لنز طوسی آبی ❤️ خرید لنز طوسی آبی روشن - دور مشکی ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 4 نتیجه

700.000 تومان
1.500.000 تومان1.800.000 تومان
1.500.000 تومان1.800.000 تومان

لنز طوسی آبی

خرید آنلاین لنز رنگی طوسی آبی

این روزها لنزها در انواع رنگهای مختلف مانند لنز طوسی آبی تولید می شوند و در ایران نیز طرفداران زیادی را در بین خانم ها و بخصوص دختران جوان به خود اختصاص داده اند. فرقی هم نمی کند که دارای عارضه های بینایی مانند دور بینی و یا نزدیک بینی باشند چون انواع نمره چشم در این لنزها مشاهده می شود.

لنز طوسی آبی برای زیبایی چشم

بیشتر کسانی که رو به این لنز می آورند سردی این رنگ را دوست دارند و در بین طیف های مختلف آن رنگ های لنز طوسی آبی روشن را بیشتر می پسندند به این علت که می خواهند چشم آنها روشن تر از حالت طبیعی آن به نظر برسد و بتوانند رنگ میکاپ خود را تیره تر انتخاب کنند.

گذاشتن این رنگ لنز بر روی چشمی که از بدو تولد مشکی یا قهوه ای تیره بوده است چشم شما را به رنگ روشن تر تغییر می دهد و طبیعی بودن آن را حفظ می کند. دقت داشته باشید که این درجه روشنی با رنگ پوست و موی شما هم در ارتباط است پس در انتخاب روشن یا تیره بودن لنز خود حساس باشید.

در دنیا بیشترین مصرف لنز طوسی آبی را مردم ایران دارند و علت آن هم بیشتر به رنگ پوست برمی گردد که اکثرا گندمی و سبزه هستند. البته منظور ما این نیست که افرادی که پوست سفید دارند نمی توانند از این رنگ لنز استفاده کنند.

ترکیب صورت و لباس خود را باید طوری انتخاب کنید تا وقتی این رنگ لنز چشم زیبا را در چشم خود می گذارید طبیعی بودن چشم را حفظ کرده و بخوبی روی آن بنشیند. لنز رنگی در هر نوعی برای پوست سفید و روشن تناسب خوبی ایجاد می کند.

این لنز رنگی چشم از زیر مجموعه های لنز طوسی و یا لنز آبی به شمار می آید و مانند آن با لباسهایی که روشن هستند بسیار عالی می شود. کسانی که پوست سبزه دارند می توانند از از توناژهای تیره تر این لنز جذاب استفاده کنند.

رنگ چشم متناسب لنز طوسی آبی

اگر می خواهید تصویرصورت شما سرد و زیبا به نظر برسد آن را با لنز طوسی آبی پوشش دهید و از زیبایی ترکیب رنگی که بوجود می آورد لذت ببرید. این رنگ لنز روشنی خاصی دارد و وقتی بر روی چشم روشن قرار می گیرد به نظر زیباتر خود را نشان داده و احساس بودن یک لنز واقعا طبیعی به شما دست خواهد داد.

وقتی برای نمونه از کاتالوگ نمونه رنگها بر روی چشم مدل نگاه می کنید اولی ببینید که رنگ چشم اصلی مدل چه بوده است به خاطر اینکه اگر تیره باشد رنگ نیز مقداری تیره تر از آنچه در بسته بندی آن می بینید خواهد شد و به همین علت باید به احتمال زیاد بر روی دو مدل با چشم روشن و تیره تست شده باشد.

سری های لنز طوسی آبی

لنز طوسی آبی در دو سری دور دارد و بدون دور توسط تولید کنندگان مختلفی به بازار عرضه می شوند و دارای نمونه های تصویری مختلف هستند که می توانید چند مورد از آنها را در لینک معرفی شده مشاهده نمایید.

سری بدون دور

این سری از لنز طوسی آبی که به سری بدون حاشیه هم شناخته می شود نسبت به نوع دوم بخاطر نداشتن هیچ دایره خطی در بیرون روشن تر و پر طرفدار تر هستند. مانند رنگ آیس اسکای برند جمستون، رنگ کتن وایت برنداستلا و رنگ آیس سری هیدروکور برند سولوتیکا که همگی از بهترین ها در این نوع لنز طبی رنگی هستند.

سری دور دار

این سری در اطراف خود مانند برخی چشم های طبیعی دارای یک حلقه مشکی نقطه چین است که که طبیعی تر شدن لنز بر روی چشم خیلی کمک می کند مانند رنگ آیس سری نچرال کالرز سولوتیکا و رنگ ادیکت بلو برند آناستازیا که تمامی مصرف کنندگان از آنها راضی بوده اند و معتقدند که طبیعی ترین برندهایی هستند که تابحال بر روی چشم داشته اند.

این رنگها معمولا یک ته مایه یخی هم دارند که دارای شیارهایی در بین لنز است که ترکیب زیبایی از لنز یخی را بوجود می آورد و در هر دو سری می توان آنها را مشاهده نمود.

