لنز یکبار مصرف ❤️ خرید لنز یکبار مصرف رنگی چشم

در حال نمایش 5 نتیجه

400.000 تومان2.250.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان500.000 تومان
700.000 تومان
750.000 تومان850.000 تومان

لنز یکبار مصرف

خرید لنز یکبار مصرف

وقتی می خواهید از لنز یکبار مصرف استفاده کنید مطمئنا باید از یکسری از ویژگی های منحصر به فردی که دارد آگاهی کامل داشته باشید. آنها را در ایران به لنز روزانه یکبارمصرف هم می شناسند. برخی از بیماران با توجه به شرایطی مانند خشکی چشم و یا استفاده برای یک مدت کوتاه رو به این نوع از لنز چشم می آورند. که برخی از آنها نیز در ردیف لنز رنگی و یا از نوع شماره دارد مانند لنز طبی رنگی قرار می گیرند.

این لنز تماسی یا به توصیه پزشک استفاده می شود و یا اینکه بخاطر مزیت های منحصر به فرد خود توانسته است طرفدار زیادی را در بین مصرف کنندگان به خود اختصاص دهد. ما هم در فروشگاه لنزویژن به شما توصیه می کنیم که پس از خواندن ادامه مطلب حتما برای یک مرتبه هم که شده آنها را امتحان کنید.

خرید لنز یکبار مصرف طبی و رنگی

اینکه چرا این لنزها را به یکبار مصرف نامیده اند بیشتر به خاطر این است که موادی که در ساهت آنها بکار رفته برای مدت یک روز می تواند در چشم بخوبی اکسیژن را تامین کرده و خراب هم نشود و به همین علت است که باید حتما در انتهای آن روز یه در کمتر از 24 ساعت با یک جفت جدید جایگزین شوند. پس مطمئن شوید که برای خرید لنز یکبار مصرف طبی و رنگی از فروشنده بخواهید که به تعداد مورد نیاز شما یک بسته چند جفتی به شما پیشنهاد کند.

معمولا متخصصان و چشم پزشکان برای افرادی که با استفاده از لنز چشم دچار خشکی چشم می شوند و یا اینکه برایشان دشوار است تا از آنها مانند لنز سالانه و یا لنز فصلی مراقبت کنند آنها را پیشنهاد می دهند. فقط مراقب باشید که موقع خرید آنها را با لنزهای روزانه اشتباه نگیرید و اطمینان پیدا کنید که مدت مصرفشان کوتاه باشد. با آن ها بهتر آشنا شوید سعی کنید بیشتر در موردشان آگاهی بدست آورید.

در اینجا لازم است که توضیحی در مورد لنزهای روزانه هم بدهیم تا با لنز یکبار مصرف اشتباه گرفته نشوند. آنها را می توانید برای مدت معینی مانند 3 تا 12 ماه بخرید و هر روز پس از تمیز کردن نگهداری کرده و دوباره روز بعد از همان جفت استفاده کنید تا تاریخ مصرف آن به پایان برسد. پس حتما متوجه شدید که چه تفاوت بزرگی با این نوع لنز دارند. البته ویژگی هایی دارد می تواند بهتر از لنزهای روزانه باشد که مثلا یکی از آنها اکسیژن رسانی خوب و عالی و برخورداری از کیفیت و نرمی بالاست.

چرا لنز یک رنگی بار مصرف خوب است؟

این مطلب که لنز رنگی یکبار مصرف را حتما پس از 24 ساعت باید دور بیاندازید را جدی بگیرید. دیده شده که برخی از افراد با چشم هایی خشک و یا عفونت زدیه به چشم پزشک مراجعه و از لنزهای خود شکایت داشته اند و پس از انجام معاینات و تحقیق معلوم شده که آنها از این نوع لنز به مدت چند روز استفاده و به سلامت چشم خود ضرر زده و آنها را به خطر انداخته اند.

امروزه با پیشرفت های زیادی که در تولید لنز تماسی صورت گرفته بیشتر لنزهای یکبار مصرف لنز سیلیکون هایدروژل هستند که توانایی چند برابری رساندن اکسیژن را از طریق لنز فراهم می کند.

در صورتی که می خواهید از مارک لنز رنگی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا از محصولاتی که در بالای همین صفحه برای خرید فراهم شده چند نمونه را امتحان کنید. آنها کاملا بی خطر بوده و آنچنان راحتی در چشم شما فراهم می کنند که به هیچ وجه احساس وجود یک جسم خارجی را در چشم خود نخواهید داشت.

اینکه از کدام رنگبندی خوشتان بیاید بستگی زیادی به نوع سلیقه و حتی رنگ پوست و موی شما خواهد داشت. ممکن است که برخی از مشتریان از لنز عسلی و برخی دیگر از لنز طوسی بهتر استقبال کنند. تمام این مجموعه ها بطور کامل و با تلاش زیاد همکاران ما در لنزویژن فراهم شده تا شما عزیزان نگرانی نداشته باشید.

