مارک لنز طبی ❤️ خرید بهترین مارک لنز طبی با کیفیت بالا ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 19 نتیجه

فروش ویژه
380.000 تومان1.300.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان
380.000 تومان1.050.000 تومان
380.000 تومان950.000 تومان
400.000 تومان1.100.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
580.000 تومان1.600.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
600.000 تومان1.200.000 تومان
650.000 تومان1.300.000 تومان
700.000 تومان
700.000 تومان1.900.000 تومان
720.000 تومان2.000.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
800.000 تومان
900.000 تومان
1.100.000 تومان2.200.000 تومان

مارک لنز طبی

بهترین مارک لنز طبی

در این صفحه از فروشگاه برای شما مشتریان عزیز به معرفی بهترین مارک لنز طبی که در جهان وجود دارد و وارد بازار ایران هم شده است پرداخته ایم. این در حالی است که روز به روز مصرف کنندگان لنز طبی افزوده شده و بخاطر تغییراتی که در زندگی روزمره آنها انجام می شود رو به راحتی و لذت بردن بیشتر از زندگی خود آورده اند. یکی از وسایلی که امروزه می تواند برای کسانی که عارضه های بینایی مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم دارند استفاده از بهترین مارک لنز است.

بهترین مارک لنز طبی را بشناسید

در ادامه این پست با ما همراه باشید تا در مورد بهترین مارک لنز طبی و خصوصیات آن بیشتر برای شما عزیزان توضیح دهیم. مواردی همچون اصلاح دید که می توان گفت مهمترین آن هم به شمار می آید، داشتن یک بینایی مناسب برای چشم بدون استفاده از عینک طبی، انجام کلیه فعالیت های روزانه مانند ورزش و حتی استفاده به عنوان لنز زیبایی مانند لنز طبی رنگی که در ایران انواع مارک لنز رنگی را می توانید از فروشگاه لنزویژن براحتی و با اطمینان خریداری نمایید.

اما این را هم نباید فراموش کنید که درست است لنز چشم می تواند برای شما گزینه مناسبی برای جایگزینی عینک باشد اما می تواند در صورتی که مراقبت های بهداشتی لازم از آن نشود بینایی شما را با ایجاد مواردی همچون سوزشريال قرمزی و یا عفونت به خطر بیاندازد. پس حتما اگر به این موارد بر خوردید مراجعه به یک چشم پزشک متخصص در این زمینه را برای رفع مشکل بینایی به تاخیر نیاندازید.

یکسری از بیماران هم هستند که باید از لنزهای داخل چشمی و یا لنز سخت استفاده کنند و استفاده از لنز طبی نرم برایشان اصلا توصیه نمی شود. مواردی همچون کودکانی که آب مروارید دارند و یا دچار قوز قرنیه هستند. همچنین کسانی که در شروع استفاده از لنز مشکلی ندارند اما در ادامه به عارضه هایی مانند خشکی چشم دچار می شوند و مشکلشان با استفاده از قطره لنز و محلول لنز هم بر طرف نمی شود. توصیه می کنیم که حتما این موارد را در مورد مارک لنز طبی جدی بگیرید تا دچار مشکل نشوید و چشم آسیبی نبیند.

مارک لنز طبی نمونه های مختلفی دارد

نوع اول و پر فروش آن را به لنز طبی نرم می شناسند و این نام گذاری بیشتر به این بر می گردد که در ساخت آن از مواد پلاستیگی بسیار نرم استفاده می شود. برای کسانی که دچار عارضه های بینایی دوربینی، نزدیکبینی و آستیگماتیسم هستند تجویز می شود.

نوع دوم لنز هارد است که از جنس پلاستیک سخت است تا بتواند براحتی مواردی مانند آستیگماتیسم بالا و یا کراکتونوس قرنیه را اصلاح نماید. برند لنز که می توان برای این نوع معرفی کرد لنز سخت بوستون ، لنز سخت ولک و لنز اکسل هستند که در فروشگاه موجود می باشند.

مدت زمان استفاده از مارک لنز متفاوت است

موقعی که خواستید برای خرید مارک لنز طبی به فروشگاه معتبر و تخصصی ما مراجعه کنید توجه داشته باشید که می توانید بنا به موقعیت کاری و یا مشخصات فیزیکی و بسیاری موارد دیگر لنز خود را از نوع روزانه، سالانه و یا لنز فصلی انتخاب کنید. در تمامی موارد گفته شده علاوه بر مدت زمان باید به درصد آب رسانی و یا اکسیژن رسانی آنها نیز توجه داشته باشید.

