لنز رنگی الامور El Amore ❤️ سری آمور و رترو ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 2 نتیجه

1.500.000 تومان1.600.000 تومان
1.500.000 تومان1.600.000 تومان

لنز رنگی الامور

لنز رنگی الامور یک لنز رنگی سالانه و ساخته شده با فناوری هایدروژل می باشد. استفاده از لنز رنگی یک راه بسیار ساده برای تغییر رنگ چشم است.

با توجه به نوع لنز رنگی که انتخاب می کنید؛ می توانید تغییرات بسیار ظریف و یا چشمگیری در چهره خود ایجاد کنید.

حتی اگر قصد دارید از لنز چشم برای بهبود بینایی خود استفاده کنید؛ بهتر است به جای خرید لنزهای طبی شفاف معمولی از لنز طبی رنگی استفاده کنید. با استفاده از این لنزها دارای چهره ای متفاوت و جذاب تری خواهید شد.

نمایندگی خرید لنز رنگی الامور

در حال حاضر لنزهای رنگی بسیار متنوع و جذابی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها برای زیباتر کردن چشمان و چهره خود استفاده کنید.

لنز رنگی الامور یکی از برندهای مورد تایید سازمان غذا دارو آمریکا و ایران می باشد. این لنز سالانه می باشد که بر خلاف لنزهای روزانه و فصلی امکان استفاده ی طولانی تری از لنز را فراهم کرده است.

این لنز رنگی با استفاده از فناوری هایدروژل ساخته شده است. این لنز دارای محتوای آب 40 درصدی است. محتوای آب لنز در راحتی لنز به هنگام قرار داشتن به روی چشم بسیار تاثیر گذار است.

این لنز علاوه بر محتوای اب مناسبی که دارد از اکسیژن رسانی خوبی به چشم نیز برخوردار است. می توانید اطمینان داشته باشید که در طول استفاده از این لنز دچار خستگی و ناراحتی نخواهید شد.

البته توجه داشته باشد که رعایت نکات بهداشتی نیز در طول زمان استفاده از لنز بسیار با اهمیت می باشد. رعایت این نکات هم به حفظ سلامت لنزها و هم به حفظ سلامت چشم ها کمک می کند.

لنزهای رنگی الامور در دو سری رترو و آمور تولید می شود. تمام مدل های لنزهای این برند هم به صورت نمره دار و بدون نمره قابل تهیه است.

لنز الامور سری رترو

این سری از لنز الامور مجوعه ای از لنزهای رنگی بسیار زیبا و دور دار می باشد. لنزهای رنگی دور دار می تواند تغییرات چشمگیرانه تری در چشم ایجاد کند.
این لنزها در قطر 14.00 میلیمتر و انحنای پایه ی 8.6 میلیمتر در رنگ های بسیار متنوع آبی، سبز، طوسی، قهوه ای، عسلی و … قابل تهیه است.

لنز الامور سری آمور

سری آمور لنز رنگی الامور شامل 17 لنز رنگی بدون دور است. افرادی که به دنبال تغییرات ظریف تری در رنگ چشمشان هستند می توانند از لنزهای رنگی این سری استفاده کنند.

این سری از لنز الامور نیز لنزهای رنگی به قطر 14.00 میلیمتر و انحنای پایه ی 8.6 میلیمتر است.

قیمت لنز رنگی الامور

گرچه در نگاه اول شاید فکر کنید این لنز از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. اما به چند دلیل می توان قیمت لنز رنگی الامور بسیار مناسب می باشد:

  • اول از همه این لنز رنگی یک لنز رنگی سالانه است. یعنی شما با پرداخت این مبلغ تا یکسال دارای یک جفت لنز رنگی بسیار زیبا خواهید شد. در حالی که لنزهای فصلی هر سه ماه نیاز به تعویض دارند. لنزهای رنگی روزانه که دارای طول عمر کوتاه تر و یک روزه می باشند نیز برای استفاده طولانی به هیچ عنوان صرفه اقتصادی نخواهند داشت.
  • این لنز رنگی از پوشش رنگ بسیار بالایی برخوردار است. طبیعی بودن این لنز به روی چشم هم چنین راحتی فوق العاده آن در چشم از ویژگی های این لنز است که قیمت بالای آن را توجیه می کند.
blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+