یک لنز رنگی نرم و راحت

لنز نرم به آندسته از لنزهایی گفته می شود که قابلیط انعطاف بیشتری دارند و جنس مواد پلاستیکی مخصوص مانند Polymacon و PolyHema ساخته می شوند و فناوری ساخت آنها سیلیکون هایدروژل و در برخی هایدروژل است. لنز طوسی آبی هم از همین مواد ساخته می شود و وقتی در چشم شما قرار می گیرد احساس راحتی زیادی دارید به طوری که وجود لنز را حس نخواهید کرد.

اگر برای اولین بار هم می خواهید از این لنزها استفاده کنید اصلا نگران نباشید چون خیلی زود بخاطر نرم بودن به آنها عادت خواهید کرد حتی اگر برای مدت بلند بخواهید استفاده کنید.

لنز رنگی را بسته به مدت زمانی که مورد نیاز است در چشم شما باشد خرید کنید چون ممکن است از آندسته افرادی باشید که اولین بار از لنز طوسی آبی استفاده می کنند ممکن است زیاد به شما نیاید و تصمی بگیرد رنگ آن را تغییر بدهید پس بهتر است از نوع یکبار مصرف روزانه باشد تا خسارت مالی ندیده باشید.

استفاده از لنزهای سالانه به لحاظ اقتصادی بهتر است اما باید این را درنظر بگیرید که نیاز به مراقبت بیشتری خواهند داشت و در صورتی که پاره شوند دیگر باید دور انداخته شده و متضرر خواهید شد. لنزهای فصلی هم که بدلیل کوتاه بودن مدت مصرفشان از دو مورد دیگر به لحاظ بهداشتی راحت تر نگهداری می شوندو برای حفظ سلامت چشم کارایی بهتری دارند.

مدت زمان استفاده از لنز طوسی آبی

هر لنز چشمی درار یک دوره چند روزه مصرف است که به سه دسته لنز روزانه ، لنز فصلی و لنز سالانه تقسیم بندی می شود. لنز طوسی آبی هم در برندهای مختلفی که تولید می شود شامل این سه مورد می شود و این دوره ها با تاریخ انقضا که روی شیشه یا جعبه ژلاتینی لنز درج شده فرق می کنند.

مدل روزانه لنز طوسی آبی

لنز طوسی آبی روزانه را باید پس از باز کردن درب جعبه لنز از ابتدا تا مدت فقط 24 ساعت در یک شبانه روز استفاده کنید و دقت داشته باشید که حتما موقع خواب از چشم خود بیرون آورید و صبح روز بعد یک لنز جدید استفاده کنید. برندهای معروفی مانند لنز دهب و لنز بلا شامل این نوع از لنز می شوند.

مدل فصلی این رنگ لنز

این مدل هم باید پس از اولین بار که از بسته بندی بیرون آورده می شود فقط به مدت 3 ماه استفاده شود و حتما دقت کنید که اگر قبل از این مدت تاریخ انقضا روی بسته بندی لنز تمام شده باشد باد دور انداخته شود و دیگر مدت سه ماه نباید مد نظر قرار گیرد. امروزه دیگر بیشتر برندهای لنز از این نوع هستند و کشورهای مختلفی مانند برزیل، ایتالیا و کره جنوبی تمرکز خود را بر روی ساخت این لنزها گذاشته اند.

مدل سالانه آن

مدل سالانه لنز طوسی آبی هم تفاوت آن با دو تای قبلی این است که بجای یک و 3 ماه می توانید مدت زمان 12 ماه از آن استفاده کنید. البته باز هم تاکید می کنیم که زمان انقضا لنز را در نظر داشته باشید. لنز سولوتیکا، دهب و ماکسیما در دنیا حرف اول در تولید این لنزها را می زنند.

نباید برای رفتن به مهمانی یا عروسی از لنزهای کرایه ای استفاده کنید چون بیماری می تواند براحتی از طریق لنز منتقل شود. بیشتر آرایشگاه های زنانه امروزه این لنزها را از نوع سالانه خرید می کنند و به مشتریان خود کرایه می دهند که از طریق مراجع قانونی باسد یا آنها برخورد شود.

