لنز آبی یخی ❤️ خرید لنز آبی یخی روشن بدون دور - دور مشکی ❤️ لنزویژن

در حال نمایش 14 نتیجه

فروش ویژه
450.000 تومان500.000 تومان
550.000 تومان650.000 تومان
600.000 تومان650.000 تومان
600.000 تومان650.000 تومان
700.000 تومان
750.000 تومان800.000 تومان
1.100.000 تومان1.400.000 تومان
1.200.000 تومان
1.200.000 تومان
1.500.000 تومان1.800.000 تومان
1.500.000 تومان1.800.000 تومان

لنز آبی یخی

خرید لنز آبی یخی

برای اینکه رنگ چشم خود را بصورت براق تر ببینید بهتر است از لنز آبی یخی استفاده کنید و اگر رنگ طبیعی چشم شما تیره است می توانید با استفاده از این لنز رنگ آن را روشن تر جلوه دهید. ایده ساخت لنز یخی از آنجا بوجود آمد که می خواستند رنگی طراحی شود که با هر رنگی ترکیب شود ظاهر فرد تغییر مصنوعی نداشته باشد و زیباتر به نظر برسد.

لنز آبی یخی و شناخت بهتر آن

لنزهای رنگی زیبایی بسیاری برای تغییر رنگ چشم تولید می شود که بیشتر مصرف آرایشی دارند مانند لنز آبی یخی روشن که یک نوع لنز یخی با ته مایه آبی است و متفاوت تر از رنگهای دیگر است. این رنگ لنز خاص است و توانسته است خود را با هر نوع رنگ لباس و مدل آرایش چشم، ابرو و لباسی بخوبی متناسب کند به طوری که کسی که آن را در چشم گذاشته در بین اطرافیان چهره اش خیره کننده و زیباتر بوده است.

لنز آبی یخی یک تغییر کاملا محسوس در ظاهر صورت است که می تواند چهره شما را روشن تر از همیشه و جذابیت آن را بیشتر کند. در کنار استفاده از آن باید برای رسیدن به هدف یکسری موارد را مانند رنگ پوست و مو که تاثیر گذار هستند را رعایت کنید تا بتوانید با خیالی راحت تصمیم بگیرید از این رنگ زیبا استفاده کنید. بیشتر لنزهای رنگی از موادی به نام Polymacon و Polyhema ساخته می شوند.

داشتن یک شخصیت جالب و دوست داشتنی تاثیرگذاری زیادی در انتخاب یک رنگ لنز خوب دارد. به طور مثال بسیاری از مصرف کنندگان لنز طبی رنگی و زیبایی روی طبیعی بودن لنز تاکید دارند و تعداد اندکی هم می خواهند که در بین دوستان در مراسم های خاص مانند هالووین چهره و استایل غیر طبیعی و در عین حال زیبا داشته باشند.

ویژگی های لنز آبی یخی

از آنجا که زیبایی یک امر جدایی ناپذیر از انسان و طبیعت پیرامون او بوده است پس می توان روی لنز آبی یخی حساب ویژه باز کرد و بدنبال ویژگی های خاص آن بود. در ادامه با برخی ویژگی های این لنز بیشتر آشنا شوید :

  • جذابیت و زیبایی را در نگاه شما دو چندان کرده و استایل شما را در جمع اطرفیان خاص تر می کند.
  • جلوه و روشنی بخشیدن به چهره شما به طوری که تمامی کمبودهای زیبایی را در شما کامل خواهد نمود.
  • سازگاری با هر نوع رنگ پوست روشن و تیره و ترکیب راحت با رنگهای دیگر به طبیعی جلوه دادن آن در چشم کمک می کند.
  • با لنز یخی آبی به راحتی می توانید دوستان خود را فریب داده به طوری که متوجه حضور لنز نشوند.
  • اگر رنگ موی شما تیره است با بررسی گرم و سر بودن پوستتان در کنار آن به نتیجه خوبی خواهید رسید، بخصوص اگر گرم باشد.
  • تولید شدن این رنگ لنز در دو نوع لنز فصلی و لنز سالانه باعث تنوع بسیار زیاد در برند آن شده است.
  • بدلیل راحتی ترکیب با رنگهای آرایشی دیگر موقع میکاپ صورت خیلی دوست داشتنی می باشد.
  • زیبایی هر چه بیشتر رنگ چشم بخاطر به رنگ آبی روشنی که در آن دیده می شود.
  • تولید لنز آبی یخی با کیفیت توسط کمپانی های کشور ایتالیا و بسیاری از کشورهای دیگر مانند برزیل و کره جنوبی.