برخی از بهترین مارک های لنز طبی

در ادامه به معرفی چند مورد مارک لنز طبی می پردازیم که هم دارای کیفیت خوب هستند و هم اینکه قیمت لنز برای آنها خیلی مناسب است. البته ممکن است راحتی و حتی خصوصیات فنی هر کدام برای برخی چشم ها مناسب نباشد. لذا بهتر است قبل از خرید هر کدام از آنها ابتدا به نسخه لنز چشم خود نگاهی بیاندازید تا با ویژگی های آن لنز همخوانی داشته باشد. پس با ما همراه باشید :

مارک لنز طبی بوش اند لومب

یک جفت از لنز بوش اند لومب می تواند براحتی در چشم بیمار تا 30 روز به طور متوالی ( به غیر از موقع خواب ) باشد بدون اینکه حتی ذره ای احساس وجود جسم خارجی در آن را داشته باشید و این بخاطر کیفیت بالا و اکسیژن رسانی خوبی است که در طول مدت استفاده از خود نشان می دهد. در کشور آمریکا تولید می شود و همیشه جزو بهترین مارک لنز طبی محسوب می شود.

برای اینکه جنس آن راحت تر و متفاوت از سایر مارک ها باشد در تولید آن از موادی به نام Aer Gel استفاده شده تا حتی در نور کم هم توانایی بینایی شما پایین نیامده و بطور عادی و با کیفیت خوب همه چیز را رویت نمایید. از دیگر ویژگی هایی که این ماده دارد جلوگیری از نشستن چربی های پروتئینی بر روی سطح لنز است که می توانند آن را خراب کرده و به چشم آسیب وارد نمایند :

  • در کاهش پخش نور و ایجاد هاله بخوبی عمل می کند تا دید با لنز مختل نشود.
  • برای اینکه یک مارک لنز طبی بتواند دید خوبی را ارائه دهد باید مانند این حصول طراحی پیشرفته ای داشته باشد.
  • ماده سیلیکون هایدروژل موجود در آن موجب می شود تا 5 برابر اکسیژن بیشتر از طریق لنز به چشم وارد شود.
  • بهترین لنز برای کسانی که دچار سندروم دید رایانه هستند و با صفحه های نمایش دیجیتالی به مشکل خورده اند.

مارک لنز طبی ایر اپتیکس

یک مارک لنز طبی که جزو پرفروشترین و محبوب ترین ها هم به شمار می آید لنز طبی ایر اپتیکس  آمریکا می باشد که توسط شرکت های معتبر در ایران و با مجوز بهداشت فروش می رسد. این مارک در انواع مختلف مانند لنز توریک و حتی لنز طبی روزانه تولید می شود و به تازگی محصولی تولید کرده است که دارای یک کاتالوگ رنگی بوده و نوع زیبایی آن می تواند در کنار لوازم آرایشی نیز استفاده شود.

برای جلوگیری از جذب آلودگی و خاک که در محیط پیرامون ما قرار دارد از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای به نام کامفورت در ساخت آن استفاده شده تا بتواند براحتی با دور کردن این آلودگی ها کیفیت و راحتی خود را در مدتی که در چشم است بخوبی حفظ کند :

  • یکی از مارکهایی است که نوع روزانه و فصلی آن بخوبی توانسته رضایت اکثر مصرف کنندگان خود در سرتاسر دنیا را جلب کند.
  • دارای محصولات مختلف بوده و همگی بعد از عبور از فیلتر های مختلف بهداشتی و حفظ سلامت چشم موفق به دریافت مجوز FDA آمریکا شده اند.
  • سری های جدید مارک لنز طبی فصلی آن از سیلیکون هایدروژل ساخته شده تا اکسیژن بیشتری را روانه چشم کنند.
  • یکی از بهترین ویژگی های این لنز طبی یکسان سازی رطوبت در سرتاسر چشم است که این کار را با تکنولوژی نامبرده انجام می دهد.
  • براحتی موقع استفاده از این مارک لنز طبی می توانید پلک بزنید و اشک را در سرتاسر چشم خود بطور یکنواخت مشاهده کنید.
  • موقعی که خواستید آنها را در چشم خود بگذارید دچار مشکل نخواهید شد و برای تمیز کردن هم زیاد عجله نکنید، چون مانع جذب رسوبات از طریق تکنولوژی TriComfort می شود.

