لنز سیلیکون هایدروژل ❤️ خرید انواع لنز سیلیکونی چشم ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 12 نتیجه

فروش ویژه
380.000 تومان1.300.000 تومان
400.000 تومان1.100.000 تومان
فروش ویژه
450.000 تومان1.200.000 تومان
580.000 تومان1.750.000 تومان
580.000 تومان1.600.000 تومان
580.000 تومان1.300.000 تومان
700.000 تومان
750.000 تومان2.250.000 تومان
800.000 تومان2.200.000 تومان
900.000 تومان1.000.000 تومان
1.100.000 تومان2.500.000 تومان
1.150.000 تومان

لنز سیلیکون هایدروژل

خرید لنز طبی سیلیکون هایدروژل

لنز سیلیکون هایدروژل یا همان لنز طبی سیلیکونی از سری لنز سیلیکونی نرم پیشرفته ای هستند که اجازه می دهند اکسیژن براحتی از طریق لنز به داخل قرنیه نفوذ کند. در واقع خصوصیت این نسل جدید این است که اکسیژن تا 5 برابر بیشتر نسبت به لنزهای هایدروژل به چشم مصرف کننده تزریق می شود.

لنز هیدروژل سیلیکون مانند سایر لنز طبی دیگر از جنس نرمی ساخته می شود و در صورتی که خشک شود میتواند در محلول قرار گرفته و نرمی خود را دوباره بدست آورد و دوباره نرم و ژله مانند شود.

راهنمای کامل خرید لنز سیلیکون هایدروژل

در سال های اخیر لنز سیلیکون هایدروژل توسط برندهای معروفی مانند لنز آلکان ، لنز بایوفینیتی و لنز بوش اند لوب تولید شده است. که بیشتر آنها محصولات لنز طبی سیلیکونی و رنگی نرم را در بر می گیرد.

سیلیکون یک نوع ماده انعطاف پذیر است که از جنس پلاستیک بوده و شامل سیلیکون، اکسیژن و کربن و چند مورد دیگر از مواد شیمیایی است. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت لنز طبی سیلیکونی از این ماده برای افزایش نفوذپذیری اکسیژن استفاده می شود.

امروزه دیگر از لنز طبی سیلیکونی بطور ویژه برای رفع مشکلات هیپوکسی استفاده می شود و جایگزین خوبی برای مواد هایدروژل نرم معمولی بحساب می آید. بهتر است همیشه لنز ساخته شده با این مواد را خریداری نمایید. برای تمامی بیماران از جمله دوربین، نزدیک بین و آستیگماتیسم لنز سیلیکون هایدروژل تولید می شود که می توانید به راحتی با مراجعه به بالای همین صفحه چند نمونه از بهترین های آن را مشاهده نمایید.

مزایای لنز سیلیکون هایدروژل

لنزهای قدیمی توانایی کمی برای انتقال اکسیژن به سطح چشم را داشتند که بخاطر همین اکسیژن قرنیه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و عوارضی را برای چشم به همراه دارد. مانند قرمزی چشم، تورم قرنیه و تاری دید و در صورت حاد بودن حتی خطر ابتلا به عفونت های چشمی را نیز افزایش می دهد. لازم به ذکر است که از آن به هیپوکسی نیز نام می برند.

یکی از مسائل مهمی که جامعه متخصصین در زمینه لنز تماسی را به خود مشغول کرده همین مسئله هیپوکسی است که بسیار ناراحت کننده است. با ادامه افزایش مصرف کنندگان لنزهای نسل قدیم مبتلا به هیپوکسی لنزهای سیلیکون هایدروژل به امید کاهش آن و افزایش ایمنی بیشتر به بازار معرفی شدند.

افزایش اکسیژن رسانی برای لنزهای چشمی خیلی مهم است و می تواند برای مصرف کننده خیلی مفید باشد و تمامی افراد باید موقع خرید آن به پزشک مراجعه و به توصیه های او در مورد استفاده از لنز بخوبی عمل کنند. بعد از تحقیقات بسیار توسط آلکان معلوم شده که همیشه تعدادی هستند که از آنها موقع خواب هم استفاده می کنند و این در صورتی است که کاملا این موضوع اشتباه است.

تا به امروز شواهد رسمی دال بر آلرژی زا بودن لنز سیلیکون هایدروژل وجود ندارد و حتی سازمان غذا و داروی آمریکا هم این مورد را تایید نموده است. تمامی کسانی که تا به امروز از این نوع لنز استفاده نموده اند آن را تایید کرده و رضایت کامل خود را اعلام نموده اند. لنز سیلیکونی هیچگونه جنبه منفی بر روی چشم نداشته و در طول روز ایجاد ناراحتی ندارد.

کاهش خطر ابتلا به عفونت چشم

لنز سیلیکون هایدروژل خطر ابتلا به عفونت چشمی را کاهش می دهد. تحقیقات انجام شده توسط متخصصان در زمینه لنزهای تماسی نشان داده است که خطر ابتلا به عونت در چشم در این نوع لنزها نسبت به هایدروژل بسیار کمتر است.