تناسب لنز آبی یخ برای چشم شما

لنز آبی یخی بار خانم هایی که رنگ چشم آنها قهوه ای تیره است یک جایگزین مناسب برای رنگ طبیعی چشمشان است. استفاده از یک رنگ مات نیز می تواند زیبایی خاص خود را برای این رنگ چشم داشته باشد و می شود گفت که بخت با شما یار بوده که از بدو تولد رنگ چشم شما تیره بوده است.

در صورتی رنگ چشک شما بصورت آبی یخی اقیانوسی در خواهد آمد که رنگ طبیعی چشم شما روشن باشد و برای داشتن یک چشم آبی با ته مایه قهوه ای داشتن چشم قهوه ای تیره ضروری خواهد بود. رژ لب از سری رنگهای کلاسیک آن مانند قرمز در کنار لنز آبی یخی با چشم تیره شما را به شخصیت های اروپایی نزدیکتر خواهد کرد.

با تمام اینها فراموش نکنید که علاوه بر رنگ چشم باید به کوچک و بزرگ بودن آن هم دقت کنید و در کنار اینها داشتن یک ابروی تتو شده با پهنای مناسب در زیباتر شدن چشم شما تاثیر گذار هستند. اگر چشم شما ریز است پیشنهاد می کنیم لنز طوسی ، لنز سبز ، لنز آبی و لنز عسلی را هم امتحان کنید.

شما می توانید لنزی انتخاب کنید که به رنگ قرنیه چشم شما نزدیک باشد و یا اینکه یک تناسبی با آن داشته باشد و بیشتر موارد می توان گفت که این یک امر سلیقه ای است چون لنز یخی آبی در چشم هر کسی یک تغییر رنگ مختصری خواهد داشت.

برای پوشش دادن به تمامی رنگ قرنیه خود بهتر است که از یک رنگ مات تر استفاده کنید تا رنگ طبیعی چشم شما را بخوبی پوشش داده و جذاب و زیبا تر به نظر برسد. پیدا کردن این رنگ در بین طیف های مختلف کار دشواری است و بهتر است که از دیگران یا کسی که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیرید.

رنگ چشم مناسب برای لنز آبی یخی

اگر به دنبال یک نگاه ظریف و طبیعی هستید و می خواهید که رنگ چشم روشنی داشته باشید لنز آبی یخی همان انتخاب زیبایی است که به دنبال آن هستید و طبیعی ماندن را برای چهره شما تضمین می کند. اصلا عجیب نیست اگر بدانیم که امروزه دیگر درصد بالابب از خانم ها در ایران بدنبال این لنزها هستند و به هر چه جذاب تر شدن چشم خود اهمیت می دهند چو می شود گفت که با این کار 50 درصد راه را رفته اند.

استفاده از لنز زیبایی می تواند روی کل استایل شما تاثیر فراوانی داشته باشد و جذابیتهای خاص خود را برای چشم شما به همراه داشته باشد. برای انتخاب رنگ لنز مورد علاقه خود هیچوقت عجله نکنید و سعی کنید با همه برندها بخوبی آشنا شده و حتی کشور تولید کننده آن را هم مد نظر قرار دهید چون مدل های لنز آبی یخی که در هر یک از آنها تولید می شود با دیگری فرق دارد و طیف های آن متفاوت است.

