ویژگی های لنز تماسی برند Acuvue ✔️ لنزویژن

ویژگی های لنز تماسی برند Acuvue

ویژگی های لنز تماسی برند Acuvue

یکی از بهترین برندهای لنز موجود در فروشگاه لنزویژن و بازارهای جهانی لنز جانسون است که خود را از سایر برندها مانند لنز بایوفینیتی و لنز ایراپتیکس متمایز می کند. بنابراین در ادامه این پست شما را با برخی از بهترین ویژگی های این مارک لنز بهتر آشنا می کنیم:

ویژگی های برتر برند اکیووی

لنز طبی جانسون یکی از محصولات خود را با نام تجاری اکیووی وارد بازار کرده تا بتوانید از چشمان شما به بهترین شکل مراقبت کند. این برند برای انواع مشکلات بینایی از جمله دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم تولید شده و برای خرید می توانید با مشاوران ما در لنزویژن در ارتباط باشید.

این برند اولین لنز یکبارمصرف روزانه را به بازار عرضه کرد که دارای بیشترین کیفیت در نوع خود است.

چند ویژگی مهم را که برای حفظ سلامت چشم مصرف کننده خیلی مهم هستند را در این برند میتوانید مشاهده کنید که در ادامه بیان می کنیم:

احساس راحتی کامل در چشم

هر کسی که از لنز طبی استفاده می کند بخوبی میداند اولین ویژگی که باید داشته باشد راحت بودن چشم با لنز است. چشم یک عضو حساس در بدن شماست و قرار است که ساعت ها در طول روز لنز روی آن باشد، پس نباید بخاطر آن آسیبی به بینایی شما وارد شود.

اکیووی قول راحتی بینظیر را به تمام مشتریان خود داده. بنابراین برای مدت طولانی هم که در طول روز روی چشم باشند مشکلی پیش نخواهد آمد. خشکی چشم یک مشکل رایج موقع استفاده از لنز است که این برند با هیدراتاسیون بالایی که دارد این مشکل را کاملا رفع کرده است.

دید در شب بسیار خوب

موقع تاریک شده هوا وقتی بیرون قدم میزنید یا مشغول رانندگی هستید نورهای چراغ خیابان و یا خودرو ها دید شما را مختل می کنند. بنابراین این برند آمریکایی این مشکل را حل کرده و تا 28 درصد این مشکل را برطرف کرده است.

همچنین تشخیص اشیاء در صورتی که کنتراست خوبی برای بینایی شما فراهم نشده باشد کار دشواری خواهد بود و با استفاده از این برند لنز دیگر این مشکل را نخواهید داشت و کنتراست رنگ تا 38 درصد بهبود می یابد.

تاثیر تابش نور و اشعه های uv را کاهش میدهد

معمولا چشم ها در محیط های با نور شدید ناراحت هستند. لنز اکیوویو به لطف فناوری انتقال نور هوشمند این تاثیرات ناراحت کننده را کاهش داده و نمیگذارد چشم بیمار شوک های ناشی از تابش خیره کننده نور را احساس کند.

فیلتر نور آبی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی است که با صفحه نمایش و موبایل سروکار نداشته باشد. بنابراین اکثر مردم در معرض تابش نور آبی هستند که برای چشم بسیار مضر است. دیگر مزیت این لنز محافظت 55 درصدی در برابر نور آبی است. بنابراین وقتی لنز در چشم شماست آسیب کمتری به چشم وارد خواهد شد.

محافظت در برابر اشعه مضر uv

این اشعه مضر بیشتر در نور خورشید است و با تابیدن این اشعه در طول روز به چشم آسیب جدی به چشم وارد می شود. اشعه های خورشید در صورت قرار گرفتن طولانی مدت می تواند به بینایی شما آسیب برساند. بنابراین، منجر به بیماری های چشمی می شود. برخی از عوارض این اشعه ها عبارتند از  آب مروارید، ناخنک و سرطان پوست در پلک ها و حتی لبه های پلک و …

این لنز 100% اشعه UVB و 99% اشعه UVA را مسدود می کند. یعنی تضمین حفاظت و سلامت بیشتر برای چشمان شما.

جلوگیری از خشکی چشم

این لنز چشم بخوبی رطوبت خود و چشم شما را در طول روز حفظ کرده و با فناوری های پیشرفته ای که در ساخت آن بکار رفته میتواند از خشک شدن چشم شما جلوگیری کند. ویژگی هیدراتاسیون این لنز کاملا بینظیر است.

اکثر تکنولوژی ها راحتی و هیدراتاسیون را تضمین می کنند. یعنی احتمال کمتری برای احساس خشکی چشم وجود دارد. بنابراین می توان از لنز بیشتر از لنزهای معمولی استفاده کرد.

در پایان توصیه میکنیم که باز هم باید با نظر پزشک استفاده از این برند لنز را شروع کنید. شاید در برخی از بیماران استفاده از این نوع لنز بخاطر مثلا منحنی و یا قطر لنز توصیه نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+