لنز تماسی زیبایی و کاربرد آن ✔️ لنزویژن

لنز تماسی زیبایی و کاربرد آن

آیا با لنز تماسی میشود خوابید؟

لنزها تماسی که برای زیبایی طراحی شده اند در بازار به لنز رنگی و لنز طبی رنگی شناخته میشوند. آنها علاوه بر اصلاح دید میتوانند چهره شما را متفاوت و زیباتر کنند. بهتر است بدانید کدام رنگ با کدام چهره بیشتر در تناسب خواهد بود.

لنز تماسی زیبایی و تغییر رنگ چشم

حتی کسانی که مشکلات بینایی مانند دوربینی و نزدیک بینی دارند با لنزهای زیبایی آشنا هستند و در بین خانم ها که به زیبایی خود اهمیت فراوان میدهند از مشهوریت خاصی برخوردارند. علت این همه محبوبیت زیباتر و حتی در برخی محصولات درشت تر نشان دادن چشم هاست. بنابراین میتوانید با خرید یک جفت از آنها زیبایی را برای خود به ارمغان آورید.

این نوع لنزها در دو نوع نمره دار و بدون نمره تولید میشوند و برای همه میتوانند در دسترس باشند. اما برای استفاده حتما باید تمامی مصرف کنندگان نسخه مخصوص لنز خود را از اپتومتریست متخصص دریافت کنند.

رنگ های متنوع در هر برند

این نوع لنزها در طیف های رنگی مختلف در لنزویژن به فروش میرسند و همیشه برای کسانی که از آنها استفاده میکنند زیبایی خاصی را به ارمغان آورده اند. برخی از این رنگها عبارتند از:

  • عسلی و قهوه ای
  • طوسی، طوسی سبز، طوسی آبی، طوسی یخی و طوسی سبز
  • آبی، آبی یخی، آبی اقیانوسی، آبی سبز و آبی یخی
  • سبز، سبز عسلی، سبز جنگلی و سبز یخی
  • مشکی و حتی قرمز و هالووینی
  • یخی یا همان لنز آیس

قبل از اینکه لنز عسلی، لنز طوسی و یا حتی لنز طوسی عسلی و … مناسب خود را خریداری نمایید حتما به پزشک مراجعه و سلامت کلی چشم خود را بررسی نمایید. با این کار اطمینان حاصل میکنید که آیا استفاده از لنز برای شما ضرر خواهد داشت یا خیر.

آیا لنزهای زیبایی باعث آسیب به چشم میشوند؟

جواب این سوال بیشتر به این برمیگردد که هر فردی چگونه از آنها استفاده کند. وگرنه در حالت کلی خود لنزها برای بینای و سلامت چشم خطری ندارند. گاهی وقت ها ممکن است که مصرف کننده فراموش کند که لنز را بعد از چند ساعت استفاده ضدعفونی و تمیز کند و یا حتی با آن بخوابد. مواردی از این قبیل آسیب جدی به چشم وارد می کنند. مورد دیگر گذشت دوره مصرف و ادامه دادن به استفاده از لنز منقضی شده است که میتواند خیلی خطر آفرین باشد.

مورد دیگر استفاده چند نفر از یک جفت لنز است که موجب انتقال بیماری های عفونی فرد بیمار به فرد دیگر خواهد شد. متاسفانه امروزه سالن های زیبایی آنها را به افراد مختلف کرایه داده و اصلا به فکر سلامت بینایی مصرف کنندگان نیستند. به همین علت هیچگاه از لنز دیگران و از سالن های زیبایی لنز را برای چند ساعت هم شده قرض نگیرید و یا کرایه نکنید.

استفاده غلط از هر وسیله شخصی و بخصوص لنز چه برای اصلاح بینایی باشد و چه کاربرد زیبایی میتواند صدمات جدی به چشم زده و در مواردی آن را متورم، دچار سوزش و خارش کند. بنابراین حتما باید با محلول مخصوص لنز شستشو داده شده و در جالنزی نگهداری شوند.

عادت کردن به لنز زیبایی زمان بر خواهد بود

برای کسانی که برای اولین با میخواهد از این نوع لنز چشم استفاده کنند توصیه میکنیم در فواصل زمانی 2 تا 3 ساعت آنها را از چشم بیرون آورده و مجدد بعد از گذشت چند دقیقه در چشم قرار دهند. پس از گذشت چند روز کم کم چشم به آنها عادت کرده و راحت تر به کار خود ادامه میدهد.

خوابیدن با لنز باعث التهاب و خشکی چشم شما خواهد شد. پس هیچگاه حتی برای استراحت کوتاه هم آنها را در چشم خود قرار ندهید و در این مدت در جالنزی حاوی محلول نگهداری کنید.

چه مدت زمان میتوان در طور روز از لنز استفاده کرد؟

چه مدت زمان میتوان در طور روز از لنز استفاده کرد؟

بهتر است آنها را بعد از گذشت 8 تا 12 ساعت از چشم بیرون آورید. اینگونه است که از بسیاری از مشکلاتی مانند التهاب، سوزش و خارش در چشم جلوگیری میکنید. اکسیژن بیشتری به چشم خواهد رسید و مقداری هم استراحت میکند. گرچه مرکز لنزها شفاف بوده و طوری طراحی شده اند که اکسیژن را به مقدار لازم از خود عبور می دهند.

از دستورالعمل های بهداشتی که پزشک توصیه کرده پیروی کنید و حتما دستان خود را قبل از اینکه برای وارد یا خارج کردن به لنز بزنید حتما ضدعفونی و تمیز کرده باشید.

تمیز نگه داشتن یه اصل مهم است

مواردی همچون بزاق دهان و آب لوله کشی گزینه های مناسبی برای ضدعفونی کردن لنز شما نیستند و هرگز نباید تمز کردن را بغیر از محلول مخصوص با مواد دیگری انجام دهید.

ریختن مقداری مایع مخصوص لنز در کف دست از قبل تمیز شده و مالیدن سطح آن با انگشت کار دشواری به نظر نمیرسد. در واقع اسن بهترین مناسب ترین راه خواهد بود.

ناخن های بلند یه عمل مخرب برای سطح لنز به شمار می آیند و علاوه بر این بسیاری از آلودگی ها را بر اثر برخورد با جشام مختلف در طول روز با خود بهمراه دارند. پس باید خیلی مراقب آنها باشد و همیشه تمیز و ضدعفونی باشند.

برندهای لنز تماسی زیبایی

پس از آنکه احساس کردید برای هر چه زیباتر شدن به لنز زیبایی احتیاج پیدا کرده اید نوبت به خرید از فروشگاه لنزویژن می رسد. متخصصان ما شما را راهنمایی میکنند تا بهترین برند را انتخاب کنید. بنابراین تشخیص لنز متناسب با شما را نیز راحت تر میکنند.

انواع مختلف برند لنز در فروشگاه ما موجود است و با ورد به سایت تنها کافی است برند مورد نظر خورد را جستجو و پس از انتخاب نمره و رنگ مورد نظر دکمه خرید آنلاین را بزنید.

برندهایی از قبیل لنز لابلا، لنز لومینوس و لنز دهب جزو بهترین ها هستند. سایر برندها نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگ بالایی را در کاتالوگ خود دارند.

نکته مهم در هنگام خرید اینترنتی اطلاع از تاریخ انقضا و مدت مصرف لنز است. حتما این را از فروشنده بخواهید و در کنار لنز خود محلول و جالنزی را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+