خرید لنز طوسی آبی

چند نکته درباره استفاده لنز طوسی آبی

بهتر است موقعی که تصمیم می گیرد که از لنز تماسی آن هم از نوع رنگی آن استفاده می کنید یکسری نکات را که برای سلامت چشم شما مفید خواهد بود را حتما رعایت کنید تا به چشم شما آسیبی نرسیده و دچار بیماری های عفونی چشم نشوید :

  • مدت زمان مصرف لنز از روزی که پلمپ آن را باز می کنید شروع می شود و با تاریخ انقضای آن فرق می کند. چون شاید مثلا در مورد لنز فصلی هنوز به پایان سه ماه نرسیده باسید ولی تاریخ انقضا آن تمام شده باشد پس باید آن را زودتر دور بیاندازید.
  • مواقعی که لنز طوسی آبی در چشم شما نیست حتما آن را در جالنزی حاولی محلول مخصوص نگهداری کنید و هرگز در آب معمولی نه بگذارید و نه بشوید.
  • در طول روز چربی های زیادی به سطح لنز می چسبند و تنها راه خلاصی از آنها استفاده از شستشو با محلول لنز است. تنها از این طریق است که آلودگی ها را می توانید از بین ببرید.
  • برای خرید بهترین و مناسب ترین محلول حتما با چشم پزشک مشورت کنید چون یک مورد مهم برای کسانی است که لنز دارند و با نبودن یا بد بودن آن به چشم خود آسیب خواهید زد.
  • از محلول که مخصوص لنز سخت است برای شستشوی لنز نرم استفاده نکنید چون مواد تشکیل دهنده آنها با یکدیگر متفاوت است.
  • در مورد خرید لنز طوسی آبی حتما به فروشگا لنزویژن مراجعه کنید چون تنها فروشگاه معتبر در ایران است که با نمایندگی های وارد کننده به طور مستقیم در ارتباط است.
  • اگر در طول روز زیاد در معرض نور خورشید هستید در موقع خرید لنز دقت کنید که ویژگی محافظت در برابر اشعه های مضر UV را درخود داشته باشد تا بتواند از ورود اشعه های مضر به چشم جلوگیری نماید.

مشخصات فنی لنز طوسی آبی

قبل از خرید لنز طوسی آبی باید یکسری اطلاعات را در مورد چشم خود بهمراه داشته باشید که برای هر فردی متفاوت است و همه اینها را می توانید از چشم پزشک پس از انجام معاینات لازم در یک برگ نسخه لنز چشم دریافت کنید. در ادامه به توضیح آنها می پردازیم :

دیامتر لنز طوسی آبی : برای مشخص کردن قطر لنز از این عدد که معمولا بین 13 و 14 است استفاده می شود و اگر هم کسی بخواهد لنز روی چشم درشت تر خود را نشان دهد می تواند از لنز با قطر بیشتر استفاده کند که البته این کار توصیه نمی شود و همیشه باید سعی کنید از لنزی استفاده کنید که دقیقا اندازه قرنیه چشم شما باشد.

منحنی لنز طوسی آبی : این عدد میزان انحنای لنز را نشان می دهد و با یک آزمایش با ابزار چشم پزشکی توسط پزشک به شما اعلام می شود و معمولا در بین بیشتر خانم های ایرانی عدد 8.6 است. به این مشخصه زیاد اهمیت داده می شود چون اگر دقیقا همین نباشد لنز روی چشم شما بخوبی نمینشیند و دائما جابجا خواهد شد و به چشم شما آسیب می زند.

اکسیژن رسانییکی دیگر از گزینه هایی که در یک لنز مهم است میزان اکسیژنی است که در طول مدت استفاده می تواند از طریق لنز به چشم شما وارد شود. اگر اکسیژن به اندازه کافی از طریق عنبیه وارد نشود به چشم آسیب وارد می شود. توجه داشته باشید که تنها راه ورود اکسیژن به چشم از طریق عنبیه است و لنز نباید مانعی برای آن باشد.

از تماس لنز طوسی آبی با آب خودداری کنید

هیچوقت بجای محلول مخصوص برای شستشوی بنز از آب معمولی استفاده نکنید چون شامل موادی است که به لنز شما آسیب می زند و باعث خراب شدن آن می شود.

اگر تصمیم به رفتن استخر دارید تا شنا کنید حتما قبل از آن لنز را بیرون آورده و یا اینکه از یک عینک مخصوص شنا که ضد آب است استفاده کنید چون میکروبهای داخل آب وارد چشم شما شده و به سطح لنز می چشبند و آن را آلوده می کنند. حمام رفتن هم برای دوش گرفتن شامل گزینه هایی است که لنز با آب در تماس خواهد بود پس باید حتما لنز طوسی عسلی را از چشم خارج نمود بعد به زیر دوش بروید.

و در پایان مقاله اینکه قبل از اقدام به هرگونه میکاپی مانند ریمل زدن و خط چشم کشیدن حتما ابتدا لنز را داخل چشم خود بگذارید چون مواد آرایشی محل تجمع میکروبها در دور چشم است و در اثر برخورد لنز با آنها به سطح آن چسبیده و وارد چشم و موجب تحریکر، قرمزی و حتی سوزش آن می شوند.

استفاده از ناخن بلند در هنگام گذاشتن لنز در چشم اصلا توصیه نمی شود چو یکی از عوامل پاره شدن لنز و حتی خراش دادن سطح چشم داشتن ناخن بلند است.

قبل از برداشتن لنز از چشم هم ابتدا دستان خود را که در تماس با لنز خواهند بود به طور کامل با آب و صابون ضدعفونی و با یک حوله نرم که پرز ندهد خشک کنید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+