لنز فستیوال مورنینگ Festival ❤️ خرید لنز رنگی مورنینگ فستیوال ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 2 نتیجه

460.000 تومان770.000 تومان
720.000 تومان850.000 تومان

لنز فستیوال مورنینگ

خرید لنز رنگی فستیوال مورنینگ

سالهاست که استفاده از لنزهای رنگی زیبایی در ایران و سرتاسر دنیا رایج شده است که یکی از این برندها که در ردیف اولین ها نیز قرار می گیرد لنز فستیوال مورنینگ کیو است که شامل 4 رنگ با سایه های طبیعی آبی ، سبز ، طوسی و عسلی می شود که در تناژهای 1، 2 و 3 توسط شرکت Interojo کره جنوبی تولید می شود.

این برند کره ای از سری لنز مورنینگ کیو عنبیه چشم که قسمت رنگی را شامل می شود به طور کامل تحت پوشش خود قرار می دهد و اطرافیان متوجه نخواهند شد که شما از لنز چشم استفاده می کنید. برای ایجاد یک ظاهر جذاب و دراماتیک باید موقع خرید لنز تماسی به رنگ مو و پوست خود توجه داشته و از بین طیف های گوناگون رنگ که لنز مورنینگ فستیوال دارد انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت خرید لنز فستیوال مورنینگ

لنز فستیوال مورنینگ در دو سری لنز سالانه و لنز فصلی تولید می شود و برای کسانی که همیشه بدنبال یک نگاه جذاب و زیبا هستند مناسب بوده و رنگ چشمشان را به طور کامل و طبیعی تغییر می دهد. افرادی که دچار عارضه های بینایی مانند دور بینی و نزدیک بینی هستند اصلا نگران نباشند، چون در فروشگاه لنزویژن می توانند نوع طبی رنگی این محصول کره ای را نیز خریداری نمایند.

این برند لنز در کنار مسئله زیباشناختی طوری طراحی شده که بتواند مشکلات بنایی مصرف کنندگان را در کنار کاربرد آرایشی برطرف کند و با نوع رنگی بدون نمره تفاوتی اندکی در قیمت دارند.

شاید خیلی از شما عزیزان از لنز رنگی استفاده کرده باشید که نتوانسته آن طور که باید طبیعی به نظر برسد و نگاه شما را مصنوعی نمایش داده است. این موضوع به خاطر این بوده که قبل از خرید با افراد با تجربه مشورت نکرده و حتی در صورتی که نیاز به مراجعه به اپتومتریست داشته اید، آن را در نظر نگرفته اید.

برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه و یا با مشاورین ما که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارند تماس حاصل نمایید تا راهنمای های لازم را دریافت کنید و در خرید لنز رنگی فستیوال دچار مشکل نشوید.

معرفی شرکت اینتروجو

کمپانی اینتروجو در کشور کره جنوبی که یکی از پیشتازان در عرصه تولید لنز طبی مورنینگ است روز به روز در حال پیشرف بوده و با استفاده از جدیدترین فناوری ها توانسته است محصولاتی باکیفیت بالا در سطح دنیا تولید کند. این شرکت همیشه به دنبال رفع نیازهای بیماران در حوزه بینای بوده است.

لنز رنگی فستیوال مورنینگ با استفاده از تکنولوژِی INC طراحی شده که می تواند علاوه بر کنترل دقیق بینایی به اصلاح دید بیمار نیز کمک شایانی کرده باشد. انواع محصولات لنز طبی و رنگی را می توانید در این برند مشاهده نمایید و از راحتی استفاده از آنها لذت ببرید.

شعار لنز فستیوال مورنینگ

مدیریت این برند دارای تفکر بسیار عالی در زمینه تولید لنزهای تماسی بوده و استراتژی و سیاست خود را در راستای رشد این مجموعه قرار داده است و با تلاش فراوان به کمک متخصصان خود توانسته است در مدت کوتاهی در همه جای دنیا گسترش پیدا کند.

بهره گیری از پرسنل خلاق و تکنولوژی منحصر به فرد باعث شده تا بتوانند محصولات با کیفیتی مانند لنز فستیوال مورنینگ را تولید کنند و به تمام جهان خلاقیت و کیفیت بالای محصولات خود را به اثبات برسانند. شعار زیبای ”ابداع برای بشریت” از همان روز شروع به کار همراه آنها بوده و تا به امروز توانسته اند به این مهم دست یابند. ارزش ها و رضایت مشتری یک اصل در این شرکت است و همیشه به آن توجه دارند.

خرید لنز رنگی فستیوال

لنز رنگی فستیوال مورنینگ از سری لنزهای زیبایی و طبی رنگی لنز مورنینگ است که با تلاش فراوان توانسته است در طول مدت کوتاه تاییدیه ود را از FDA آمریکا دریافت کرده و هم اکنون دو محصول فصلی و سالانه خود را به بازار لنز طبی رنگی چشم عرضه نماید. این محصول دارای رنگبندی بسیار زیبا و الهام گرفته از طبیعت است که در آنها می توانید رنگهایی همچون آبی، عسلی، طوسی و سبز را مشاهده نمایید.

یکی از ویژگی های مهم این محصول وجود ماده اصلی ساخت لنز به نام پلی ماکون در ساخت آن است و در کنار فن آوری هایدروژل توانسته اند راحتی و رطوبت لنز و چشم را بخوبی فراهم نمایند. هر لنز از ترکیب رنگهای مختلف مانند عسلی با یخی و طوسی با عسلی و بسیاری از تناژهای دیگر ساخته می شود.

یکی از رنگهای خاص این مجموعه لنز مشکی است و برای کسانی که از داشتن چشم های رنگی خسته شده و بدنبال تنوع رنگ هستند خیلی خوب است. این رنگ لنز با ابرو و موی مشکی خیلی زیباست و در ایران هم بیشتر خانم ها بخاط داشتن رنگ چشم مشکی زیبایی ویژه و جذابی دارند.

ویژگی های لنز رنگی مورنینگ

هر فردی بسته به نوع سلیقه ای که دارد رنگ لنز مورد نظر خود را انتخاب می کند و زیبایی که در نظر دارد که به آن برسد نیز شاید برای دیگر متفاوت باشد. اما نکته ای که در اینجا مهم است رسیدن به هدف است و در کنار آن باید در نظر گرفت که راحت بودن لنز در چشم و آسیب وارد نشدن به آن نیز مهم است و باید خیلی به آن توجه داشته باشید :

  • محتوای آب بسیار مناسب در هر دو نوع فصلی و سالانه آن وجود دارد.
  • رنگبندی بسیار ویژه و خاص با تناژهای مختلف که در برندهای دیگر کمتر مشاهده می شود.
  • برای هر دو گروه از مصرف کنندگان که رنگ طبیعی چشم روشن و تیره است مناسب می باشد.
  • اکسیژن به اندازه مورد نیاز به چشم رسیده و لنز رنگی فستیوال مورنینگ از خشک شدن آن جلوگیری می کند.
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+