر مواقع بخاطر کاربرد زیبایی و آرایشی است و بیشتر مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا به جذابیت و طبیعی بودن آن عشق می ورزند.

این رنگ لنز دارای طیف های مختلفی است که در برخی از آنها رنگ طوسی بیشتر بوده و در برخی دیگر رنگ عسلی آن و این به سلیقه شما مربوط می شود که کدامیک را برای زیبای چشم خود بپسندید و بخواهید حداکثر جذابیت و درخشندگی را برای خود ایجاد کنید.

معمولا همه لنزهای رنگی از نوع نمره دار هم موجود هستند و این رنگ لنز هم دارای نمره بندی مختلف برای کسانی است که دچار عارضه های بینایی مانند دور بینی و نزدیک بینی هستند و می خواهند یک چهره زیبا و طبیعی داشته باشند. برای هر نوع رنگ پوست و مویی می توانید به بهترین شکل ممکن از این رنگ استفاده کنید و مطمئن باشید که جلوه طبیعی برای شما بهمراه دارد.

بهتر است قبل از خرید لنز طوسی عسلی در رابطه با اینکه کدام برند بهتر است مقداری تحقیق و بررسی بیشتری داشته باشید چون لنز تماسی به خاطر اینکه در تماس مستقیم با چشم که یک عضو حساس بدن است قرار می گیرند و اگر تقلبی باشند یا کیفیت مواد مناسبی نداشته باشند می توانند موجب عفونت و حتی از دست رفتن بینایی شما بشوند. پس با یک خرید خوب سلامت چشم خود را تضمین نمایید.

تغییر رنگ طبیعی چشم شما

بیشتر افرادی که در سرتاسر دنیا رو به استفاده از لنز رنگی طوسی عسلی آورده اند برای داشتن یک عمق و زیبایی بیشتر در نگاهشان بوده و می خواستند برای مدتی هم که شده رنگ طبیعی چشم خود را تغییر محسوسی دهند. برای اینکه رنگ طوسی زیاد مصنوعی به نظر نرسد هاله هایی از عسلی را با آن ترکیب کرده اند تا کسی متوجه لنز رنگی در چشم فرد نشود.

همیشه به دنبال رنگ لنزی باشید که به رنگ طبیعی چشم شما نزدیک باشد و دلیل آن هم این است که وقتی از خانه بیرون می روید و در بین دوستان خود هستید علاوه بر این که همه را مجذوب زیبایی چشم خود کرده اید کسی هم متوجه مصنوعی بودن رنگ آن نشود.

زمان استفاده از لنز طوسی عسلی

مدت زمان استفاده از لنز رنگی فرق می کند و معمولا در انواع لنز روزانه ، سالانه و لنز فصلی وجود دارد و موقع خرید باید در نظر داشته باشید که چه مدت می خواهید از آن رنگ مورد نظر استفاده کنید چون خیلی ها بعد از مدت کوتاهی بعلت تنوع طلب بودن تصمیم می گیرن که یک رنگ لنز دیگر را امتحان کنند.

اگر هم از آن دسه افراد هستید که فقط برای جشن و مهمانی می خواهید از لنز طوسی عسلی استفاده کنید بهتر از از سری روزانه یا فصلی آن در چشم خود بگذارید چون به لحاظ قیمت به صرفه تر از لنز سالانه هستند. قبل از خرید هم بهتر است ابتدا از طریق سایت و قسمت محصولات گالری عکس مربوط به آن برند را ببینید و بعد اقدام کنید.

آرایش با لنز طوسی عسلی

لنز طوسی عسلی یک ویژگی خاص دارد و آن هم راحتی ست شدن با هر رنگ در محیط اطراف آن است به طوری که دیگر مهم نیست که چه رنگ پوست و مویی دارید و یا می خواهید از چه مدل آرایشی برای زیبایی خود استفاده کنید، در نتیجه برای شما خوشایند و جالب خواهد بود. این رنگ لنز کاملا جزو بروزترین ها بحساب می آید و استایل شما را در ردیف شیک ترین ها نگه می دارد.

کمتر کسی را می توان دید که دارای یک رنگ طبیعی و مادرزادی به این مدل باشد و معمولا خانم ها مجبورند برای تغییر رنگ چشم خود به این رنگ زیبا اقدام به خرید و استفاده 3 تا 12 ماهه از آن کنند که مدت مصرف بستگی به برند و تولید کننده آن دارد و معمولا روی بسته بندی درج می شود.