درمورد لنز یکبار مصرف بیشتر بدانید

بعد از اینکه در مورد لنز یک بارمصرف و کیفیت بالای آن توضیحات مختصری ارائه شد وقت آن رسیده تا شما عزیزان بعد از مراجعه به پزشک و دریافت نسخه خود یک نمونه از برند لنز را که در بالا هم به آنها اشاره شده را بخرید. موقعی که از آنها استفاده می کنید متوجه خواهید شد که دیگر از شر باکتری و چربی که بر سطح لنز شما می چسبیدند خلاص شده و نیازی به شستشو هم ندارید.

بیشتر بیماران بخاطر اینکه یک جسم خارجی مانند عینک دیگر مزاحمتی نداشته باشد به دنبال لنز چشم هستند و علاوه بر این به دنبال مارک لنز هستند که سلامت بینایی آنها را هم به خطر نیندازد. با استفاده از لنز یکبار مصرف تمامی این مسائل بخوبی قابل حل بوده و بدنبال آن دیگر هزینه های اضافی مانند خرید مایع لنز و جالنزی حذف خواهد شد. علت هم به این برمی گردد که باید در انتهای روز دور انداخته شوند، نه اینکه برای استفاده مجدد شستشو و نگهداری شوند.

لنز یکبار مصرف چه مزایایی دارد؟

از ابتدای مقاله تا می شد از مزایای لنز یکبار مصرف گفتیم و در ادامه می خواهیم به خاطر پراکندگی که داشتند همه آنها را یکجا کرده و بصورت لیست وار دومرتبه بازگو کنیم تا بهتر برای شما جا بیافتد و راحت تر باشید:

  • این لنزها بطور خاص برای بیمارانی که دور بینی و یا نزدیک بینی دارند طراحی شده است. البته نوع رنگی آنها نیز در بازار موجود است و در ایران هنوز لنز آستیگمات آن وارد نشده است.
  • چشم های حساس بهترین انتخاب را در لنز یکبار مصرف پیدا کنند و از رطوبت آنها بهره ببرند بهتر است.
  • استفاده از یک جفت تازه در هر روز ابتلا به عفونت و قرمزی چشم را کاهش می دهد.
  • عدم نیاز به شستشو و ضدعفونی کردن و حتی نگهداری برای روز بعد و دور انداخته شدن در پایان روز.
  • عدم نیاز به بخاطر آرودن تاریخ مصرف لنز . علت این است که با وجود اینکه خیلی روی موضوع تاریخ تاکید می شود باز هم بسیاری از بیماران آن را فراموش کرده و بعد از گذشت آن همچنان از لنز استفاده کرده و سلامت آن را تا حد نابینایی به خطر می اندازند. اما با داشتن لنز یکبار مصرف دیگر نگرانی نخواهد بود.

لنز  رنگی یکبار مصرف چه معایبی دارد؟

حال وقت آن رسیده که در کنار بسیاری از مزایایی که لنز یکبار مصرف دارد اشاره ای هم به برخی معایب آن داشته باشیم تا بتوانید با در نظر کرفتن آنها در کنار یک دیگر یک انتخاب خوب و عاقلانه داشته باشید :

  • بالا رفتن هزینه برای خرید لنز به خاطر تعویض روزانه آنها با یک جفت جدید و تعداد کم
  • استفاده برای اصلاح بینایی است نه رفع کلی مشکلات. برخی از تازه کارها فکر می کنند که لنز یکبارمصرف مشکل بینایی آنها را کاملا برطرف خواهد کرد.
  • نیاز داشتن به مراجعه به پزشک برای تایید استفاده از آنها مانند سایر مارک لنز طبی که ابتدا نیاز به نسخه چشم دارند . بعد باید با آن خریداری شوند.
  • در صورتی که دور انداخته نشوند رسوبات چربی به آنها چسبیده و مواد آن را که بعد از گذشت 24 ساعت فاسد شده زودتر از بین می برند.

طریقه استفاده از لنز یکبار مصرف

بعد از خرید لنز یکبار مصرف ابتدا باید قبل از آنکه درب بسته بندی آن ها را باز کنید دستان خود را بخوبی و با دقت با آب و صابون ضدعونی کنید. سپس با توجه به آموزش گذاشتن لنز در چشم که مشاهده خواهید نمود آنها را با نک انگست خود برداشته و داخل چشم خود بر طبق آموزش قرار دهید.

در طول روز در صورتی گه در محیط خشک و یا پر از گرد وغبار بودید با مقداری محلول شستشو دهید تا خشک نشده و تمیز شوند. پس از پایان یک روز راحت با آنها باید طبق آموزش برداشتن لنز از چشم عمل کرده و بیرونشان آورید و دور بیندازید. فراموش نکنید که خوابیدن آنها کار بسیار اشتباهی بود و عواقب بدی بهمراه خواهد داشت.

در پایان این پست از شما عزیزان می خواهیم که حتما پس از مدت زمان معینی که از لنز یکبارمصرف استفاده کردید حتما برای معاینات دوره ای به پزشک خود مراجعه و با وی مشورت کنید. برخی مواقع لازم می شود که حتی برند مورد نظر خود را تغییر داده و از یک نمونه دیگر استفاده کنید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+