باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید ✔️ لنزویژن

باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید

باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید

برای کسانی که از بیماری های چشمی مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگمات رنج می برند؛ بهتر دیده شدن محیط پیرامونشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امروزه دیگر بیشترشان می دانند که بهترین راه رسیدن به این مهم استفاده از لنز طبی است. اما باید مراقب باشید تا آن ها را از هرجایی خریداری نکنید.

بسیاری از افراد به خاطر نداشتن تجربه یا این که تا به حال از لنز چشم استفاده نکرده اند، تصمیم عجولانه ای گرفته و لنز خود را از فروشگاه های غیر معتبر خرید می کنند که شاید یکی از دلایلی که آن ها وسوسه می کند پایین بودن بیش از حد معمول این لنزها است. در نتیجه باید موقع خرید لنز خیلی مراقب بود و مواردی که در ادامه مطرح می شود را رعایت نمایید:

اقداماتی که قبل از خرید لنز ارزان باید رعایت شوند

امروزه دیگر پیدا کردن یک لنز ارزان و با کیفیت و تشخیص این که تقلبی است یا اصل، کار دشواری شده است. صدها فروشگاه تقلبی در صفحات اجتماعی خود مانند اینستاگرام هستند که لنزهای فیک را به جای برندهای اصل به مصرف کنندگان با قیمت های بسیار پایین فروخته و سلامت چشم آن ها را به خطر می اندازد.

در ادامه یک سری اقدامات احتیاطیرا برای شما عزیزان آورده ایم که در صورت رعایت آن ها دچار اشتباه در خرید لنز مناسب نخواهید شد.

راه تشخیص محصول تقلبی و اصل:

بیشتر محصولات لنز که امروزه در سوپرمارکت ها، آرایشگاه ها و لوازم آرایشی به فروش می رسند و می توانند تقلبی باشند. مشکل اصلی آن جایی به وجود می آید که شما انتظار دارید بینایی شما بهبود پیدا کند؛ اما آسیب های جدی تری هم به آن ها وارد می شود.

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین مارک لنز موجود در  بازارهای جهانی هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه لنزویژن اولین مرکز تخصصی فروش لنز در ایران می باشد.

این فروشگاه پس از ده سال تجربه در حوزه واردات و فروش انواع برند لنز توانسته است رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورد و در حال حاضر نمایندگی تمامی برندهای محبوب دنیا را اختیار داشته باشد.

در برخی موارد حتی فروشنده های غیر معتبر تاریخ انقضا لنزها را نیز دستکاری کرده و یا لوگوی یک لنز معتبر را به روی یک لنز غیر معتبر چسبانده و با قیمت های پایین به اسم همان برند می فروشند.

موقع استفاده از این لنزهای تقلبی بیماری های زیادی مانند آلرژی، قرمزی، سوزش و خارش و حتی خطر نابینایی سلامت چشم شما را تهدید خواهد کرد و آسیب های جدی به آن وارد می کند.

تاریخ انقضا لنز خیلی مهم است

در صورت اطمینان داشتن از این که برند شما تقلبی نیست، اما قیمت لنز به نسبت کیفیت آن شبیه فروشگاه های معتبر ارزان تر است، باید به این موضوع مشکوک شده و تاریخ انقضای لنز را چک کنید و یا این که آن را قبلا باز و استفاده نکرده باشند؛ که این مورد معمولا در سالن های زیبایی بیشتر دیده می شود و آن ها ره به صورت کرایه ای به مشتریان خود داده و چندین بار استفاده می کنند.

امکان بازگشت کالا در موارد خاص

هر فروشگاه و برندی یک سری قوانین برای مرجوع شدن محصولات خود را دارد. مواردی همچون پارگی یا مخدوش بودن سطح لنز قبل از باز کردن پلمپ جعبه یا شیشه آن.

حتما قبل از خرید لنز از مدیر فروش این موارد را بپرسید تا وقتی محصولی که به دستتان رسید و این ایرادات را در خود داشت بتوانید آن را به فروشگاه برگردانده و تعویض کنید.

نکته ی مهم این است که در بیشتر موارد لنزهای تقلبی هیچ ضمانتی در هیچ یک از موارد بالا نداشته و قابل مرجوعی شدن نخواهد بود.

بررسی کیفیت لنز

لنزهای تماسی توسط کمپانی های مختلفی مانند آلکان، کوپرویژن، جانسون، سولوتیکا و …. تولید می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. جنس و مواد به کار رفته در ساخت لنز بسیار درراحتی موقع استفاده تعیین کننده خواهد بود.

فن آوری هایی مانند سیلیکون هایدروژل امروزه باعث شده اند که اکسیژن به راحتی هر چه تمام تر از سطح لنز عبور کرده و به چشم برسد.

هر چه مواد ژلاتینی لنز نرم تر و ضخامت آن کم تر باشد، نرم تر بوده و در چشم راحت تر قرار می گیرند و باعث اذیت شدن چشم ها نخواهد شد.

خرید لنز از برترین فروشگاه لنز ایران

تخصصی ترین فروشگاه در ایران در حال حاضر لنزویژن است. متخصصان ما در لنزویژن با سال ها تجربه و اخذ مجوزهای لازم فعالیت های قانونی خود را در سطح فروش حضوری و اینترنتی انجام می دهند.

مشاوره قبل از خرید برای هر مصرف کننده ای بسیار ضروری است. اولین توصیه ما قبل از تماس با لنزویژن مراجعه به یک چشم پزشک متخصص و دریافت نسخه لنز چشم است.

چون مواردی مانند انحنا و قطر و حتی نمره در مورد لنزهای طبی ساده و محور سیلندر در مورد لنز آستیگمات خیلی مهم هستند.

قیمت ها کاملا رعایت شده اند و شما باید قیمت هر محصول را در کنار کیفیت آن ها و حتی مواردی چون طول مدت استفاده از لنز را در نظر بگیرید. برندهای کره ای از برندهای آمریکایی و انگلیسی ارزان تر هستند. اما به لحاظ کیفیت می توانند تضمین کننده ی سلامت چشم شما باشند.

فروش لنز ارزان در فروشگاه های معتبر در صورتی که تقلبی نباشند و کیفیت خوبی هم داشته باشند می تواند برای افرادی که بحث مالی برایشان مهم است خوب باشد.، اما توصیه ما در لنزویژن این است که بیشتر باید بحث سلامت چشم در نظر گرفته شود. سپس بهتر است قبل از خرید خوب تحقیق کنید تا بتوانید یک لنز مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+