این رنگ در زمره رنگهایی است که ظاهری کاملا طبیعی و جذب کننده دارد و معمولا با تناژ های روشن تر ولید می شود. در کنار موی تیره و پوستی گرم پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده لنز طوسی عسلی را امتحان کنید و حتی می توانید به کسانی که پوست سفیدی دارند هم بخواهید از این رنگ زیبا بهره ببرند.

آرایش صورت

اگر به دنبال این هستید که لنز طوسی عسلی نمایش زیباتری در چشم شما داشته باشد بهتر است دست به کار شده و تمام آموزش های لازم برای یک میکاپ صورت را بخوبی فرا گیرید و تمرکز اصلی شما بر روی سایه، رژلب و خط دور چشم باشد تا براقیت بیشتری به چشم های خود داده باشید.

در صورتی این رنگ لنز در استایل صورت شما بخوبی به نمایش در می آید که سایه دور آن را از رنگهای ملایم استفاده کرده و در خط چشم خود را از داخل به بیرون کاملا بکشید به طوری که کاملا مشکی آن معلوم باشد.

برای داشتن چشم های درشتر مانند مدل گربه ای از خط چشم به همراه سایه روشن در گوشه داخلی آن استفاده کنید و مطمئن باشید از داشتن این مدل آرایش پشیمان نخواهید شد چون در کنار آن از لنز طوسی عسلی استفاده کرده اید.

در پایان این نکته را فراموش نکنید که همیشه سعی کنید که خود شما تمامی مراحل آرایش صورت خود را انجام دهید چون تنها در این صورت است که می توانید از رنگهای مورد علاقه خود تست کرده و بهترین آنها را انتخاب کنید.

سایه چشم

قبل از آرایش چشم لنز طوسی عسلی را در چشم خود گذاشته و با توجه به آن سایه چشم خود را شروع کنید و سعی کنید بیشتر از طیف های سبز و بنفش استفاده کنید تا رنگ لنز طبی رنگی شما بهتر خود را نشان دهد. موقعی که از سایه های قرمز استفاده کنید یک کنتراست نوری بین این رنگ با رنگ لنز شما بوجود می آید که جذب کننده چشم های اطرافیان به طرف شما خواهد بود.

گریم کردن چهره و بخصوص سایه زدن آن هم با رنگهای شاخصی مثل صورتی و آلبالویی تخصص خاص خود را می طلبد و بهتر است به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید تا بتوانید یک نظم خاص بین رنگهای داخل چشم و بیرون آن بوجود آورید. دقت داشته باشید که رنگ گوشه داخلی چشم همیشه باید روشن تر از بیرون آن باشد.

اگر می خواهید در از سایه چشم در میکاپ خود استفاده کنید خط چشم آن هم از نوع قهوه ای روشن را فراموش نکنید چون این کار باعث می شود که رنگهای متضاد در کنار یکدیگر بهتر خود را نشان دهند و یک هماهنگی با رنگ لنزی که داخل چشم گذاشته اید بوجود آورند که جذاب و زیبا خواهد بود.

خرید لنز عسلی طوسی

تناسب لنز طوسی عسلی با رنگ پوست

داشتن پوست سفید دست شما را برای انتخاب انواع رنگ لنز باز می گذارد و موقعی که به یک مهمانی یا جشن عروسی دعوت هستید می توانید از بین تمامی آنها یک انتخاب خوب داشته باشید که می تواند همین لنز طوسی عسلی باشد.

اگر پوست شما سبزه است پیشنهاد می کنیم که مانند خیلی از مصرف کنندگان که تجربه آن را هم دارند از طیف های روشن این رنگ استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت را برای چشم های خود به ارمغان آورید.

لنز طوسی عسلی روشن برای افرادی که پوست گندمی دارند همیشه کارایی خوبی برای زیبا تر شدن چشم داشته و در کنار این رنگ ها همیشه تناسب خود را بخوبی حفظ نموده است. پس هیچ نگرانی نداشته بابت خرید آن نداشته باشید.

در صورتی که رنگ پوست شما تیره است و همیشه به دنبال این بوده اید که روی محیط پیرامون خود بخصوص در جمع دوستان تاثیر گذار باشید بیشتر سعی کنید از لنزهایی استفاده کنید که رنگهای گرم تری مانند لنز طوسی عسلی دارند.

داشتن یک پوست روشن موقعی مفید خواهد بود که در کنار آن رنگ موهای خود را بلوند کرده و از این رنگ لنز زیبا در کنار یک میکاپ صورت حرفه ای بهره برده باشید. خیلی از خانم ها که این رنگ پوست را دارند در خرید لنز دچار مشکل می شوند چون نمی دانند که چه لنزی به آنها می آید.

