محبوب ترین رنگ لنز موجود در بازار کدامند؟ ✔️ لنزویژن

محبوب ترین رنگ لنز موجود در بازار کدامند؟

محبوب ترین رنگ لنز موجود در بازار کدامند؟

در این پست بیشترین رنگ لنز زیبایی که مورد توجه مصرف کنندگان بوده است را مورد بررسی قرار میدهیم و دلایل موفقیت در فروش و خصوصیات آنها را برای شما عزیزان شرح میدهیم. قیمت این نوع لنزها بسته نوع لنز رنگی یا لنز طبی رنگی متفاوت بوده و کسانی که حتی مشکلات بینایی مانند دوربینی یا نزدیک بینی دارند میتوانند از آنها برای مصارف زیبای و تغییر ظاهر خود بهره ببرند.

چند دلیل برای استفاده از لنزهای رنگی

بیشتر افرادی که موقع خرید لنز چشم به فروشگاه لنزویژن مراجعه میکنند اولین هدفشان تغییر ظاهر طبیعی عنبیه چشم برای زیباتر شدن و یا متفاوت بودن بیان شده، بنابراین استفاده از این نوع لنزها برای دو هدف میتواند باشد:

  • تغییر در زیبایی ظاهر صورت و چشم
  • رفع مشکلات بینایی مانند دوربینی و نزدیک بینی

حتی آنها را میتوان به دو مدل مات و شفاف تر نیز تقسیم کرد تا برای هر نوع سلیقه ای متناسب باشند.

میدانید که هر عنبیه دارای الگوی خاص خود بوده و حتی به لحاظ تیره و روشن بودن نیز متفاوت است. بنابراین لنزهای رنگی به برجسته کردن ویژگی های زیبایی و فردی هر فرد میتواند خیلی کارایی داشته باشد.

نکته مهم این است که قسمت مرکزی تمامی انواع این لنزها شفاف و بدون رنگ است تا از مسدود شدن مردمک چشم جلوگیری شود و مصرف کننده بتواند همه اطراف خود را به وضوح ببیند.

بنابراین موقع خرید باید بدانید که چه نوع رنگ لنزی برای چهره و عنبیه شما متناسب تر خواهد بود. حتی موقع خرید میتوانید از مشاوران متخصص لنزویژن ( 09126223290 ) در این حوزه مشاوره رایگان دریافت کرده تا در انتخاب خود دچار مشکل نشوید.

چگونه رنگ لنز مناسب خود را پیدا کنیم

چگونه رنگ لنز مناسب خود را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید عزت نفس خود را بالا برده و یه تغییر اساسی و کاملا جذاب در خود ایجاد کنید، لنزهای رنگی بهترین انتخاب خواهند بود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر رنگ لنزی مناسب چهره و حتی رنگ پوست، مو و آرایش شما نخواهد بود. به همین دلیل چند رنگ پرفروش و محبوب در بازار را که مناسب هر نوع شرایط ظاهری هستن به شما معرفی میکنیم:

  • آبی
  • عسلی
  • طوسی عسلی
  • طوسی یخی
  • طوسی
  • طوسی سبز

نکته: برای کسانی که مشکل بینایی دارند و میخواهند در کنار اصلاح آن از لنز طبی رنگی استفاده کنند توصیه میشود که حتما با یک چشم پزشک مشورت نمایند. به این ترتیب که تمام آزمایشات را بر روی شما انجام داده و نسخه لنز چشم شما را صادر نماید. البته برای استفاده زیبایی هم نسخه لنز چشم ضروری میباشد. مواردی همچون دیامتر، منحنی پایه و نمره چشم بسیار تعیین کننده خواهند بود.

انتخاب رنگ لنز بر اساس رنگ پوست

موقع انتخاب رنگ لنز توجه به رنگ پوست مصرف کننده خیلی مهم است. در صورت عدم سازگاری و ست نبودن این دو حتی اگر بهترین رنگ را هم انتخاب کنید باز هم دچار مشکل خواهید شد و حتی ممکن است ظاهر شما خیلی نامتناسب بنظر آید. پس خیلی دقت کنید تا رنگ لنز حتما با رنگ پوست و موی شما هماهنگ باشد.

کسانی که مو و پوست روشن دارند توصیه میشود که از لنهای آبی، طوسی و یا طوسی سبز استفاده کنند که بیشتر هم مورد نظر مصرف کنندهگان بوده است. با این حال برای کسانی که موی تیره با پوست روشن دارند استفاده از لنز خاکستری و رنج های تیره تر توصیه میشود.

برای پوست های تیره، رنگ های عسلی و سبز به خوبی روی صورت ترکیب می شوند.

نکات نهایی موقع خرید اینترنتی

سعی کنید حتما لنز رنگی خود را از فروشگاه اینترنتی لنزویژن که معتبرترین فروشگاه در ایران است تهیه کنید. ما در لنزویژن برترین برندهای معتبر روز دنیا را برای شما مصرف کنندگان عزیز فراهم کرده ایم تا با خیالی راحت سلامت چشمتان رو تضمین کنید.

2 نظر در مورد “محبوب ترین رنگ لنز موجود در بازار کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+