درباره لنزهای ساخت برزیل بیشتر بدانید ✔️ لنزویژن

درباره لنزهای ساخت برزیل بیشتر بدانید

درباره لنزهای ساخت برزیل بیشتر بدانید

یکی از شرکت های تولید کننده لنز در دنیا که خیلی به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهد، کمپانی برزیلی لنز سولوتیکا است. حتی قیمت لنز رنگی محصولاتش بسیار مقرون به صرفه است. ویژگی دیگر تنوع در محصولات و حتی طیف وسیع رنگهای آن است.

در فروشگاه لنزویژن ما کاتالوگ تمامی رنگ ها را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم و شما میتوانید بر اساس خصوصیات خود رنگ متناسب با خود را خریداری نمایید. به هر حال این برند لنز هر دو گزینه قیمت مناسب و کیفیت بالا را با خود بهمراه دارد.

درباره این برند برزیلی بیشتر بدانید

شرکت های زیادی امروزه در کشورهایی مانند ایتالیا، برزیل و حتی کره جنوبی مشغول به تولید لنزهای رنگی هستند که یکی از معتبرترین آنها کمپانی سولوتیکا برزیل است. لنز سولوتیکا همیشه یکی از پیشگامان در حوزه لنزهای طبی و زیبایی بوده است.

ابتدا در سال 1949 بود که این شرکت با هدف تولید بهترین برندهای لنز شروع به کار کرد و روز به روز با پیشرفت در این زمینه توانست طرفداران خود را در سرتاسر دنیا افزایش داده و رضایت کامل مصرف کنندگان را بدست آورد.

همیشه تولید یک محصولی که کیفیت بالایی داشته و بتواند همزمان راحتی را برای چشم یک بیمار فراهم کند یکی از رسالت های این کمپانی بوده است. با مشاهده کاتالوگ رنگبندی متوجه خواهید شد که برای هر نوع سلیقه و رنگ پوست و مو اینجا یک مورد در نظر گرفته شده است.

در ادامه چندین محصول تولید شده را که در لنزویژن نیز برا خرید موجود است را به شما عزیزان معرفی میکنیم:

سری هیدروکور: این سری دارای رنگهای متنوع بوده و خصوصیت بارز آن بدون دور بودن ( فاقد حلقه لیمبال ) در تمامی کاتالوگ رنگ آن است.

سری نچرال: این سری تمامی رنگهای سری هیدروکور را شامل میشود و تفاوتی که دارد در دور دار بودن ( دارای حلقه لیمبال ) آن است.

رعایت چند نکته در مراقبت و استفاده از لنز

قبل از خرید لنز خود از فروشگاه لنزویژن حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کرده باشد. خرید لنز بدون داشتن نسخه لنز چشم کار بسیار اشتباهی است و سلامت چشم شما را به خطر می اندازد. پزشک یکسری معاینات را انجام داده و تشخیص میدهد که چه نوع لنز با چه مشخصات فنی برای چشم شما مناسب است.

بعد از خرید لنز مورد نظر فراموش نکنید که به تاریخ انقضا روی بسته بندی آن توجه کنید. استفاده از آن بعد از گذشت دوره تعیین شده اصلا توصیه نمیشود.

هرگز با وجود لنز در چشم به رختخواب نروید. وقتی که چشم شما بسته میشود اکسیژن کمتری میتواند وارد چشم شما شده و در نتیجه دچار عوارضی مانند خشکی و قرمزی چشم خواهید شد.

قبل از دست زدن به لنز حتما دستان خود را با آب و صابون ضدعفونی کرده و سپس آن را روی انگشت خود قرار داده و داخل چشم بگذارید. بعد از بیرون آوردن نیز آنها را با محلول شستشو داده و در جالنزی حاوی محلول نگهداری نمایید.

 هیچوقت از لنز دیگران استفاده نکنید. انتقال بیماری از طریق چشم بسیار شایع بوده و سلامت چشم شما را در معرض خطر قرار میدهد. از آرایشگاه ها و مزون ها به هیچ وجه لنز کرایه ای قبول نکنید. چربی های سطح لنز خود را با محلول بخوبی تمیز کنید.

استفاده طولانی مدت از لنز در طول روز کار اشتباهی است و باید خود را عادت دهید که هر چند ساعت یکبار آنها را بیرون آورده و به چشم خود استراحت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+