امروزه باید اطلاعات خود را در مورد لنز طوسی عسلی و انواع آن بیشتر کنید چون هرگونه اشتباهی در انتخاب رنگ متناسب با شما ممکن است شما را دچار ضرر اقتصادی هم بکند و مجبور شوید لنز را دور انداخته و یک رنگ دیگر انتخاب کنید.

لنز طوسی عسلی و تناسب آن با رنگ مو

یکی از مواردی که نقش برجسته ای در زیبایی چشم شما با لنز رنگی دارد تعیین رنگ مو است. شما باید یا رنگ لنز را با مو ست کنید و یا بلعکس چون در غیر اینصورت نگاه شما زیبا و جذاب نخواهد شد.

اگر موی شما قهوه ای است می توانید موقع خرید از فروشنده بخواهید که لنز طوسی عسلی را در هر تناژی که موجود دارد برای شما بیاورد و از بین آنها یک رنگ را به سلیقه خود انتخاب کنید.

این رنگ لنز زیبا با دور مشکی در حالتی بسیار زیبا خواهد بود که موهای خود را بلوند کرده و از رنگ طلایی هم استفاده کنید و در کنار آن سایه و خط چشم را فراموش نکنید و سعی کنید که آنقدر این کار را ظریف انجام دهید که نگاه شما زننده نشود.

بیشتر به دنبال رنگ مویی باشید که در تضاد با رنگ لنز شما باشد مانند آبی و صورتی و هر رنگ روشن دیگری که زیاد به رنگ لنز طوسی عسلی دورمشکی نزدیک نباشد در غیر اینصورت ممکن است در زیبایی چهره شما تاثیر منفی داشته باشد.

موهای مشکی همیشه کار را برای شما راحت می کنند چون می توانید آنها را به هر رنگی که بخواهید تغییر دهید و چهره طبیعی خود را هم در کنار این رنگ لنز داشته باشید و زیاد هم فرقی نمی کند که رنگ پوست شما تیره باشد یا روشن، در هر صورت جذابیت خود را حفظ خواهید نمود.

برای داشتن یک رنگ چشم کاملا طبیعی و خاص به دنبال رنگهایی باشید که تناسب خوبی با رنگ مو و آرایش شما داشته باشند و می توان گفت که تنها رنگی که این خصوصیت را بصورت یکجا در خود دارد همین رنگ لنز است.

رعایت چند نکته در خرید لنز طوسی عسلی

همیشه در کنار استفاده از لنز طوسی عسلی همیشه داشتن یک آرایش زیبا و ملایم حرف اول را می زند و در صورتی تصمیم به استفاده از آن را بگیرید که از فروشگاه های معتبر و با تجویز پزشک شما باشد. ما در فروشگاه لنزویژن بهترین برندها رو فراهم کرده ایم که مورد تایید وزارت بهداشت هم هستند و در کنار آن می توانید از خدمات ویژه ما مانند ارسال رایگان و امکان پرداخت در محل بهره مند شوید.

  • پیشنهاد می کنیم در طول عمرتان اگر از طرفداران لنزهای رنگی هستید یک بار هم که شده لنز طوسی عسلی در کنار بقیه رنگها استفاده کنید.
  • موقعی که در حال تست کردن این رنگ لنز در چشم خود هستید به نور محیط پیرامون خود توجه داشته باشید. به طور مثال لنز عسلی روشن در مکان هایی که نور بالایی دارند به جشم نمی آیند.
  • اگر به دنبال لنز با رنگ طوسی با ته مایه عسلی هستنید کارشناسان ما در لنزویژن می توانند شما را در انتخاب بهتری برند آن راهنمایی کنند و برخی نمونه ها را که روش چشم مشتری بوده است برای شما به نمایش در آورند تا در انتخاب آن دچار مشکل نشوید.
  • داشتن یک درخشش طبیعی در چشم را فقط می توان با ترکیب این دو رنگ در چشم خود ایجاد نمود بخصوص این موقعی بهتر نمود پیدا می کند که لنز طوسی عسلی را در چشم رنگ تیره بگذارید و بهترین حالت آن را مشاهده نمایید. بیشتر مشتریان ما از این دسته هستند.
  • نکته خیلی جالب و مهم این رنگ لنز هماهنگ بودن آن با هر رنگ مو و پوست است بخصوص وقتی که سایه دور چشم خود را از طیف رنگ طوسی با رنگهای طلایی استفاده می کنید. این رنگ لنز را می توان با حالت های خاصی از نظر شفافیتی که دارند تهیه نمود.
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+