لنز گربه ای Cat eye lenses ❤️ خرید لنز چشم گربه ای ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 3 نتیجه

440.000 تومان480.000 تومان
540.000 تومان600.000 تومان
800.000 تومان850.000 تومان

لنز گربه ای

خرید لنز گربه ای

جشن هالووین را می توانید با خرید یک لنز گربه ای نیز تجربه کنید. آنها هم مانند لنز هالووین نگاه شما را به ظاهری جسورانه و براق مانند مانند چشم گربه تبدیل می کنند. می توانید مانند یک گربه طعمه خود را هیپنوتیز کنید. لنز رنگی رینبو یک مجموعه منحصر به فرد از جدید ترین و شیک ترین مدلهای این نوع لنز است. پیشنهاد می کنیم برای جشن بعدی خود و یا یک رویداد مهم آنها را امتحان کنید.

خرید لنز چشم گربه ای

چشم گربه مورد علاقه برخی از خانم های ایرانی است و در سالهای اخیر شخصیت های سلبریتی نیز مشاهده شده اند که از این سایه برای چشم خود استفاده می کنند. خرید لنز گربه ای ساده ترین و ارزان ترین راه برای تبدیل فوری نگاه شما به یک Cat است. به نظر شما این لنز رنگی فقط برای استفاده در مهمانی های خاص است؟ این لوازم زیبایی جسورانه و پر زرق و برق می توانند بخوبی ظاهر شما را تغییر داده و شگفت انگیز کنند. این تنها می تواند یک راه ایده آل به نظر برسد.

در فروشگاه لنزویژن ما طیفی گسترده ای از این نوع لنز را در سایه های آبی، قرمز و سبز را برای شما در دسترس قرار داده ایم که کاملا طبیعی بوده و بر روی چشم خیلی واقعی به نظر می رسند. از آنجا که این محصول که در بالا به آن اشاره کردیم ساخت کره جنوبی است از کیفیت بالایی برخوردار است توانایی این را دارد که حتی تیره ترین چشم ها را به طور کامل پوشش دهد.

درباره این لنز بیشتر بدانید

رینبو یک طیف گسترده از لنزهای چشم گربه ای و کاملا واقعی را برای هر نوع سلیقه و رنگ پوستی ارائه می دهد. این برند بسیار عالی است و در ساخت آن از به روزترین فن آوری های دنیا استفاده شده است که استفاده از آن را راحت نموده است. اطمینان داشته باشید که قیمت تعیین شده برای آنها خیلی مناسب بوده و می توانید در صورتی که از کیفیت آن راضی نبودید یک برند دیگر را امتحان کنید.

سوالات متداول در مورد لنز گربه ای

در ادامه این مقاله به برخی از سوالات مهم که بیشتر مصرف کنندگان در مورد این نوع لنز طبی رنگی دارن پاسخ می دهیم تا به شما در انتخاب این محصول کمک بیشتری شده باشد :

آیا لنز گربه ای در چشم جا به جا می شود؟

این لنزها اگر از برندهای معتبر خریداری شوند درکاملا بر روی چشم نشسته و جابجا نخواهند شد. تمام محصولاتی که در فروشگاه موجود است این خصوصیت را دارند.

چگونه لنز اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

لنز تقلبی دید شما را تار کرده و موجب تحریک آن می شود و عوارض و مشکلات بینایی را برای شما بهمراه خواهد داشت. بهتر است لنز گربه ای اصل را از فروشگاه ما تهیه کنید تا از این بایت خیالتان راحت باشد.

قیمت خرید لنز لنز گربه ای چقدر است؟

قیمت خرید این نوع لنز نسبت به سایر انواع لنزی که در بازار موجود است نسبتا مناسب تر بوده و شما می توانید با مراجعه و صفحه مربوط به هر محصول آنها را مشاهده کنید. تفاوت برخی از آن ها در فصلی و سالانه بودن آنهاست.

آیا لنز چشم گربه ای به نسخه نیاز دارد؟

بله، حتی اگر برای مصارف زیبایی هم لازم داشته باشید باید به پزشک مراجعه و نسخه لنز چشم خود را دریافت نمایید.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+