چند نکته مهم در مورد لنزهای یکبارمصرف روزانه ✔️ لنزویژن

چند نکته مهم در مورد لنزهای یکبارمصرف روزانه

چند نکته مهم در مورد لنزهای یکبار مصرف روزانه

امروزه استفاده از لنز روزانه یکبارمصرف خیلی بیشتر از گذشته شده و بخاطر شرایط خاصی که استفاده از لنز یکبارمصرف دارد میتوان گفت که بهترین نوع لنز تماسی بشمار می آیند. در این میان یکسری نکات مهم وجود دارد که بهتر است در مورد این لنزها بدانید. به عنوان مثال متوجه خواهید شد که چرا آنها مورد توجه والدین و ورزشکاران هستند.

نکات پر اهمیت در مورد این لنزها

بیشترین مشتریان ما در فروشگاه لنزویژن از لنزهای یکبارمصرف استفاده می کنند. میتوان مهمترین علت آن را تعویض روزانه و عدم نیاز به مراقبت در مباحث بهداشتی دانست. البته منظور این نیست که کلا باید نسبت به بهداشت آنها بی تفاوت بود، بلکه میتوان گفت بخاطر تعویض روزانه با یک جفت جدید کمتر نیاز به مراقبت دارند.

این محصول برای بیمارانی که دچار عارضه های بینایی دوربینی، نزدیک بینی و حتی آستیگماتیسم هستند در بازار موجود بوده و در برند هایی مانند لنز جانسون، لنز سیباویژن و لنز مورنینگ در فروشگاه لنزویژن موجود هستند.

نکته1: با توجه به حساس بودن استفاده از لنز چشم حتما توسط چشم پزشک خود معاینات لازم را انجام دهید تا متوجه شوید کدام محصول برای شرایط و نسخه تجویز شده برای شما بهتر خواهد بود. در واقع میتوان گفت این نوع لنزها برای همه افراد مناسب نیستند.

نکته2: در مورد کسانی که دچار آستیگماتیسم بالا هستند و یا نامنظمی در قرنیه خود دارند توصیه میشود که با چشم پزشک خود مشورت کرده و تا حد امکان از این نوع لنز استفاده نکنند.

علت علاقه والدین به این نوع لنز چیست؟

یکی از مهمترین علل میتواند این باشد که استفاده از لنز سالانه و یا لنز فصلی بخاطر اینکه مکررا استفاده میشوند و مراقبت های خاص خود را میطلبند کار دشواری برای فرزندان آنها می باشد. در نتیجه کودکانشان نیازی به رعایت کردن بسیاری از موارد بهداشتی نیستند. حتی والدین دیگر مجبور نیستند که هر شب موقع خواب آنها را بیرون آورده و شستشو و ضدعفونی کنند.

والدین در طول روز مشغول کارهای خود بوده و نمیتوانند بطور خاص تمرکز بر روی تمیز بودن و مراقبت از لنزهای کودکان خود کنند، در حالی که همیشه بخاطر حفظ سلامت چشم فرزندان خود دچار استرس نیز هستند.

آن ها با داشتن چند جفت اضافه در بیرون از منزل و در محل های عمومی مانند مدرسه یا پارک میتوانند در صورت بوجود آمدن مشکلاتی مانند گم شدن لنز یا پاره شدن آن را برای کودک خود تعویض کنند.

نیاز به استفاده مکرر از یک جفت ندارید

  • یکی از بزرگترین مزیت های لنزهای روزانه این است که در پایان روز و قبل از خوابیدن باید آنها را بیرون آورده و دور بیاندازید. حتی نباید با آنها بخوابید.
  • مزیت دیگر اکسیژن رسانی بالاتر نسبت به سایر لنزهای دیگر است که برای سلامت چشم بسیار ضروری میباشد.
  • مزیت سوم دور ماندن چشم از خطر عفونت در مدتهای طولانی استفاده از یک جفت لنز است. حتی نباید از یک جفت آن برای بیشتر از یک روز استفاده کنید. در غیر اینصورت دچار مشکلات جدی خواهید شد.

لنزهای یکبار مصرف بهترین گزینه برای ورزشکاران

هیچوقت نمیتوانید مزایای این نوع لنز را انکار کنید. تمامی افراد بخصوص ورزشکاران میتوانند برای راحت تر بودن در انجام امور ورزشی خود از این نوع لنز استفاده کنند. این محصول کاملا با این محیط های کاری سازگار بوده و سلامتی بینایی ورزشکاران را در حین مثلا شنا، تنیس و یا فوتبال تضمین می کند.

این لنزها بهترین جایگزین عینک برای اصلاح مشکلات بینایی و حتی عزت نفس شما هستند. بنابراین، حتماً تمام برندهای موجود در فروشگاه مجازی لنزویژن را بررسی کنید.

چرا حتما باید با جفت جدید تعویض شوند؟

هرچه روی این موضوع حساس تر بوده و در پایان دوره تعیین شده لنز خود را جایگزین کنید چشمانی سالم تر با بینایی بصری بهتر خواهید داشت.

در طول روز که لنز طبی داخل چشم شماست چربی ها و مواد آلوده معلق موجود در محیط پیرامون شما بر روی سطح لنز چسبیده و آنرا حتی چرب می کنند. در اینگونه موارد حتما باید با محلول لنز شستشو داده شوند که این کار ممکن است برای شما کمی زمان بر باشد.

 این رسوبات میتوانند حتی باعث التهاب چشم شده و خطرات جدی بهمراه اشته باشند. در نتیجه اینجاست که اهمیت استفاده از لنز طبی روزانه خود را نمایان تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+