هیچ موردی از عفونت در بیمارانی که از این نوع لنزها بطور روزانه استفاده کرده اند وجود نداشته و این در حالی است که در مواردی دیده شده افرادی که از لنز هایدروژل استفاده کرده اند مقداری عفونت بخاطر عدم رعایت بهداشت و اکسیژن رسانی پایین داشته اند.

خطر ابتلا به این بیماری چشمی در هر دو مورد سیلیکون هایدروژل و هایدروژل برای کسانی که با لنز می خوابند وجود دارد و بیشتر علت آن به این برمیگردد که وقتی پلک ها روی هم قرار می گیرند اکسیژن نمیتواند بخوبی از طریق لنز وارد چشم شود و در نتیجه دچار عفونت می شود.

محققان به این نتیجه رسیدند که کسانی که با لنز هیدروژل سیلیکون می خوابند در مقایسه با افرادی که در طول روز از آن استفاده می کنند بیشتر به عفونت های چشمی مبتلا می شوند. توصیه چشم پزشکان به تمامی بیمارنی که می خواهند از لنز تماسی استفاده کنند این است که به هیچ عنوان با آنها نخوابند و موقع خواب از چشم بیرون آورده و در جالنزی حاوی محلول لنز نگهداری نمایند.

همچنین تاکید شده تا کسانی که زیاد مطالعه می کنند از لنز سیلیکون هایدروژل استفاده کنند و سعی کنند که نوع ماهانه آن را داشته باشند تا بعد از هر ماه آن را با یک جفت جدید جایگزین نمایند. امروزه در ایران بیشتر به دنبال مارک هایی هستن که در بالا هم به آنها اشاره شد و معمولا ساخت آمریکا یا انگلیس هستند.

بررسی بیشتر لنز سیلیکون هایدروژل

برخی از مصرف کنندگان مراجعه نموده و اظهار دارند که لنز سیلیکون هایدروژل که خریداری نموده اند موجب قرمزی و حتی تحریک چشم آنها می شود. بهتر است که بدانید این علائم ممکن است بیشتر بخاطر رعایت نکردن نکات نراقبتی و بهداشتی باشد. به طور مثال درست است که این نوع لنز اکسیژن بیشتری را به چشم وارد می کند اما بخاطر سیلیکونی که دارد زودتر هم رطوبت خود را از دست می دهد و باید در مدت استفاده بازه های زمانی مشخص آنها را بیرون آورده و در محلول بگذارید تا رطوبتشان بازگردانی شود.

برای مقابله با این مشکلات علاوه بر محلول یکسری قطره مرطوب کننده لنز هم در بازار موجود است و شامل موادی هستند که آبرسانی خوبی دارند. خیس بودن لنز برای مصرف کننده مشکلی بوجود نمی آورد و می تواند خشکی چشم را براحتی برطرف کند.

دلیل اینکه چرا لنز سیلیکون هایدروژل مناسب است به این برمیگردد که وقتی اکسیژن بتواند از سطح جلوی چشم وارد می شود قرنیه حساسیت طبیعی خود را حفظ می کند و باعث می شود که فرد مصرف کننده متوجه حضور لنز در چشم خود نشود. یافته های محققان بر این است که به علت نرمی بالا و سطح نازکی که این لنزها دارند سطح تماس آنها با اعصاب حسی که در جلوی چشم است به گونه ای شده که مزاحمت برای عملکرد درست بینایی فرد ندارد و حتی آن را بهبود می بخشد.

آیا لنز سیلیکون هایدروژل برای شما مناسب است ؟

بهترین مشخصه ای که می توان در مورد لنز سیلیکون هایدروژل به آن اشاره کرد کاهش مشکلات مربوط به هیپوکسی مبروط به لنزهای سری قدیم است. این ویژگی باعث شده تا اکثر چشم پزشکان به اتفاق استفاده از آنها را در درجه اول به بیمار خود پیشنهاد دهند.

افزایش اکسیژن رسانی نیز دلیل دیگری است که لنز سیلیکونی را برای اکثر بیماران مفید کرده و به چشم آنها اجازه می دهد تا براحتی اکسیژن را دریافت کرده و دچار خشکی، قرمزی و سوزش نشوند. این باعث می شود تا قرنیه راحت و ایمن بماند و روز خوبی را برای شما فراهم کند.

سر انجام این نکته قابل توجه است که در حال حاضر تمامی لنزهایی که با این فن آوری ساخته می شوند مورد تایید FDA آمریکا قرار گرفته اند و به بازار عرضه شده اند. اکثر آنها دارای نمره های مثبت و منفی هستند و بهترین را برای یک انتخاب درست برای شما مراجعه به پزشک متخصص و دریافت نسخه لنز چشم مخصوص شماست. تناها با داشتن نسخه می توانید از فروشگاه ما خرید خود را انجام دهید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+