لنز رنگی سولکو Soleko ❤️ نمایندگی خرید لنز طبی رنگی سولکو ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 2 نتیجه

750.000 تومان
1.200.000 تومان

لنز رنگی سولکو

خرید لنز رنگی سولکو

در دنیای مدرن امروزی یکی از مواردی که از سوی خانم ها مورد توجه قرار میگیرد و لنز رنگی سولکو یکی از ابزار آرایشی و زیبایی است که در این مهم خیلی به کار آمده است. چشم از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در ظاهر و صورت افراد است و باید به زیبایی آن توجه ویژه داشت و از سلامت آن غافل هم نشد.

امروزه ابزارهای زیادی در دنیای مد و زیبایی به کار گرفته می شود تا همه بتوانند با استفاده از آنها به کمال مطلق در زیبایی برسند. اگر بخواهیم به معرفی مهمترین آنها بپردازیم می توانیم به لنز رنگی اشاره کنیم که نگاه شما را کاملا زرق و برق بخشیده و در تغییر رنگ طبیعی آن بخوبی تاثیر گذار است.

قیمت خرید لنز رنگی سولکو

لنز طبی رنگی سولکو یکی از محصولات لنز چشم تولید شده توسط کمپانی معروف ایتالیایی است. این لنز سولکو از کیفیت و راحتی خاص در بین انواع لنز رنگی نرم برخوردار است. پیشنهاد می شود در صورتی که به دنبال یک لنز زیبایی و لنز طبی با برترین کیفیت هستید در بازار بزرگ این محصولات به دنبال این لنز چشم باشید.

لنز رنگی سالانه سولکو و لنز فصلی سولکو هر کدام رطوبتی که دارند بر اساس مدت زمانی که قرار است مورد استفاده قرار گیرند متفاوت است اما به لحاظ اکسیژن رسانی هر دو از سطح خوبی برخوردار هستند و چشم شما کمبود اکسیژنی را احساس نخواهد نمود. پس می توان نتیجه گرفت که این برند تمامی فاکتورهای لازم برای یک لنز با کیفیت را در خود دارد. در ایران این لنز چشم طبی رنگی توانسته که مجوز بهداشت را نیز به راحتی دریافت نماید.

خیلی از خانم ها وقتی با متخصصین ما در لنزویژن تماس می گیرند دور دار بودن و یا بدون دور بودن لنز رنگی برایشان مهم است، چون معتقدند که تاثیر زیادی در طبیعی بودن آن بر روی چشم دارد. لنز رنگی سولکو م بخاطر تنوع در سلیقه مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا این نکته را مد نظر خود قرار داه و این برند را در دو نوع دور مشکی  و بدون دور مشکی طراحی و به بازار عرضه نموده است.

انواع رنگهای آبی ، طوسی ، عسلی ، یخی و سبز را می توانید در طیف های مختلف این برند زیبا مشاهدن نمایید که برای هر نوع سلیقه و استایلی که بخواهید مناسب هستند. در بین تمام این رنگها پرل ( طوسی یخی ) و هیزل ( عسلی ) از همه پرفروش تر بوده اند و همچنان طرفداران خود را راضی نگه داشته اند.

رعایت نکات بهداشتی

  • شستن دست ها قبل از تماس با لنز هرگز فراموش نشود و در صورتی که انجام نشود عامل انتقال میکروب به سطح آن خواهند بود.
  • استفاده از صابون روغنی و حتی آب شیر برای شستن لنز کاملا اشتباه است و وقتی آنها را بیرون آوردید با محلول مخصوص تمیز کنید.
  • انواع محلول شوینده لنز هستند که آنها را کاملا ضدعفونی می کنند و فقط باید دقت کنید که از محلول لنز سخت برای لنز نرم استفاده نکنید.

ویژگی های لنز طبی رنگی سولکو

شناخت تمامی برندهای لنز چشم موجود در بازار یکی از مهمترین مواردی است که قبل از تصمیم به استفاده از آنها باید به دنبال آن باشید و پس از آنکه اطلاعات کافی در مورد کیفیت ساخت و قیمت آنها بدست آوردید می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید کنید.

لنز چشم را از مراکز معتبر فروش مانند فروشگاه لنزویژن تهیه و خریداری کنید چون ما هر دو مورد کیفیت و قیمت مناسب را برای شما تضمین می کنیم و تمامی محصولات ما در دنیای لنز تماسی خوش نام و معروف می باشند.

  • رساندن اکسیژن کافی به قرنیه چشم که می توان گفت حساس ترین قسمت از چشم و بدن انسان است. پس این مورد مهم را باید در لنز رنگی سولکو حتما بررسی کنید.
  • اشعه مضر ور خورشید همیشه برای سلامت چشم ضرر دارد و این لنز رنگی چشم بخوبی از ورود آن به چشم جلوگیری می نماید.
  • یک لنز خوب باید بتواند رطوبت لازم خود و چشم را فراهم کند چون با گذشت زمان رطوبت هر دوی آنها کاهش یافته و آسیب جدی به چشم مانند خشکی و قرمزی آن وارد می شود و در اینجا یکی از وظایف اصلی لنز این است که به اندازه کافی رطوبت داشته باشد. می توانید در کنار آن از محلول و قطره مرطوب کننده هم استفاده نمایید. بنابراین در نظر گرفتن گزینه رطوبت نیز خیلی حساس و مهم است و باید دقت بیشتری داشته باشید.
  • تغییر رنگ کامل چشم به خاطر بافت خاصی که در ساخت آن بکار رفته و باعث شده که برای هر نوع رنگ چشم تیره و روشن مناسب باشد. این عامل باعث شده که شما انتخاب های زیادی در تنوع رنگی که لنز رنگی سولکو دارد و زیبا هم هستند داشته باشید.

در مورد لنز رنگی سولکو بیشتر بدانید

متخصصین ایتالیایی در ساخت این لنز از یک ترکیب دو لایه از رنگ در طراحی آن استفاده کرده اند که وقتی در چشم گذاشته می شوند نگاهی پر معنا همراه با جذابیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند و برای کسانی که اثر طبیعی بودن بر روی چشم مهم است راضی کننده خواهد بود.

پوشش دادن کاملا قسمت رنگی چشم از جمله فاکتورهایی است که لنز رنگی سولکو در خود دارد و کمتر لنزی را می توانید پیدا کنید که اینقدر دقیق و راحت روی چشم قرار گرفته و با داشتن قطر و منحنی پایه مناسب راحتی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

همانطور که قبلا گفتیم این برند لنز چشم دارای دو سری دور دار  و بدون دور است که نمونه دوم آن بخاطر فاقد حلقه لیمبال در اطراف خود بر روی چشم روشن تر به نظر می رسد و برای کسانی مناسب است که رنگ طبیعی چشم آنها تیره است.

مواد بکار برده شده در لنز رنگی سولکو مقاومت آن در برابر پارگی را بالا برده و باعث شده که در برابر انواع چربی و پروتئین بخوبی عمل کرده و کمتر به سطح آن بچسبند و خللی در کار آن ایجاد نکنند. تمامی اینها را مدیون تکنولوژی ایتالیایی و منحصر به فرد خود است.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+