مارک لنز طبی مورنینگ

لنز طبی مورنینگ یک محصول کاملا کره ای است که توسط شرکتی به نام اینتروجو ساخته شده و در انواع فصلی و سالانه برای بیشتر پاور ها موجود می باشد. کیفیت این مارک لنز طبی به قدری خوب است که تا کنون بهترین فروش را در بین محصولات ما داشته و به هیچ عنوان حتی یک مورد نارضایتی از آن اعلام نشده است.

در ناطقی که نور خورشید بسیار شدید است و یا اشعه های مضر آن وجود دارد بخوبی وظیفه دفع آنها را انجام می دهد. قیمت محصولات مورنینگ را می توانید در قسمت مارک آن مشاهده و یک محصول آ« را با توجه به نیازتان خریداری نمایید.

مارک لنز طبی بایوفینیتی

لنز کوپرویژن در کشور انگلستان محصولاتی را تولید می کند که برای اصلاح بینایی بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا طراحی شده است. لنز بایوفینیتی یک مارک لنز است که همیشه بهترین تکنولوژی های در ساخت آن بکار رفته و بخوبی هر دو مورد دوربینی و نزدیک بینی را اصلاح می کند. اخیرا محصول جدید آن برای اصلاح آستیگماتیسم وارد ایران شده کهاز کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

برای این که در مدت استفاده دچار خشکی چشم نشوید می توانید به این لنز طبی اطمینان کرده و محصولات آن را برای یک بار هم که شده تست کنید. بقدری اکسیژن رسانی خوبی دارد که مطوئن باشید از داشتن آن در چشم خود احساس رضایت خواهید نمود.

مارک لنز طبی سولکو

لنز سولکو از سری مارکهای لنز طبی است که در سه نوع طبی ، طبی رنگی و توریک در کشور ایتالیا تولید می شود. متخصصان ایتالیایی پس از گذشت سالها از تولید اولین مارک لنز طبی موفق شده اند تا به تکنولوژی هایدروژل دست یابند که به چشم کمک می کند تا از طریق لنز تماسی اکسیژن را دریافت نماید. برخی از ویژگی های آن عبارتند از :

  • هر چقدر از انعطاف پذیری و نرم بودن این مارک لنز طبی برای شما مشتریان عزیز صحبت کنیم باز هم کم است. در کنار این خصوصیت عالی لبه های بسیار نازک آن را هم می توانید بخوبی در چشم خود حس کنید.
  • بقدری آبرسانی آن خوب است که لنز در طول روز در چشم شما کاملا وظیفه رطوبت رسانی خود را به چشم انجام می دهد.
  • بطور متوالی نوع فصلی آن را می توانید 3 ماه و نوع سالانه آن را در مدت 12 ماه در چشم خود داشته باشید.

مارک لنز طبی ماکسیما

مارک لنز طبی خوب یعنی همین لنز ماکسیما که توسط بهترین متخصصان در کشور انگلستان تولید می شود. برای آن دسته از بیمارانی که نمی خواهند زیاد با لنز دچار مشکل شوند و یا وقت زیادی برای تمیز کردن لنز چشم ندارند توصیه ما همین مارک می باشد که خیلی راحت در چشم قرار گرفته و بخوبی رسوبات را از سطح آن دفع می کند.

چندین سال است که در ایران بیشتر محصولات آن وارد می شوند و از وزارت بهداشت مجوز فروش آنها توسط شرکت های واردکننده دریافت شده است. در بررسی های به عمل آمده و پرس و جویی که از مشتریان قدیمی این محصول داشته ایم تمامی آنها از داشتن این لنز نرم و راحت احساس خوبی داشتند و دچار هیچگونه عفونت یا صدمه ای در چشم خود نشده اند. بهتر است ویژگی های آن را هم بدانید :

  • اشعه های مضر در محیط پیرامون زندگی ما مانند نور خورشید برای چشم ضرر دارند. اما کسانی که از این مارک لنز طبی استفاده می کنند دیگر نگران آنها نیستند.
  • موقع تمیز کردن متوجه خواهید شد که سطح لنز توسط رسوبات کمتر پوشیده شده و این بخاطر خاصیت دفع خوب آنها در این لنز است.
  • برای اینکه مصرف کننده لنز را بخوبی در ته جالنزی ببیند یک ته مایه آبی رنگ به آن اضافه شده تا راحت استفاده شود.
  • هر دو نوع سری سالانه و فصلی آن دارای درصد آب رسانی بالا و رطوبت مناسب هستند و بخاطر مواد هایدروژلی که دارند در اکسیژن رسانی کم نمی آورند.
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+