با این رنگ لنز نگاه خود را درخشان تر کنید و حالت چهره خود را به بهترین نحو ممکن عرضه کنید و از اینکه چنین رنگ زیبا و جذابی را در چشمان خود می بینید نهایت لذت و شادی را در خود احساس کرده و از زندگی لذت ببرید.

خرید لنز چشم رنگی آبی یخی

استایل خود را با لنز آبی یخی متناسب کنید

برای داشتن یک استایل خوب تمامی مواردی که روی آن تاثیر گذار هستند را رعایت کنید تا بتوانید به نتیجه ای کهمی خواهید برسید. در ادامه این مقاله یکسری موارد توضیح داده شده اند که به شما کمک خواهند کرد تا شیک بودن را تجربه کنید. خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید :

اهمیت رنگ مو با لنز آبی یخی

لنز آبی یخی در کنار بسیاری از رنگ موهایی که تابحال دیده اید سازگاری دارد و مصرف کنندگان بیشتر ترجیح می دهند که در کنار رنگهایی مانند جو گندمی، بلوند طلایی و نقره ای استفاده کنند.

ایجاد یک هارمونی کاملا زیبا مو با رنگ چشم به عهده کسی خواهد بود که چشم شما را آرایش می کند و در صورتی که کار خود را بخوبی انجام دهد شما یک میکاپ کاملا طبیعی و درخشان خواهید داشت در نتیجه در اننتخاب خود دقت کنید و خود را به دست باتجربه ها بسپرید.

در صورتی که رنگ مو را درست انتخاب نکنید زیبایی شما با لنز آبی یخی بهتر نخواهد شد و یکنواختی صورت شما بهم می خورد. موهای بلوند و طلایی با این رنگ لنز در صفحه اینستاگرام لنزویژن ما نمونه کلیپ های زیادی دارند که با مراجعه به آنها جذابیت آنها را مشاهده خواهید نمود.

این رنگ لنز با رنگ موی قهوه ای و تیره تناقض خوبی دارد و موقعی زیباتر می شود که به رنگ ابرو و خط چشم خود نیز موقع آرایش توجه داشته باشید تا با رنگ مو و چشم شما متناسب باشد. داشتن موهایی با یک رنگ ترکیبی که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است وقتی در شرایط نوری مختلف قرار می گیرید باعث می شود که زیاد تناژ رنگ لنز شما تحت تاثیر قرار نگیرد.

تناسب آرایش صورت و چشم

آرایش کردن چشم مشکی زیاد مشکل نیست و هر کسی حتی در حد تازه کار هم باشد می توانید با کمی تمرین هر نوع رنگی را با آن ست کند اما چشم های آبی یخی رنگ سایه اطراف چشم خاص خود را می خواهند تا فوق العاده زیبا و جذاب شوند پس سعس کنید با کمی تمرین بیشتر دقت خود را بالا ببرید.

اگر به دنبال رنگهای کامل کننده لنز آبی یخی هستید سایه چشم زدن را یاد بگیرید و در اطراف چشم خود از رنگ هایی مانند قهوه ای، هلویی و طلایی که گرم تر از بقیه هستند استفاده کنید.

در صورتی که مژه چشم شما بلند نیست حتما به یک فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه و مژه مصنوعی تهیه کنید تا در کنار یک خط چشم کشیده و زیبا بتوانید میکاپ خوبی داشته باشید. استفاده از اینها در کنار این رنگ لنز می توانید چند برابر به زیبایی آن بیافزاید.

در انتخاب رنگ سایه برای دور چشم خود خیلی احتیاط کنید زیرا در حالی که شما بندبال زیباتر شدن چشم خود هستید ممکن است نتجیه کار شما برعکس شده و چشم های شما زیبایی خود را از دست بدهد در نتیجه آموزش دیدن قبل از این کار توصیه می شود.

رنگهای با توناژ نارنجی مانند مسی و طلایی در برخی از کشورهای اروپایی به عنوان سایه چشم در کنار لنزآبی یخی استفاده می شود و با تاثیری که بر تشدید این رنگ چشم دارد جزو بهترین رنگها محسوب می شود. در ایران هم در برخی موارد علاقه به استفاده از این رنگها مشاهده شده است.

لباس متناسب با این رنگ لنز

رنگ لباس متناسب با لنز آبی یخی تاثیر گذاری مطلوبی را در چند برابر شدن زیبایی آن دارد به طوری که بسیاری از خانم هایی که به فروشگاه های لباس مراجعه می کنند وقتی رنگ چشم آنها از ابن نوع است بدنبال پیراهن، مانتو  روسری هستند که زیبایی چشم آنها را کامل تر کند. شاید این کار ساده تر از آرایش صورت باشد.

از فروشنده بخواهید بیشتر مدل لباسهایی را که رنگ خنثی دارند برای شما بیاورد و بعد چند نمونه از آنها را امتحان کنید و در آینه در کنار لنز خود زیبایی آنها را بررسی کنید و همزمان در صورتی که قصد خرید دارید شلوار لی یا کتانی آبی هم با آن بپوشید.

استفاده از زیورآلات فانتزی که امروزه خیلی مد شده در کنار لباس مناسب یک هماهنگی دوست داشتنی با رنگ چشم شما ایجاد می کند مانند گردنبند مروارید و یا زنجیره ای و حتی گوشواره گل دار که راه حل های عالی برای این خواهد بود که وقتی به مهمانی یا مراسم عروسی می روید حتی از عروش هم آرایش و استایل زیباتری داشته باشید.

متناسب بودن رنگ پوست با لنز آبی یخی

از رنگهای متضاد یکدیگر برای پوست تیره بیشتر بهره ببرید و موقع آرایش دقت کنید که چه رنگ لنزی در چشم خود دارید و بر اساس آن آرایش چشم تیره یا روشن بکار ببرید و فراموش نکنید که از رژ لب آلبالویی و قرمز همیشه در کنار لنز رنگی استفاده کنید.

بعضی از خانم ها هستند که رنگ پوستشان گندمی است و پیشنهاد می کنیم که بیشتر برای آرایش و مرتب بودن استایلشان از رنگهایی مانند قهوه ای عسلی و سبز استفاده کنند تا درخشندگی خاصی در زیبایی صورتشان ظاهر شود. البته استفاده از این رنگها در کنار یکدیگر به هر رنگ لنزی می خورد و محدودیتی برا شما به همراه نخواهد داشت.

با داشتن پوستی روشن حتما از لباس های سفید با نقشهای رنگی فوق العاده استفاده کنید و در صورتی که بتوانید همزمان میکاپ هم داشته باشید و لنز طبی آبی یخی را فراموش نکنید چون کامل کننده تمام و کمال زیبایی شما خواهد بود و می تواند نقش اساسی در امر جذاب بودن چهره شما ایفا کند.

بدنبال این باشد که رنگ پوست شما گرم است یا سرد، بعد از آرایشگران حرفه ای و کسانی که قبلا تجربه استفاده از این رنگ لنز را داشته اند بپرسید که چقدر طبیعی خواهد بود و به شما می آید و اینکه تابحال از چه رنگ لباس و کفشی در کنار آن استفاده کرده اند و توانسته اند توجه اطرافیان را بخوبی جلب و نگاهشان را جذب زیبایی چشم خود کنند.

اگر رنگ پوست سبزه دارید و تصمیم دارید که جلوه زیبا و جذابی به چشم خود بدهید از رنگهایی استفاده کنید که روشنایی خوبی داشته باشند. مثل لنز آبی یخی که با رنگ سبزه به راحتی ست می شود و یک چهره طبیعی را برای شما به نمایش می گذارد.

blank
( پرداخت درمحل ویژه تهران )
+